M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maakt me niet uit. Ik wil alles wel doen. Aantal uren tussen duh.. uh... 4 en 10 uur per week ofzo. Evt. iets meer.
vanuit huis of bij een bedrijf?
koffie, zwart graag...
Haha... kijk mij nou... kon niet achterblijven als iedereen hier aan het motto-en gaat
Ook dat maakt niet uit Sylvester. Het is in eerste instantie om de Kinderopvangtoeslag veilig te stellen. Iemand attendeerde mij op dat gat in de toeslagenwetgeving.
bij welke grote stad woon je in de buurt, kan ik ff kijken of er misschien een klant van ons in de buurt zit
koffie, zwart graag...
Zet het wel in de ak!
Ben er strakjes niet meer. Kids worden wakker en ik heb een belofte gedaan. Op naar de hofleverancier.
bye! wel de kortingsstickers mee nemen he!!

Heb je terug gemaild. Laat je wel weten als er iets voor je is.
koffie, zwart graag...
zo, schuren is klaar en het huis is voor het grootste gedeelte alweer ontdaan van al het stof

Vanavond als V in bed ligt ga ik pogen 2 of 3 deuren te lakken. wat een project.....

Net zijn mn nieuwe UGGS bezorgd. Had in USA besteld. Maar is niet zomaar door de douane gekomen, moest 30 euro bij betalen.grrrrrrr

Zo no ff snel boodschappen doen en dan naar het kdv.

tjusss

Merel
idd een k klus. Heb ooit een vriendin geholpen met een ouderwetse boerderijdeur en een tussendeur met allerlei ruitjes.

Errug leuk...not

Van die pantoffelachtige boots?? Ik zag laatst in een magazine hele gave uggslaarzen. Bruin leer, hakje en een bovenrand van een lichtkleurig bontje. Was r gelijk weg van (denk alleen niet van de prijs)
koffie, zwart graag...
Ja he nu loop ik weer een pagina achter.

Hele week moet ik hem omhoog houdenen nu....kan ik het niet bij benen (grapje)
Voorbereiden doe ik ook altijd!! Scheelt al de helft in de problemen.

Vandaag was vriendin met zoontje (8jaar) mee, en dan gata het altijd mis.

Maar van de week stond hij midden op het marktplein te gillen omdat ik niet naar de winkel ging met die leuke autokarretjes!!!

* Duikt snel weg voor overvliegende mixers!!*

Deuren schilderen, bah moeten wij hier ook nog!!!

Yuma trouwens niet meer geslapen. Heb hem maar opgehaald en aan papa mee gegeven.

Nu net weer thuis, hij met de trein aan het spelen (van Dublo) en ik had net die stomme frietpan schoongemaakt. Bah vervelende klus vind ik dat altijd. Maar ik vond dat hij NU schoon moest. haha

Merel, wat zijn UGGS???

Frans, zal het nog eens gaan proberen! dankje!

deze in het bruin dus....

dit zijn UGGS

niet te betalen, maar nu wel voor goede deal via E bay, wel nieuw. In Nl betaal je denk ik rond de 300 euro. Nu voor 200 all in....
*zwaait* naar Merel
Leuk Merel!!!
das de reden waarom man en ik jaaaaaren geleden de frietpan de deur uitgegooid hebben.

Gebruikten m te weinig en dat schoonmaken.

pffff

Wow merel!!!!!!! gave laarzen (zegt syl met een laarzen/schoenen en tassentic)
koffie, zwart graag...
in geen 200 jaar
koffie, zwart graag...
grijns, oftwel ik ben een krent en geloof dat man hartstuipen zou krijgen als ik 200 euro voor laarzen uitgeef
koffie, zwart graag...
hier ook denk ik!! Deed ik in het verleden wel, toen wij nog neit samen waren. Tja hoefde toen alleen maar voor mijzelf te zorgen!!

Leuke vlag heb je Syl!!
hahaha

voor mij ook boven budget hoor, maar doe er jaaaaren mee en nooit meer koude voeten
zo ff snel belangrijkste dingen gedaan op t werk.

heb geen zin meer.

Net bedacht dat ik zo met Jasper naar pannekoekhuis ga. Man is vanavond laat pas thuis.
koffie, zwart graag...
Eet smakelijk Syl!!

Gezellig.
net gegeten, manlief ook niet thuis hier en V heeft 3 slierten andijvie op verders niets...nu is ie weer aan het klussen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven