Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik moet mijn moeder nog even overtuigen dat ik die dag wel naar Bloes d'r feestje ga en niet naar haar verjaardagfeestje kom....... Even checken of ik dat kan maken!
Gossie. Dochter heeft buikpijn en diarree en hoofdpijn. Dus vroeg ik haar of ze naar huis wilde. Maar nee; ze wilde wel dat papa het wist maar niet dat hij haar kwam halen.

Daarom vroeg ik straks of er iets was dat ik kon doen en dat ze dat dan maar moest vragen.

Denkt ze na.

"Nou, ik wil wel naar Walibi! "

Gottegod wat ik dat moppie bijdehand! En dat is dan ook één van de redenen dat ik van haar hou
c/p van log:

dit is ellen®

Bijna elke vrouw heeft in haar leven wel eens last van vaginale jeuk of luchtjes. Tegelijkertijd kun je aan de meeste vaginale klachten vrij gemakkelijk zelf iets doen. ellen® is een slimme tampon met Lacto Naturel (LN®): een probioticum dat je helpt je vaginale flora gezond te houden.

Oh men, dat verwacht je toch niet, dat je met een naam als Ellen nog eens een tamponmerk gaat worden? Dat iets met jouw naam nog eens een vagina gezond zou houden? Zou Ellen het zelf al weten???

Ik wacht met angst en beven af wat ik ooit nog zal worden. Zul je zien, word ik een wc-reiniger, rattengif of een luiermerk ofzo..... Het zou verboden moeten worden!
Ik zeg: we bedenken een heeeeel fout stom vies goor nieuw product en noemen het Aso!!
quote:Bloesem schreef op 16 oktober 2008 @ 22:05:

Gossie. Dochter heeft buikpijn en diarree en hoofdpijn. Dus vroeg ik haar of ze naar huis wilde. Maar nee; ze wilde wel dat papa het wist maar niet dat hij haar kwam halen.

Daarom vroeg ik straks of er iets was dat ik kon doen en dat ze dat dan maar moest vragen.

Denkt ze na.

"Nou, ik wil wel naar Walibi! "

Gottegod wat ik dat moppie bijdehand! En dat is dan ook één van de redenen dat ik van haar hou Je bent lief bloesesnoes!
quote:Toet schreef op 16 oktober 2008 @ 22:10:

Zou Ellen het zelf al weten???

Ik wacht met angst en beven af wat ik ooit nog zal worden. Zul je zien, word ik een wc-reiniger, rattengif of een luiermerk ofzo..... Het zou verboden moeten worden!

*bulder*

Rattegif van het merk "toetje" hm, nee. Ik zie het nog niet echt.
Ja, dat dacht Ellen vast ook over haar naam en tampons!
wat niet is kan nog komen. Zo hé wat was dat leuk! eerst helemaal gezellig gegeten met vier en later druppelden er nog wat meer mensen binnen. Daarna door naar de Dijk, was goehoed!!! Moest erg aan Hero denken bij het nummer Later is nu, en mòets dat even mims laten weten!

lieverds, dikke nachtzoen, ben moe! (nog een extra voor bloes, met de compelmenten voor je geweldig knappe reactie!)
De Dijk is idd erg leuk. En wat spelen die al lang he? Ik herinner me nog dat ik als puber al naar concerten van ze ging! Goedemorgen vanaf Toettown, onder een enorme regenboog!
Goeiemorgen terug! Ik moet oor laten uitspuiten, tassen leegruimen, werk inhalen, kinderen halen, boodschappen doen en nog meer werk inhalen, maar ik voel me zo lekker!

Koffie?
Goedenmorgen!

Ik wil heel graag koffie, ja, dankje..

Toet, er zijn al 'dreamer' tampons en inlegkruisjes enzo.. sta je even raar bij tekijken, maar op het werk is het wel handig, zo'n doosje tampons die wel van mij móet zijn, want m'n naam staat erop

Bloes.. zou het aan de meisjes uit te leggen zijn wat aso precies doet? neehe? Dan ben je ook modder aan 't gooien, eigenlijk. En zitten ze nog meer in vuurlinie, maar gosh.. dit is toch echt van de zotte! voor jou en je meisjes (f)

ai Madootje.. moeilijk zeg voor die vriendin

Elvis is trouwens morgen jarig en ik heb niets gekocht als cadeautje.. dit heeft 2 redenen.

1. ik zit mentaal nog in juni en te wachten op de zomer.. dus hoezoo is het al 18 oktober en is hij dus jarig.. dat kán helemaal niet

2. ik zou niet weten wat ik voor hem moet kopen

Nou gaan we zondag naar de sauna en k zou dát als cadeautje aan kunnen merken, maar ik ben van plan zelf wat duurdere verwennerijtjes te nemen dan hij.. dat is ook weer zo krom

En dat brengt mij op het laatste: ik kom niet op Bloes' feestje, want wij geven zélf een feestje. Hier zijn jullie ook van harte uitgenodigd, uiteraard. Wij vieren dat Elvis jarig was, en dat we bovendien al 15 jaar bij elkaar zijn.

Feestelijk, toch?
Later is nu
Iets leuks en luxe voor bij die sauna dan Dream? Nieuwe badjas, nieuwe baddoeken, heerlijk verzorgingspakket om na afloop te smeren en tutten (met geur erbij) of een lekkere massage (bij)boeken? Ook lekker; een massage aan huis boeken voor de week erna als de kinderen weg zijn (reserveermasseerlijn.nl).

Leuk hoor, al die feestjes, Stuk beter dan asonieuws.in ieder geval.

ik "moet" ook aan de slag om iets te gaan bedenken. Lief wordt in januari 40.

Okay, dat is een positieve insteek Dream; alles waar je naam opstaat is van jou. Ik wist niet dat ze er ook al met jouw naam waren Gat in de markt misschien; je eigen tamponmerk? Op alle tompons je naam laten zetten. Net als dat je dat al op shirts, tassen en 'M&M's kunt laten doen.

Ook minder nieuws vandaag. Wil Mims even een geven. Vriend van een collega van ons is overleden. Was al langer ziek, maar einde toch weer sneller dan verwacht. Kan me voorstellen dat het voor mims heftig is om mee te maken dat soort dingen. Zelfs ik, zonder mijn eigen verdriet en op erge afstand van deze collega (omdat ik erg weinig op kantoor ben en dus weinig echt contact met mensen heb) ben er al heftig van onder de indruk. Sorry, eindig ik toch weer met niet leuk nieuws.....
Pfoe, ik las het net ook Toet. Dat hakt erin ja. Koester en heb lief mensen, dat is het enige dat erop zit denk ik...

Moest aan Pimpel denken vanwege het eerste stapjes waar Pimpel niet bij was: Dot heeft op de wc geplast. Niet bij ons natuurlijk, waar ze alleen maar brult en schreeuwt dat ze NIET WIL!!! als je zelfs maar een zijdelings toespeling op pot of wc maakt (in relatie tot de Dot dan), maar op logeeradres. Gewoon, hupsa, op de bril en plassen maar. En dat dan ook aan mij vertellen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Zucht. Eigenwijs loedertje is het, echt waar.
Ha, wat een eigenwijze dames hebben jullie

Leuke cadeau-ideetjes Toet, maar Elvis is niet zo van het 'zelf tutten' en de rest heeft ie al.. (ik ben trouwens ook niet zo van 't tutten) Ik zat al te denken dat ik genoeg cadeautjes voor mezelf weet. Zou het werken? Liefste, ik heb voor jou verjaardag een cadeautje aan mezelf gegeven.. mijn cadeau aan jou is dat ik daar zo blij van word
Later is nu
ach gat, meiden toch. Wat verdrietig. Inderdaad , koester en heb lief .

Eigenwijs? Dot? Hoe kom je erbij?

Kan je nu weer stereo horen lil?

We hadden vanmorgen koffie-ochtend van de onderbouw op school, was helemaal leuk. Niet heel druk, maar gezien het formaat van de school best redelijk bezocht, supergezerllig! Heb heel lang met 2 marokkaanse moeders zitten praten. Het is toch raar dat je onbewust toch bevooroordeeld bent ....Ik denk graag aan mezelf als een ruimdenkende persoonlijkheid, maar op 1 of andere manier is het toch opvallend dat je pas op zo`n moment met die 2 moeders praat. Met een heb ik het gehad over de mediterane kookcursus die ze geeft en met de ander over opvoeding, hoofddoeken enzovoorts.

Schoolfotograaf was er vandaag, ben erg benieuwd naar het resultaat. KK was van plan lief te lachen .Vorig jaar staat ze op de foto alsof ze geslagen gaat worden en het jaar ervoor was ze net geslagen (door een irritant jongetje ). In elk geval zijn ze vertrokken richting school in de outfits die ik bedacht had en met de haardracht die ik bedacht had,. Dat vond ik al een hele overwinning gezien hun onderbroken nacht slaap (dankzij die ontaardde moeder die zo nodig naat een concert moest terwijl papa niet thuis was)

In elk geval zo heerlijk vakantie!! Ik heb ze afgelopen dagen iedere keer van hun spel moeten halen tussen de middag en `s ochtends, nu kunnen ze heerlijk doorspelen.... (zal je zien dat ze dat nu niet meer willen).

Heb net de Pink Ribbon gekocht, ben naar de wereldwinkel hier in het dorp en naar een tweedehands kleingwinkeltje geweest waar ik altijd al eens binnen wilde stappen. Nooit kwam het ervan, maar toen ik vanmorgen een rokje aan wilde en bleek dat mijn enige panty een gat in de teen had, moets ik even naar de Hema. KOrtom, een heerlijke ochtend!!
Hmm

Elvis was niet gecharmeerd van cadeautje voor mezelf.. dus ga ik een Wii spelletje kopen. Ook leuk. Mag wel batterijen bijkopen ook.

Lekker zo'n dagje, Bentetje.

Later is nu
als je nou een leuk Wii spel koopt heb je er zelf ook wat aan en is het dus ook een soort kadootje voor jou

Sneu, KK heeft alweer oorpijn....Nu lekker op de bank en voor de buis (en achter de klaptop)....
vorige week om deze tijd......
Ha, vorige week om deze tijd zat ik midden in de puinhopen die ik nog op wilde ruimen te bedenken dat ik nooit op tijd klaar zou zijn voordat Dream me op kwam halen.

Lekker zo'n ochtendje Bentetje. Ik zal je nog eens wat ergers vertellen. Bij ons op school lopen twee moeders met een hoofddoekje. De ene was sinds een paar maanden onze huishoudelijke hulp en de ander gaat het worden. Ik vind het bijna genant, maar het is echt toeval.

Ik wil wel een Wii voor mijn verjaardag. Ben alleen nog lang niet jarig......

Moest erg lachen om het schoolfotograaf verhaal. Dat ze geslagen was is natuurlijk helemaal niet grappig, maar om het hele verhaal moest ik toch hardop lachen. Ach joh, altijd maar een saaie foto van een lachend kind levert ook geen leuke verhalen op
Jaaa, het geluid komt weer in stereo tot mij, hoera! Het was een heel gedoe, en Zoon en Dot keken de hele procedure uiterst belangstellend toen, was wel geestig. Blij dat het nu klaar & gelukt is.

Nu een week geleden...lieve hemel. Had ik net stressstuiter-GG afgeschud en was ik onderweg naar jullie. Alweer een week geleden! Niet te geloven.
een week geleden zat ik met bloes vast aan de wijn, in afwachting van jullie allemaal!
Een week geleden liep ik met Mieflief op het strand.

..

..

..

..

Is dat echt al een week geleden?
wordt het mieflief?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven