Cheers!
vrijdag 17 oktober 2008 om 17:18
zoooo schattig...... mijn broer is volgende week jarig en viert het niet. Mijn kinders hadden al gauw bedacht dat ze iets voor hem gingen maken om op te sturen. Nu heeft KK een mooie tekening gemaakt van een boom met eikeltjes erin en allemaal popjes eronder geplakt. Ze heeft nu zelf een gedicht bedacht (lang leve Boekenweek):
de eikeltjes vallen uit de boom
de blaadjes groeien aan de takken
jij bent mijn lieve oom
al heb je geen kadootjes uit te pakken.
Eerst begon GG met schrijven, maar was al snel ontevreden over zijn eigen netheid en gooide het bijltje erbij neer, toen pakte KK de stift en schreef mij na. Nu staat het er dus grotendeels in bibberige letters. Het laatste moet ik doen want ze is moe.....
de eikeltjes vallen uit de boom
de blaadjes groeien aan de takken
jij bent mijn lieve oom
al heb je geen kadootjes uit te pakken.
Eerst begon GG met schrijven, maar was al snel ontevreden over zijn eigen netheid en gooide het bijltje erbij neer, toen pakte KK de stift en schreef mij na. Nu staat het er dus grotendeels in bibberige letters. Het laatste moet ik doen want ze is moe.....
vrijdag 17 oktober 2008 om 18:08
Een week geleden had ik nu eindelijk mijn slaapkamer opgeruimd...
~haartjes omhoog~
Is dat nog maar een week geleden?
Gezien de zooi in mijn slaapkamer dacht ik dat dat al veel langer terug was...
Mmm, de schoonmakers komen het kantoor in, misschien moet ik maar eens naar huis gaan.... Zoveel nuttigs doe ik toch niet meer (maar zou ik wel moeten doen, eigenlijk!).
Wel ontzettend smelten lief, Bent!
En mooi nummer hé! De Dijk blijft stoer ontroerend!
(Ik vind het trouwens altijd fijn te horen dat jullie aan Hero hebben gedacht; zo geruststellend dat hij zelf bij mensen die hem nauwelijks kenden nog niet vergeten is)
~haartjes omhoog~
Is dat nog maar een week geleden?
Gezien de zooi in mijn slaapkamer dacht ik dat dat al veel langer terug was...
Mmm, de schoonmakers komen het kantoor in, misschien moet ik maar eens naar huis gaan.... Zoveel nuttigs doe ik toch niet meer (maar zou ik wel moeten doen, eigenlijk!).
Wel ontzettend smelten lief, Bent!
En mooi nummer hé! De Dijk blijft stoer ontroerend!
(Ik vind het trouwens altijd fijn te horen dat jullie aan Hero hebben gedacht; zo geruststellend dat hij zelf bij mensen die hem nauwelijks kenden nog niet vergeten is)
Wat wilde ik nou toch typen?
vrijdag 17 oktober 2008 om 18:11
Nog niet? Nooit mijn Mims, nooit!
Is het heel erg dat we een oppas hebben geregeld voor vanavond zodat Liuef en ik een avondje weg kunnen en ik eigenlijk liever een warm bad zou nemen en daarna lekker 24 van dvd zou willen kijken (ook wel allemaal met Lief hoor) dan op pad gaan?? Ja he, dat is erg he? Ja. Ik weet het......
Is het heel erg dat we een oppas hebben geregeld voor vanavond zodat Liuef en ik een avondje weg kunnen en ik eigenlijk liever een warm bad zou nemen en daarna lekker 24 van dvd zou willen kijken (ook wel allemaal met Lief hoor) dan op pad gaan?? Ja he, dat is erg he? Ja. Ik weet het......
vrijdag 17 oktober 2008 om 19:11
Mims, ik heb juist veel aan Hero gedacht gisteren en vandaag. En ik heb 'm niet eens gekend. Maar ik ken jou en jouw verhalen over hem. Ik heb gisteren 2 en vandaag wel 5 regenbogen gezien. Bedacht dat een regenboogdag is als een weekend met jullie.. een lach en een traan
(en dan krijg je samen een regenboog)
Ik wilde nog zeggen dat die bok van Pimpel ws de bok was, waar de fietskar op zit? Ik heb nog in m'n kast gekeken naar laarzen voor Pimpel. Welke maat heb je laiverd?
IK heb nl. een aantal paar zwarte laarzen en één paar draag ik zo'n 3x per jaar.. misschien dat die 3x door een ander paar te vervangen zijn.
Anubis zal zo afgelopen zijn en dan ga ik voorlezen
toedels
(en dan krijg je samen een regenboog)
Ik wilde nog zeggen dat die bok van Pimpel ws de bok was, waar de fietskar op zit? Ik heb nog in m'n kast gekeken naar laarzen voor Pimpel. Welke maat heb je laiverd?
IK heb nl. een aantal paar zwarte laarzen en één paar draag ik zo'n 3x per jaar.. misschien dat die 3x door een ander paar te vervangen zijn.
Anubis zal zo afgelopen zijn en dan ga ik voorlezen
toedels
Later is nu
vrijdag 17 oktober 2008 om 19:44
Bentetje, wat ontroerend he, zo'n actie van je kinderen!
Ik zit te wachten op MM, die heeft een bruiloftreceptie gehad en staat nu in de file. OUdste is logeren bij een vriendinnetje, Jongste heeft net een minipizza met geitenkaas op en een wijnglas ranja. En ik heb de klaptop op de bank. Waarrrrr is de wijn?
Oh nee, ik zou koken voor mijn vent.
Een week geleden haalden we Kjong en Bam op met een golfkarretje en de piepjong Maikel.
~gaat in de keuken staan en knoopt een schort voor~
Ik zit te wachten op MM, die heeft een bruiloftreceptie gehad en staat nu in de file. OUdste is logeren bij een vriendinnetje, Jongste heeft net een minipizza met geitenkaas op en een wijnglas ranja. En ik heb de klaptop op de bank. Waarrrrr is de wijn?
Oh nee, ik zou koken voor mijn vent.
Een week geleden haalden we Kjong en Bam op met een golfkarretje en de piepjong Maikel.
~gaat in de keuken staan en knoopt een schort voor~
vrijdag 17 oktober 2008 om 19:45
mooie schoenen meave, helaas kan ik geen hakken aan, anders zou ik ze bets willen hebben.
Lieve mims, dat zal ik niet kunnen geloof ik. Jullie zijn zo het voorbeeld van Liefde voor mij, dat ik hero nooit vergeten zal. Moest zelfs een traantje wegpinken tijdens dat nummer (wat overigens mijn lieve ex collega`s best begrepen).
Wordt nu al blij van mailtjes!!
Lieve mims, dat zal ik niet kunnen geloof ik. Jullie zijn zo het voorbeeld van Liefde voor mij, dat ik hero nooit vergeten zal. Moest zelfs een traantje wegpinken tijdens dat nummer (wat overigens mijn lieve ex collega`s best begrepen).
Wordt nu al blij van mailtjes!!
vrijdag 17 oktober 2008 om 19:52