Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 7 januari 2016 om 21:14
donderdag 7 januari 2016 om 21:22
quote:bloosje schreef op 07 januari 2016 @ 21:14:
Thanks Woll..
En vandaag een pb gehad van iemand die in een gewelddadige relatie zat, daar hier een topic over opende, geholpen werd door een aantal forumleden en mij en me dus vandaag kwam melden dat het heel goed met haar gaat..
Ook blij van..
Fijne dingen voor jou Bloosje en voor die forummer.
Goed zeg dat jullie geholpen hebben.
Thanks Woll..
En vandaag een pb gehad van iemand die in een gewelddadige relatie zat, daar hier een topic over opende, geholpen werd door een aantal forumleden en mij en me dus vandaag kwam melden dat het heel goed met haar gaat..
Ook blij van..
Fijne dingen voor jou Bloosje en voor die forummer.
Goed zeg dat jullie geholpen hebben.
I like being a mess. It's who I am.
donderdag 7 januari 2016 om 21:23
quote:LaFleurNoire schreef op 07 januari 2016 @ 21:22:
Ik heb er nog stage gelopen, in het dierenpark. Ontzettend leuk. Niemand van mijn klas wilde er heen wegens "te hard moeten werken", maar ik vond het hartstikke leuk. Duizendmaal beter dan bij de boer waar ik daarvoor zat.Gefeliciteerd met je zoon!
Ik heb er nog stage gelopen, in het dierenpark. Ontzettend leuk. Niemand van mijn klas wilde er heen wegens "te hard moeten werken", maar ik vond het hartstikke leuk. Duizendmaal beter dan bij de boer waar ik daarvoor zat.Gefeliciteerd met je zoon!
I like being a mess. It's who I am.
donderdag 7 januari 2016 om 21:23
quote:LaFleurNoire schreef op 07 januari 2016 @ 21:22:
Ik heb er nog stage gelopen, in het dierenpark. Ontzettend leuk. Niemand van mijn klas wilde er heen wegens "te hard moeten werken", maar ik vond het hartstikke leuk. Duizendmaal beter dan bij de boer waar ik daarvoor zat.Wat een onwijs gave stage.
Ik heb er nog stage gelopen, in het dierenpark. Ontzettend leuk. Niemand van mijn klas wilde er heen wegens "te hard moeten werken", maar ik vond het hartstikke leuk. Duizendmaal beter dan bij de boer waar ik daarvoor zat.Wat een onwijs gave stage.
donderdag 7 januari 2016 om 21:30
quote:bloosje schreef op 07 januari 2016 @ 21:14:
Thanks Woll..
Ook blij van..
O heeft ze zich weer gemeld?
Wat fijn zeg!
Thanks Woll..
Ook blij van..
O heeft ze zich weer gemeld?
Wat fijn zeg!