Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Alle reacties Link kopieren
quote:AnneRoos74 schreef op 07 januari 2016 @ 18:33:

gebakken aardappels met brocolli

Als alternatief voor friet

En jij straks Mv?Ik had bij de lunch mijn McKroket nog niet opgegeten dus even de kroket verwarmen in de oven en een salade erbij. Zoiets denk ik
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:gardalimone schreef op 07 januari 2016 @ 18:39:

[...]

Ik ga dat heel binnenkort eten

Heb net een tortilla met kip en sla op. Ook lekker.Ja ik denk dat ik ook van het weekend een tortilla ga maken. Even kijken morgenochtend bij de boodschappen doen wat ik ermee zal maken. Heb ook trek in witlof met kaas en ham (had vandaag lekker ham van mijn moeder gehad en kaas dus dat is ook lekker met iets erbij natuurlijk. )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb net Chinees gehaald, had de trein gemist en anders had ik eerst nog boodschappen moeten doen.

Was lekker, nu even uitbuiken.
quote:Marjo41 schreef op 07 januari 2016 @ 18:54:

Ik heb net Chinees gehaald, had de trein gemist en anders had ik eerst nog boodschappen moeten doen.

Was lekker, nu even uitbuiken.Oh ook lekker, zeker als je nog wat over hebt. Wat had je besteld?
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 januari 2016 @ 18:54:

[...]

Oh ook lekker, zeker als je nog wat over hebt. Wat had je besteld?

Nasi, babi pangang, kip kerrie, loempiaatjes en saté.

Ik heb samen met zoon gegeten, we hebben ongeveer de helft opgegeten.

Hoef ik morgen weer niet te koken
quote:Marjo41 schreef op 07 januari 2016 @ 19:18:

[...]

Nasi, babi pangang, kip kerrie, loempiaatjes en saté.

Ik heb samen met zoon gegeten, we hebben ongeveer de helft opgegeten.

Hoef ik morgen weer niet te koken

Ja dat vind ik zo lekker aan Chinees eten, vaak is het echt lekker (smaakt niet zoals in China hoor) maar bij een goede Chinees heb je zeker 2 dagen te eten. En ik vind bijv Kuy Lu Kai of Kuy Lu Yuk erg lekker en denk dat ik het toch niet zo lekker maak als bij hun. En ze hebben nog veel meer lekkere dingen.

Haal het bijna nooit meer maar toen met de AH aktie had mijn vriendin een restaurantkaartje en trakteerde bij de Chinees. En daar hadden we beide nog nooit gegeten maar was echt verrukkelijk.

Lekker dat je dan morgen ook niet hoeft te koken. Lekker wat kroepoek kopen of nog een chinese tomatensoep en dan kunnen jullie er morgen ook nog van genieten.
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 januari 2016 @ 19:35:

[...]

Ja dat vind ik zo lekker aan Chinees eten, vaak is het echt lekker (smaakt niet zoals in China hoor) maar bij een goede Chinees heb je zeker 2 dagen te eten. En ik vind bijv Kuy Lu Kai of Kuy Lu Yuk erg lekker en denk dat ik het toch niet zo lekker maak als bij hun. En ze hebben nog veel meer lekkere dingen.

Haal het bijna nooit meer maar toen met de AH aktie had mijn vriendin een restaurantkaartje en trakteerde bij de Chinees. En daar hadden we beide nog nooit gegeten maar was echt verrukkelijk.

Lekker dat je dan morgen ook niet hoeft te koken. Lekker wat kroepoek kopen of nog een chinese tomatensoep en dan kunnen jullie er morgen ook nog van genieten.

Ik haal het ook niet zo vaak hoor.

Van dat geld kan je ook een tasje boodschappen halen.

Maar als ik er twee dagen van kan eten dan is het wel te doen.

Chinese tomatensoep da's een goed idee! Dat maak ik er morgen bij.

Thnx voor de tip
quote:Marjo41 schreef op 07 januari 2016 @ 19:49:

[...]

Ik haal het ook niet zo vaak hoor.

Van dat geld kan je ook een tasje boodschappen halen.

Maar als ik er twee dagen van kan eten dan is het wel te doen.

Chinese tomatensoep da's een goed idee! Dat maak ik er morgen bij.

Thnx voor de tip

En als nagerecht of vooraf of bijgerecht is gebakken banaan er ook lekker bij.

Weet niet of je ooit mijn tip hebt gelezen die ik van een goede Chinese kok heb gehad? Echte goede Chinese soep maak je met appelmoes erdoor en gembersiroop. Geloof mij, zeker als je de tomatensoep zelf maakt, dan heb je de lekkerste soep ever. Het zoete van de gembersiroop en de soep kan je zo dik/compact maken hoe je wilt met de appelmoes. Echt een aanrader, al jaren vertel ik deze tip op het forum. Je zal er geen spijt van krijgen.
Gembersiroop doe ik er al in. En een schep bruine suiker.

En dan eventueel wat dikker maken met allesbinder maar meestal laat ik 'm wat dunner.

Ik ben blij voor de Noorderlingen onder ons dat het bij hun ook weer ijsvrij wordt.

Hopelijk hebben jullie het er zonder letsel vanaf gebracht.

Wat een winterellende hebben jullie gehad.
Je proeft niet dat het appelmoes is hoor om het als verdikker te gebruiken.

Ja wat een begin van de winter he in het Noorden. hoop dat we lang geen winter krijgen
Ik hoop dat we dit jaar geen winter meer krijgen
quote:Marjo41 schreef op 07 januari 2016 @ 21:01:

Ik hoop dat we dit jaar geen winter meer krijgen +1, dit was wel genoeg winter
Ik vermaak met met youtube.

Tot wanneer is Daglicht terug te kijken denken jullie?? Dan 'moet ' dat misschien morgen...
quote:Marjo41 schreef op 07 januari 2016 @ 20:56:

Gembersiroop doe ik er al in. En een schep bruine suiker.

En dan eventueel wat dikker maken met allesbinder maar meestal laat ik 'm wat dunner.

Ik ben blij voor de Noorderlingen onder ons dat het bij hun ook weer ijsvrij wordt.

Hopelijk hebben jullie het er zonder letsel vanaf gebracht.

Wat een winterellende hebben jullie gehad.

Geen letsel gelukkig. Maar wat ben ik blij met de regen die nu valt. Nooit gedacht dat ooit te zeggen

Hoop dat de straat morgen weer ijsvrij is.
quote:Watervrouw2 schreef op 07 januari 2016 @ 21:13:

Ik vermaak met met youtube.

Tot wanneer is Daglicht terug te kijken denken jullie?? Dan 'moet ' dat misschien morgen...Ik heb hem ook al gezien op de herhaling. Als je het aanklikt zie tot wanneer je het kan kijken, ik kijk wel even voor je.
quote:Marjo41 schreef op 07 januari 2016 @ 21:01:

Ik hoop dat we dit jaar geen winter meer krijgen
http://www.npo.nl/daglicht/24-12-2014/KN_1665291
In favo's gegooid
De moeite waard Wat.

Ik ga lekker zondag weer babyknuffelen. Is alweer te lang geleden.

En ik heb zo'n leuke poetsvrouw. Ze was hier gisteren en ze zei, ' volgende week woensdag kom ik heel de middag maar ik kan niet heel de middag werken. Trek wat leuks aan dan trakteer ik je op een lunch voor je verjaardag'
moggel!

Ik was gister echt gesloopt dus vroeg gaan slapen, lekker!

Heb nu trouwens best wel trek in chinees door jullie verhalen, fijn...

Marjo: dat hoop ik ook, hou er ook niet van.

Wel van schaatsen trouwens...
Goedemorgen!
Goedemorgen!
Goedemorgen!
Ik neem vriend nooit meer mee naar de Mac. De laatste keer had ik een menu met een salade, vriend zou de hamburger eten en ik de salade. Hij pakt het bestek en begint aan zijn hamburger !
Salade vind ik altijd zonde als ik naar de Mac ga. Kom er zelden maar dan ga ik lekker voor de hamburger.

Vanmiddag ga ik even het recept zoeken op mijn externe schijf van het warm appelgebak. Ik heb daar zoveel trek in en ze verkopen het niet meer in NL. Ik heb appels over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven