Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Alle reacties Link kopieren
quote:Crazycatlady schreef op 04 januari 2016 @ 14:31:

Zeker, 19 graden en meestal een zonnetje. Ben hier in NL wel spontaan verkouden geworden haha!Gelukkig daar niet verkouden geworden. Is zeker wel wennen vandaag meteen weer aan het werk?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jammer dat ik dit weer nét niet zie in het water waaraan ik woon;

http://www.telegraaf.nl/t ... r_Nederlandse_kust__.html
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mooi om te zien, dat filmpje!

Dat zou niet goed zijn voor dat best Mv Veels te klein daar, dat water bij jou.
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 januari 2016 @ 14:33:

[...]

Gelukkig daar niet verkouden geworden. Is zeker wel wennen vandaag meteen weer aan het werk?Zaterdagavond laat waren we thuis dus heb precies nog een dagje de tijd gehad om de kerstspullen op te ruimen en de familie af te gaan voor het nieuwjaar wensen ;) Gek genoeg vind ik dit werk niet eens zo erg dat ik met tegenzin opstond vanochtend. Scheelt misschien wel dat we vandaag nieuwjaarsontbijt hadden
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Ha Cracycat! Lekkere vakantie gehad zo te lezen!
quote:AnneRoos74 schreef op 04 januari 2016 @ 15:33:

Mooi om te zien, dat filmpje!

Dat zou niet goed zijn voor dat best Mv Veels te klein daar, dat water bij jou.We hebben wel een zeehond gehad. Denk dat een bultrug idd een probleem gaat worden.
quote:Crazycatlady schreef op 04 januari 2016 @ 15:33:

[...]

Zaterdagavond laat waren we thuis dus heb precies nog een dagje de tijd gehad om de kerstspullen op te ruimen en de familie af te gaan voor het nieuwjaar wensen ;) Gek genoeg vind ik dit werk niet eens zo erg dat ik met tegenzin opstond vanochtend. Scheelt misschien wel dat we vandaag nieuwjaarsontbijt hadden Ik hoop dat niet iedereen gaat zoenen morgen. Ben vergeten hoe het was vorig jaar, denk dus van niet want anders had ik het nog wel geweten.
Fijn dat het zo bevallen is Cat en jij ook de beste wensen.

Aemateur, zeker fijn om te horen en te voelen dat je waardevol voor het bedrijf bent.

MV, ik heb ooit geleerd als je niet wilt zoenen of dat mensen te dichtbij komen het volgende te doen. Je strekt een hand uit en legt die op de schouder van de persoon tegenover je en geeft een hand met de andere hand.
Oeh prada, heb je dat weleens uitgeprobeerd? Lijkt me echt raar om zo een "zoen"-poging te beantwoorden.
Ja hoor, ik heb het trouwens ooit geleerd op een opleiding. En je moet dus die zoenpoging voor zijn. Je steekt je hand uit en legt tegelijkertijd een hand op de schouder.
2016 lijkt me trouwens wel een mooi jaar voor een wakker-bowling-date! :D
quote:prada schreef op 04 januari 2016 @ 17:05:

Fijn dat het zo bevallen is Cat en jij ook de beste wensen.

Aemateur, zeker fijn om te horen en te voelen dat je waardevol voor het bedrijf bent.

MV, ik heb ooit geleerd als je niet wilt zoenen of dat mensen te dichtbij komen het volgende te doen. Je strekt een hand uit en legt die op de schouder van de persoon tegenover je en geeft een hand met de andere hand.Haha! Nu ik dat weet kan ik eens in de gaten houden welke mensen er dus écht niet met me willen zoenen
Middag allemaal. Bah wat begon mijn dag rot zet. Was niet lekker en moest op kantoor overgeven. Gelukkig gaat het nu wel weer een beetje.

Nou die tip werkt niet hoor. Ik begin er niet over uit mijzelf. Een paar van andere bedrijven die daar ook zitten heb je er een paar die het in zijn algemeenheid zegt dus dan kan je makkelijk zeggen, `jij ook`. En een paar kwam ik niet onderuit.
Op mijn werk hebben we het gelukkig algemeen gehouden. Hadden het ook te druk. Want door het weer zijn 17 collega's niet gekomen. Moesten met een paar man alle afdelingen doen. Maar kijken hoe het morgen gaat.
quote:gardalimone schreef op 05 januari 2016 @ 14:42:

Op mijn werk hebben we het gelukkig algemeen gehouden. Hadden het ook te druk. Want door het weer zijn 17 collega's niet gekomen. Moesten met een paar man alle afdelingen doen. Maar kijken hoe het morgen gaat.

Jeejte, dat moet aanpoten zijn geweest. Wat voor werk doe je?

Zag op het nieuws over de gladheid inderdaad, mensen die op straat aan het schaatsen zijn. Jij gewoon heelhuids thuis kunnen komen dus?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 05 januari 2016 @ 15:54:

[...]

Jeejte, dat moet aanpoten zijn geweest. Wat voor werk doe je?

Zag op het nieuws over de gladheid inderdaad, mensen die op straat aan het schaatsen zijn. Jij gewoon heelhuids thuis kunnen komen dus?Schaatsen kan hier ook in de straat . Met vallen en opstaan is het gelukt op het werk en weer thuis te komen. Hoop dat het morgen beter gaat.
quote:gardalimone schreef op 05 januari 2016 @ 14:42:

Op mijn werk hebben we het gelukkig algemeen gehouden. Hadden het ook te druk. Want door het weer zijn 17 collega's niet gekomen. Moesten met een paar man alle afdelingen doen. Maar kijken hoe het morgen gaat.Jeetje dat is wel heel veel die niet konden komen, snap dat jullie het razend druk hadden.
Heftig he die massa-aanrandingen/ een verkrachting en berovingen met oud en nieuw. Wat ik al eerder zei, ik ga niet met de fiets door het park alleen in het donker met 500 alleenstaande jonge mannen die daar in het park bivakkeren. Het was hier met oud en nieuw niet uit de hand gelopen hoor maar ik neem toch geen risico.
quote:bankje schreef op 05 januari 2016 @ 11:06:

[afbeelding]

Had ik toch nog ijsvrij gewild.

(vrij omdat de wegen ijsvrij zijn ofzo).

Voel me bijna oud zoveel namen en gezichten ik hiervan ken...
Voor diegene die in Amsterdam wonen

https://www.amsterdam.nl/ ... e-kans/gratis-dierenarts/
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 januari 2016 @ 20:02:

Heftig he die massa-aanrandingen/ een verkrachting en berovingen met oud en nieuw. Wat ik al eerder zei, ik ga niet met de fiets door het park alleen in het donker met 500 alleenstaande jonge mannen die daar in het park bivakkeren. Het was hier met oud en nieuw niet uit de hand gelopen hoor maar ik neem toch geen risico.

Ik had het er met mijn moeder over en die gaf ook aan dat ze het zo sneu vond dat dit meteen weer een stok is om te slaan tov de asielzoekers. Eerlijk, ik fiets net zo goed om als er een groep jongens met blauwe ogen en blond haar staat hoor!

Goedenmorgen allen, succes voor de ijsvrouwen, ik hoop dat ik niet hoef te krabben zodalijk.
Ikke niet krabben want ben vrij vandaag. Oww en ik heb geen auto.

Morgen dames

Probleem van nu: lig nog in mn mandje, moet dringend koffie maar geen zin om te halen. Ik lig zo lekker...
quote:gardalimone schreef op 05 januari 2016 @ 16:56:

[...]

Schaatsen kan hier ook in de straat . Met vallen en opstaan is het gelukt op het werk en weer thuis te komen. Hoop dat het morgen beter gaat.

meeeehhhh ik woon in de verkeerde provincie, ik ben dol op schaatsen... (fries bloed he..)

Je kon toch schaatsend naar je werk.. ?
quote:Aemateur schreef op 06 januari 2016 @ 06:17:

[...]

Ik had het er met mijn moeder over en die gaf ook aan dat ze het zo sneu vond dat dit meteen weer een stok is om te slaan tov de asielzoekers. Eerlijk, ik fiets net zo goed om als er een groep jongens met blauwe ogen en blond haar staat hoor!

Goedenmorgen allen, succes voor de ijsvrouwen, ik hoop dat ik niet hoef te krabben zodalijk.

Moge allemaal.

Je had het met je moeder over mijn posting?

Ja je praat niet over een paar hangjongeren hoor, 500 jonge mannen die niets te doen hebben lopen maar een beetje door de wijk. Er worden wel heel veel leuke uitjes geregeld voor ze om de tijd leuk door te brengen. Daar maken ze gelukkig ook veel gebruik van wat ik hoorde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven