Galajurk
vrijdag 1 januari 2016 om 18:50
Over 2 weken een chique diner
Dresscode is dress to impress feestelijk
Op de uitnodiging stond voor mannen bijvoorbeeld Black tie en vrouwen cocktail
Ik vind het zelf wel leuk om in het lang te gaan.
Ik brn benieuwd of iemand een leuke site weet..ik heb zitten kijken op zalando maar nog niet super enthousiast...
Kleur: nude,zwart of poedderroze..rood mag trouwens ook nog wel
Budget:het liefst iets van max 150-175 euro!
Iemand tips?
Dresscode is dress to impress feestelijk
Op de uitnodiging stond voor mannen bijvoorbeeld Black tie en vrouwen cocktail
Ik vind het zelf wel leuk om in het lang te gaan.
Ik brn benieuwd of iemand een leuke site weet..ik heb zitten kijken op zalando maar nog niet super enthousiast...
Kleur: nude,zwart of poedderroze..rood mag trouwens ook nog wel
Budget:het liefst iets van max 150-175 euro!
Iemand tips?
dinsdag 5 januari 2016 om 21:14
quote:2east schreef op 05 januari 2016 @ 20:47:
Vind mannen black tie en vrouwen cocktail een vreemde combinatie. Beetje seksistisch zelfs.....
Hoe kom je daar nu bij.... Als er black tie staat, is dat standaard smoking voor de man, cocktail voor de vrouw. Als er white tie staat, dragen mannen rokkostuum en vrouwen gaan in het lang.
Overigens vind ik dat mooie kanten jurkje van Asos wel degelijk "impressive", maar kijk zeker ook bij TopVintage, die hebben prachtige jurken, onder andere van fluweel, voor een diner in januari top!
Vind mannen black tie en vrouwen cocktail een vreemde combinatie. Beetje seksistisch zelfs.....
Hoe kom je daar nu bij.... Als er black tie staat, is dat standaard smoking voor de man, cocktail voor de vrouw. Als er white tie staat, dragen mannen rokkostuum en vrouwen gaan in het lang.
Overigens vind ik dat mooie kanten jurkje van Asos wel degelijk "impressive", maar kijk zeker ook bij TopVintage, die hebben prachtige jurken, onder andere van fluweel, voor een diner in januari top!
vrijdag 8 januari 2016 om 08:49
vrijdag 8 januari 2016 om 08:53