Mode & Beauty alle pijlers

Galajurk

01-01-2016 18:50 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over 2 weken een chique diner

Dresscode is dress to impress feestelijk

Op de uitnodiging stond voor mannen bijvoorbeeld Black tie en vrouwen cocktail

Ik vind het zelf wel leuk om in het lang te gaan.

Ik brn benieuwd of iemand een leuke site weet..ik heb zitten kijken op zalando maar nog niet super enthousiast...

Kleur: nude,zwart of poedderroze..rood mag trouwens ook nog wel

Budget:het liefst iets van max 150-175 euro!

Iemand tips?
Dresscode cocktail is voor de vrouw kort (rond de knie). Lang is dresscode gala.

Ik zou even bij The Outnet kijken, die hebben vaak prachtige jurken en nu in de uitverkoop. Bijenkorf heeft ook mooie jurken.
Een galajurk en een cocktail jurk zijn twee totaal verschillende dingen! Wat moet je hebben?
Dankjewel..ik heb idd niet echt goed opgeschreven en nu ik ondetussen een dresscodes heb opgezocht is het inderdaad kort!!

Ben ik even blij,want dat is wel ietsjes makkelijker!
De galazaak! Ook voor cocktail.
Topvintage heeft ook altijd leuke jurken!
Bonprix
quote:beelicious schreef op 01 januari 2016 @ 19:18:

Bonprix

+1

Bonprix is prima betaalbaar en heeft mooie jurken.

En inderdaad, het is overal uitverkoop. Jurken voor een prikkie.

En de afgelopen dagen zijn er veel cocktailjurken op Marktplaats gezet.

Wat is je kledingmaat?
Jurkjes.nl- cocktail- nude-zwart-rood- roze- tot 175 euro
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als er 'Cocktail' staat ga je niet in gala natuurlijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
TK MAXX (Rotterdam en Eindhoven) heeft echt heel leuke (en betaalbare!) jurkjes. Zowel cocktail als gala. En anders peek en cloppenburg (heet dat nog zo?) heeft ook een feestelijke jurkjes afdeling. En steps !
Asos, gratis verzending en retour in Nederland:

http://www.asos.com/women ... ory.aspx?cid=8799&via=top
Dat laatste jurkje vind ik erg charmant.
Nephtys, wat plaats jij toch altijd prachtige jurkjes!
quote:jippie55 schreef op 01 januari 2016 @ 20:28:

Nephtys, wat plaats jij toch altijd prachtige jurkjes! Je zou bijna denken dat ik aandelen heb bij Asos
Ooow nepthys..hier zitten echt jurkjes bij waarvan ik hou!!

Ik heb trouwens maar 36 en ben bijna 1.80 lang..dus moet eerlijk zeggen dat ik best veel dingen kan dragen..ik draag ondanks mijn lengte ook gewoon graag hakken! Ik ben wel 6 mnd geleden bevallen..nog een ienie minie buikje dus ga niet voor een heel strak jurkje
quote:maribos schreef op 02 januari 2016 @ 21:35:

Ooow nepthys..hier zitten echt jurkjes bij waarvan ik hou!!

Ik heb trouwens maar 36 en ben bijna 1.80 lang..dus moet eerlijk zeggen dat ik best veel dingen kan dragen..ik draag ondanks mijn lengte ook gewoon graag hakken! Ik ben wel 6 mnd geleden bevallen..nog een ienie minie buikje dus ga niet voor een heel strak jurkjeBij Asos hebben ze ook een speciale Tall lijn, zodat korte jurkjes niet té kort vallen. Bij de modellen staat normaal ook altijd hun maten, kan je meteen zien of die ongeveer jouw lengte hebben.
Nephthys hoe heet de laatste jurk die je gepost hebt?

Ik vind hem zo leuk!
Als er dress to impress staat moet je wel iets opvallenders aan dan dat verder hele mooie jurkje Die een paar daarboven met dat kant vind ik trouwens superschattig. Maar geen dress toe impress jurkje. Of je moet er veel glitter sierraden bij aandoen.
Ik vind dit echt een super leuk jurkje

Maar niet echt "to impress"
quote:nina1966 schreef op 03 januari 2016 @ 01:30:

Als er dress to impress staat moet je wel iets opvallenders aan dan dat verder hele mooie jurkje Die een paar daarboven met dat kant vind ik trouwens superschattig. Maar geen dress toe impress jurkje. Of je moet er veel glitter sierraden bij aandoen.

Niet helemaal akkoord, voor mij is impressive niet perse toeters en bellen, maar beter zo dan?

Oei dat is niet mijn ding..

Het is een diner van een Rotary dus ik denk niet dat dat helemaal past erbij!
Ik ga wat jurkjes bestellen bij asos en gewoon eens kijken wat het is!

Ondertussen heeft man contact gehad met iemand en lang en kort wordt allebei gedragen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven