Galajurk
vrijdag 1 januari 2016 om 18:50
Over 2 weken een chique diner
Dresscode is dress to impress feestelijk
Op de uitnodiging stond voor mannen bijvoorbeeld Black tie en vrouwen cocktail
Ik vind het zelf wel leuk om in het lang te gaan.
Ik brn benieuwd of iemand een leuke site weet..ik heb zitten kijken op zalando maar nog niet super enthousiast...
Kleur: nude,zwart of poedderroze..rood mag trouwens ook nog wel
Budget:het liefst iets van max 150-175 euro!
Iemand tips?
Dresscode is dress to impress feestelijk
Op de uitnodiging stond voor mannen bijvoorbeeld Black tie en vrouwen cocktail
Ik vind het zelf wel leuk om in het lang te gaan.
Ik brn benieuwd of iemand een leuke site weet..ik heb zitten kijken op zalando maar nog niet super enthousiast...
Kleur: nude,zwart of poedderroze..rood mag trouwens ook nog wel
Budget:het liefst iets van max 150-175 euro!
Iemand tips?
vrijdag 1 januari 2016 om 19:31
vrijdag 1 januari 2016 om 19:51
Asos, gratis verzending en retour in Nederland:
http://www.asos.com/women ... ory.aspx?cid=8799&via=top
http://www.asos.com/women ... ory.aspx?cid=8799&via=top
zaterdag 2 januari 2016 om 21:35
Ooow nepthys..hier zitten echt jurkjes bij waarvan ik hou!!
Ik heb trouwens maar 36 en ben bijna 1.80 lang..dus moet eerlijk zeggen dat ik best veel dingen kan dragen..ik draag ondanks mijn lengte ook gewoon graag hakken! Ik ben wel 6 mnd geleden bevallen..nog een ienie minie buikje dus ga niet voor een heel strak jurkje
Ik heb trouwens maar 36 en ben bijna 1.80 lang..dus moet eerlijk zeggen dat ik best veel dingen kan dragen..ik draag ondanks mijn lengte ook gewoon graag hakken! Ik ben wel 6 mnd geleden bevallen..nog een ienie minie buikje dus ga niet voor een heel strak jurkje
zaterdag 2 januari 2016 om 23:12
quote:maribos schreef op 02 januari 2016 @ 21:35:
Ik heb trouwens maar 36 en ben bijna 1.80 lang..dus moet eerlijk zeggen dat ik best veel dingen kan dragen..ik draag ondanks mijn lengte ook gewoon graag hakken! Ik ben wel 6 mnd geleden bevallen..nog een ienie minie buikje dus ga niet voor een heel strak jurkjeBij Asos hebben ze ook een speciale Tall lijn, zodat korte jurkjes niet té kort vallen. Bij de modellen staat normaal ook altijd hun maten, kan je meteen zien of die ongeveer jouw lengte hebben.
Ik heb trouwens maar 36 en ben bijna 1.80 lang..dus moet eerlijk zeggen dat ik best veel dingen kan dragen..ik draag ondanks mijn lengte ook gewoon graag hakken! Ik ben wel 6 mnd geleden bevallen..nog een ienie minie buikje dus ga niet voor een heel strak jurkjeBij Asos hebben ze ook een speciale Tall lijn, zodat korte jurkjes niet té kort vallen. Bij de modellen staat normaal ook altijd hun maten, kan je meteen zien of die ongeveer jouw lengte hebben.
zondag 3 januari 2016 om 01:30
zondag 3 januari 2016 om 10:33
quote:nina1966 schreef op 03 januari 2016 @ 01:30:
Als er dress to impress staat moet je wel iets opvallenders aan dan dat verder hele mooie jurkje Die een paar daarboven met dat kant vind ik trouwens superschattig. Maar geen dress toe impress jurkje. Of je moet er veel glitter sierraden bij aandoen.
Niet helemaal akkoord, voor mij is impressive niet perse toeters en bellen, maar beter zo dan?
Als er dress to impress staat moet je wel iets opvallenders aan dan dat verder hele mooie jurkje Die een paar daarboven met dat kant vind ik trouwens superschattig. Maar geen dress toe impress jurkje. Of je moet er veel glitter sierraden bij aandoen.
Niet helemaal akkoord, voor mij is impressive niet perse toeters en bellen, maar beter zo dan?