Nieuw mobielnummer nodig

08-01-2016 12:22 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn hoofd zit vol met snot en ik zie door het snot heel google niet meer.

Voor onze dochter van bijna 10 wil ik mijn oude mobiel afstoffen. Handig omdat ze steeds verder van huis af mag en ze ook graag haar vrije tijd op de manege doorbrengt. Nu spreken we dan een tijd af om op te halen maar dat is niet altijd even handig, of ze is nog niet klaar en of ze is allang klaar. Dat laatste komt natuurlijk zelden voor....

Maar goed, ik zoek dus een simkaart met een beltegoed. Lekker ouderwets. Heb ook een leuke aanbieding gevonden van Simyo. Echter bij het afrekenen kwam ik erachter dat ze er van uit gaan dat er al een bestaand nummer is. En dat is niet zo, ze heeft nog geen nummer en moet er dus eentje hebben.

Wie helpt me. Ik heb dus nodig een simkaart met een prepaid beltegoed en een nieuw nummer. Ik had een aanbieding van ¤ 22,50 beltegoed voor ¤ 15,00, onbeperkt geldig. Een databundel is niet nodig, thuis kan ze op internet. Het is puur voor het bellen.

Ik ben jullie eeuwig dankbaar!
Prepaid kan je overal kopen met eigen nummer (nieuw), abbo is niet nodig. Ben bang dat ik je niet helemaal kan volgen.
Bij de vraag "Wil je jouw nummer behouden?" kiezen voor "Nee, dank je".
Wil je inderdaad nou een prepaid kaart, of een abonnement zodat ze een vast aantal belminuten in de maand heeft?

Want bij prepaid zou ik zeggen, kies voor Lebara. Goedkoop, heeft veel aanbiedingen betreft opwaarderen, en vaak hele makkelijke nr's.
quote:nerdopviva schreef op 08 januari 2016 @ 12:28:

Bij de vraag "Wil je jouw nummer behouden?" kiezen voor "Nee, dank je".

Ach nee, ben ik zo dom bezig?

Nou ga eerst nog even bij Lebara kijken. Zag van de week reclame op een tram voorbij rijden en bedacht dat ik het eens moet checken. Bedankt voor de reminder.
Lebara kaartjes worden in bijv rotterdam gratis weggeven. En een prepaid simkaartje is tegenwoordig niet duurder meer dan 7,50/
Lebara is duurder dan Simyo qua beltarieven.

Ik heb nu dat Simyo pakketje voor 15 euro.

Wat een domme dozen actie dit van me zeg. Bedankt voor jullie hulp. Ik zeg: slotje.
quote:Gravinnetje schreef op 08 januari 2016 @ 12:35:

[...]

Ach nee, ben ik zo dom bezig?

Nou ga eerst nog even bij Lebara kijken. Zag van de week reclame op een tram voorbij rijden en bedacht dat ik het eens moet checken. Bedankt voor de reminder.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik heb lyca. geven ze gratis weg ook. en ander betaal je een euro geloof ik. als je er 5 euro op zet. krijg je 5 euro cadeau. dus heb je 10 euro.
Aldi talk (beltegoed van Aldi) is ook goedkoop, en hier krijg je een nummer bij volgens mij.
Haha, ik zit ook bij Simyo prepaid.Prima aanbieder
De Hema verkoopt ook prepaid kaarten -nummer en beltegoed-.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven