Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
vrijdag 8 januari 2016 om 14:58
vrijdag 8 januari 2016 om 15:00
quote:Maleficent schreef op 08 januari 2016 @ 14:39:
[...]
Ik had die een paar jaar geleden al helemaal gekeken, dat is echt zo'n serie dat als het klaar is, je echt in een gat valt.
Net als wanneer je in de bios de laatste aftiteling ziet van Harry Potter.
Ik maakte gister dezelfde vergelijking tegen mijn man, maar dan over Dexter.
Dat als het af is, dat het dan net is als het laatste boek van Harry Potter uit hebben.
Dat je dan bijna depressief bent dat het echt voor altijd klaar is
[...]
Ik had die een paar jaar geleden al helemaal gekeken, dat is echt zo'n serie dat als het klaar is, je echt in een gat valt.
Net als wanneer je in de bios de laatste aftiteling ziet van Harry Potter.
Ik maakte gister dezelfde vergelijking tegen mijn man, maar dan over Dexter.
Dat als het af is, dat het dan net is als het laatste boek van Harry Potter uit hebben.
Dat je dan bijna depressief bent dat het echt voor altijd klaar is
668, the neighbour of the Beast

vrijdag 8 januari 2016 om 15:30
quote:Marels schreef op 08 januari 2016 @ 10:34:
Heeft iemand seizoen 2 van Under The Dome gezien?
Is dat überhaupt de moeite of kan ik die beter skippen?
Seizoen 1 vond ik goed maar ik vond t een beetje sneu dat het soortement bijna af was en dat er toen niks gebeurde behalve dat de pink stars in line aan het fallen waren en dat er nou ineens nog een heel freakin' seizoen achteraan komt. En daarna NOG een seizoen. Dus ik vrees een beetje voor een gebed zonder einde, zeg maar Ik vond het leuk!
Heeft iemand seizoen 2 van Under The Dome gezien?
Is dat überhaupt de moeite of kan ik die beter skippen?
Seizoen 1 vond ik goed maar ik vond t een beetje sneu dat het soortement bijna af was en dat er toen niks gebeurde behalve dat de pink stars in line aan het fallen waren en dat er nou ineens nog een heel freakin' seizoen achteraan komt. En daarna NOG een seizoen. Dus ik vrees een beetje voor een gebed zonder einde, zeg maar Ik vond het leuk!
zaterdag 9 januari 2016 om 07:31
Zag op FaceBook een aankondiging en trailer van de nieuwe Netflix original serie "the Crown" - over het levensverhaal van de Engelse queen. Vanaf haar troonsbestijging in de vroege jaren 50 tot nu. Het persbericht spreekt van een kruising tussen Downton Abbey en House of Cards. Verschijnt ergens verderop dit jaar. Ik ga kijken!
zaterdag 9 januari 2016 om 09:29
zaterdag 9 januari 2016 om 09:33
quote:rastan schreef op 09 januari 2016 @ 07:31:
Zag op FaceBook een aankondiging en trailer van de nieuwe Netflix original serie "the Crown" - over het levensverhaal van de Engelse queen. Vanaf haar troonsbestijging in de vroege jaren 50 tot nu. Het persbericht spreekt van een kruising tussen Downton Abbey en House of Cards. Verschijnt ergens verderop dit jaar. Ik ga kijken!Klinkt goed!
Zag op FaceBook een aankondiging en trailer van de nieuwe Netflix original serie "the Crown" - over het levensverhaal van de Engelse queen. Vanaf haar troonsbestijging in de vroege jaren 50 tot nu. Het persbericht spreekt van een kruising tussen Downton Abbey en House of Cards. Verschijnt ergens verderop dit jaar. Ik ga kijken!Klinkt goed!

zondag 10 januari 2016 om 20:10
zondag 10 januari 2016 om 20:15
quote:yasmijn schreef op 08 januari 2016 @ 15:04:
Ik stuitte op heel iets moois en unieks op netflix. Het is geen serie of film maar een docu. Twinsters.
Heb ademloos zitten kijken!
ik zag m vaak voorbij komen en trok me niet. Nav jouw reactie ben ik gaan kijken. Had het niet willen missen! Traantjes weg zitten pinken.
Nu bezig met Rectify. Serie boeit me vanaf de 1e aflevering.
Ik stuitte op heel iets moois en unieks op netflix. Het is geen serie of film maar een docu. Twinsters.
Heb ademloos zitten kijken!
ik zag m vaak voorbij komen en trok me niet. Nav jouw reactie ben ik gaan kijken. Had het niet willen missen! Traantjes weg zitten pinken.
Nu bezig met Rectify. Serie boeit me vanaf de 1e aflevering.
zondag 10 januari 2016 om 20:18
quote:Marels schreef op 10 januari 2016 @ 20:10:
Ik kreeg vandaag een melding te zien toen ik Call the Midwife keek "deze serie is beschikbaar tot 31 januari".
Had iemand hier al geschreven maar ik kreeg nu dus ook die melding.
Waar kun je dat zien welke series ze nog meer gaan verwijderen?Je kunt je abonneren op de nieuwsbrief van Netflix. Staat wel op de site.
Ik kreeg vandaag een melding te zien toen ik Call the Midwife keek "deze serie is beschikbaar tot 31 januari".
Had iemand hier al geschreven maar ik kreeg nu dus ook die melding.
Waar kun je dat zien welke series ze nog meer gaan verwijderen?Je kunt je abonneren op de nieuwsbrief van Netflix. Staat wel op de site.
Geen bijzonderheden
zondag 10 januari 2016 om 20:29
quote:rastan schreef op 09 januari 2016 @ 07:31:
Zag op FaceBook een aankondiging en trailer van de nieuwe Netflix original serie "the Crown" - over het levensverhaal van de Engelse queen. Vanaf haar troonsbestijging in de vroege jaren 50 tot nu. Het persbericht spreekt van een kruising tussen Downton Abbey en House of Cards. Verschijnt ergens verderop dit jaar. Ik ga kijken!Ik heb de trailer gezien. Ziet er uit als een goede serie! Ik ga zeker kijken.
Zag op FaceBook een aankondiging en trailer van de nieuwe Netflix original serie "the Crown" - over het levensverhaal van de Engelse queen. Vanaf haar troonsbestijging in de vroege jaren 50 tot nu. Het persbericht spreekt van een kruising tussen Downton Abbey en House of Cards. Verschijnt ergens verderop dit jaar. Ik ga kijken!Ik heb de trailer gezien. Ziet er uit als een goede serie! Ik ga zeker kijken.