Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Ik ga het ook proberen bulletje.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Marels schreef op 11 januari 2016 @ 18:05:

Maar Hola kost toch ook weer extra geld?

Ben er ook wel eens naar aan het kijken geweest maar volgens mij ben je dan zo weer zoveel euro per maand kwijt.Nee hoor, ik heb gewoon de gratis versie. Je kan ook 'n betaalversie kiezen, maar ik zie daar het nut niet van in. Hij doet gratis al wat ie moet doen.
Shoot first, ask questions later!
quote:Marels schreef op 11 januari 2016 @ 17:22:

Over Call the Midwife gesproken.... ik heb een enorme zwak voor sister Monica Joan Door al jouw reacties ga ik morgen ook maar eens beginnen aan call the midwife, beter is het wat!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:redbuIIetje schreef op 11 januari 2016 @ 17:58:

[...]

De app van hola.org downloaden en dan kun je gratis en voor niks vanuit elk land ter wereld netflixen.

Had de tip ook vanuit dit topic en ben hooked!

Ik ga het proberen. Haal je dan geen rommel mee naar binnen? Dat zegt mijn man altijd 😬
Geen bijzonderheden
Geen ondertiteling neem ik aan?
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2016 @ 18:13:

[...]

Ik ga het proberen. Haal je dan geen rommel mee naar binnen? Dat zegt mijn man altijd 😬Nog niets van gemerkt, maar goed, wie weet wordt mn laptop momenteel wel geinfiltreerd door vanalles en nog wat
quote:Roxy21 schreef op 11 januari 2016 @ 18:10:

[...]

Door al jouw reacties ga ik morgen ook maar eens beginnen aan call the midwife, beter is het wat!

Nou ja, ik weet niet of veel mensen mijn zwak voor sister Monica Joan delen hoor.

Stukje beroepsdeformatie is dat denk ik.
668, the neighbour of the Beast
quote:Daaromniet schreef op 11 januari 2016 @ 18:14:

Geen ondertiteling neem ik aan?Jawel!!! Ik was heel positief verrast dat je alles gewoon met Engelse ondertiteling kunt afspelen!
Ik ben trouwens nog veel enthousiaster over Dexter maar dat heeft of iedereen al jaaaren geleden gezien of het interesseert niemand, waar daar komt niet veel reactie op
Dexter idd jaren geleden al gezien. Superserie! (En hij rijdt ook nog 'ns in mijn favoriete auto )
quote:Marels schreef op 11 januari 2016 @ 18:14:

[...]

Nou ja, ik weet niet of veel mensen mijn zwak voor sister Monica Joan delen hoor.

Stukje beroepsdeformatie is dat denk ik.

Bij mij geen beroepsdeformatie, maar deel jouw zwak voor sistr Monica Joan. Ik heb reeds alle afleveringen op Netflix gezien, maar a.s. start de nieuwe serie op de BBC.

Ik vind de stem van de verteller (Vanessa Redgrave) prachtig. Wat een mooie, warme stem.
Bedankt ik ben er echt blij mee veel goede films en vervolgen die nog niet NL zijn. Ik was een beetje uitgekeken op het NL aanbod. Super fijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:redbuIIetje schreef op 11 januari 2016 @ 18:18:

Dexter idd jaren geleden al gezien. Superserie! (En hij rijdt ook nog 'ns in mijn favoriete auto )

Man hier zit ook al weken op die auto te geilen

Dexter is weer echt een serie waarbij ik me nog eens heerlijk kan hechten aan bepaalde personages.

Ik heb echt een gierende zwak voor Dexter, Harrison en Batista. Niet persé in die volgorde.

En het goeie van die serie is dat je er met momenten zoooo naar van wordt. Heel unheimisch gevoel elke keer dat ie bijna gepakt wordt

Oh, en over sister Monica Joan.... ik werk in de ouderenzorg, 't mensje gaat mij daardoor misschien wel extra aan het hart
quote:Max.Daffie schreef op 11 januari 2016 @ 18:25:

[...]

Bij mij geen beroepsdeformatie, maar deel jouw zwak voor sistr Monica Joan. Ik heb reeds alle afleveringen op Netflix gezien, maar a.s. start de nieuwe serie op de BBC.

Ik vind de stem van de verteller (Vanessa Redgrave) prachtig. Wat een mooie, warme stem.

Oh, en ik zit halverwege seizoen 2.

Wanneer start het nieuwe seizoen op BBC? En het hoeveelste is dat? dan weet ik hoe ver ik achter loop.
quote:Marels schreef op 11 januari 2016 @ 18:33:

[...]

Man hier zit ook al weken op die auto te geilen

Goeie smaak, die man van jou!

Ik heb er 8500 km mee door Canada/USA gereden, dá's helemaal geil!!
Incidenteel worden er hier ook wel aangeboden, Ford Escape's, maar hier betaal je helaas penning 16
quote:Marels schreef op 11 januari 2016 @ 18:38:

Incidenteel worden er hier ook wel aangeboden, Ford Escape's, maar hier betaal je helaas penning 16

Geloof ik gerust. Hier worden ze niet gefabriceerd/verkocht, dus ze zullen speciaal geimporteerd moeten worden.

Heb ze hier trouwens nog nooit gezien.
quote:Marels schreef op 11 januari 2016 @ 18:34:

[...]

Oh, en ik zit halverwege seizoen 2.

Wanneer start het nieuwe seizoen op BBC? En het hoeveelste is dat? dan weet ik hoe ver ik achter loop.Vijfde.
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2016 @ 18:13:

[...]

Ik ga het proberen. Haal je dan geen rommel mee naar binnen? Dat zegt mijn man altijd 😬Voorop gesteld: ik gebruik hola ook want het is lekker makkelijk. Maar veilig is het niet. Zodra je hola gebruikt wordt jouw pc ook ingezet als proxy en kunnen anderen daar gebruik van maken. Nu zullen veel mensen in de praktijk niet gebruik maken van de Nederlandse server, als je in de US woont heb je daar veel meer kans op. Zoek maar eens op termen als is hola safe, de echte kenners kunnen het beter uitleggen. Als je veilig een vpn wilt gebruiken kun je beter een betaalde variant kiezen.
Gut Nien, wanneer gaan we nou eens ergens een wijntje drinken?
quote:Marels schreef op 11 januari 2016 @ 18:42:

Gut Nien, wanneer gaan we nou eens ergens een wijntje drinken? Of 'n Cambridge shake?
quote:Marels schreef op 11 januari 2016 @ 18:16:

Ik ben trouwens nog veel enthousiaster over Dexter maar dat heeft of iedereen al jaaaren geleden gezien of het interesseert niemand, waar daar komt niet veel reactie op Die staat ook nog op mijn lijstje!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Kijkt er iemand naar Survivors? Best goede serie.
quote:redbuIIetje schreef op 11 januari 2016 @ 18:43:

[...]

Of 'n Cambridge shake?

Ik shake niet

Waren we ooit van plan he, afspreken, maar tis er nooit meer van gekomen.

We kunnen ook eerst een rondje over de heide doen en dan wijn drinken. Hebben we de calorieën er af

En kijk, deze wil ik:

klik
quote:Roxy21 schreef op 11 januari 2016 @ 18:44:

[...]

Die staat ook nog op mijn lijstje!Doehoen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven