Wintersport huis

10-01-2016 15:22 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Wij zijn op zoek naar een vakantiehuis in Oostenrijk voor wintersport 2016/2017. Er staat zoveel op internet.. verdwaal er bijna in, maar misschien weten jullie wel iets?

We zoeken een huis voor 10 volwassenen (4 stellen en 2 oudere kinderen) en 5 jonge kinderen (1-6 jaar).

Het huis moet dus ofwel erg groot zijn met veel slaapkamers, of meerdere appartementjes hebben in 1 huis.

Ook willen we niet meer dan 3500 kwijt zijn voor een weekje en het liefst natuurlijk ook wel zo dicht mogelijk aan de piste. Wat een wensen, niet?!

Hebben jullie leuke ervaringen, tips, ideeen..?? Graag hoor ik ze!
Ik ben vroeger een paar keer geweest via Wens reizen. Perfect. 2 nederlandse meiden aanwezig die voor de gasten koken. 10 - 20 personen aanwezig 's avonds in een gezamrlijke woonkamer.

Het was enorm leuk
Is een hotel niet makkelijker met zo veel mensen? Je hoeft niet te koken en boodschappen te doen of te zoeken naar een restaurant, Oostenrijk is kindvriendelijk dus die zullen zich in een hotel ook niet hoeven vervelen.
verba volant, scripta manent.
http://www.wenschalets.nl/

Volgens mij was het deze
http://www.wenschalets.nl ... alber-st-anton-oostenrijk

Deze zaten we. Heel lang gelee
Bedankt voor de ideetjes! We vinden het allemaal niet erg om zelf te koken en juist erg gezellig om bij elkaar te zitten in een huis
Is ook gezellig.. Maar na een lange dag skiën was het toch wel erg lekker dat er ( heerlijk) gekookt was.

Ook het ontbijt namen ze voor hun rekening.

En dan 's avonds met een kleine groep andere gasten was ook leuk

In elk geval, succes en veel plezier!
Neem eens contact op met de wintersport mensen van SnowtimeWintersport Snowtime. Gewoon wensen opgeven via de chat en je krijgt wel wat leuks op de mail!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven