Gezondheid alle pijlers

Leven met Pijn gaat nog steeds verder

15-04-2015 17:48 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het volgende deel van 'leven met pijn'!

De link naar het vorige topic vind je hier: Dreamer in "Leven met pijn gaat verder, met uitleg o..."
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik vind een echt boek prettiger Dreamer. Maar ik gebruik mijn bed alleen om te slapen. Nou ja, en dat andere dan.

E reader lijkt me prettig omdat de letters groot kunnen maar verder heb ik toch het liefst een echt boek in handen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ja, dan valt het misschien mee. Ik krijg kramp in m'n handen van het boek met 1 hand open houden. Ook in een stoel leg je de ereader op schoot en blijft hij zo liggen (en als de hond z'n oor erop legt, bladert hij door ) Ik vind een echt boek prettiger als in: het ís een boek, je ruikt het, voelt het, kunt makkelijker heen en weer bladeren, verder is de ereader enorm gemakkelijk. Past ook altijd in de tas, is je boek uit heb je weer 200 om uit te kiezen
Later is nu
Pfff.. mijn dochter werd vanmorgen weer ziek, dus heb ik haar van school gehaald met de auto, nadat ik eerst naar huis ben gefietst om de auto op te halen. Dus werk ik nu een half uurtje langer. En móe dat ik ben.. niet te zuinig. Slechte planning van dochter Misschien kan ik beter donderdag een half uurtje langer doorwerken, bedenk ik me nu.

Op zich had ik vanmorgen de auto al mee willen nemen, omdat ze zich gisteren al niet lekker voelde.
Later is nu
Balen weer van je dochter , Dreamer. Voortaan gelijk naar je gevoel luisteren en de auto meenemen!
Balen Dreamer.

Ik vind een echt boek alleen makkelijker met bladeren. De geur van boeken doet me eigenlijk vrij weinig, maar ik heb een slechte neus.

Ik heb net een auto gekocht
Wat leuk Nes!
Later is nu
Heerlijk Nes!

Het is zó prettig eigen vervoer te hebben.

Zeker als het koud en guur weer is.

Zoals nu bijvoorbeeld.
He Nes, wat leuk! Lekker in je eigen bakkie, je zal eens zien hoe snel dat went.. en fijn dat het is!
Het OV is hier wel goed over het algemeen, het is vooral voor naar mijn werk. De aansluiting terug is niet super, waardoor ik vaak een half uur moet wachten. In de zomer prima, dan ga ik op een bankje lezen. Maar met dit koude, gure weer... En mijn vrienden wonen verspreid over het land, het is zo ook makkelijker om eens af te spreken.

Van het weekend is hij klaar!
Wat leuk nes! Eigen autootje is heerlijk! Leer je ook het snelste autorijden. Hoe is het verder?

Vandaag is mijn revalidatie traject écht gestart. Val onder de chronische pijn, iemand van hier die soortgelijk heeft gedaan? Komende 3weken eerst oriëntatie gesprekken, testen en doelenbepaling vanuit alle disciplines. Het is erg intensief 3dagdelen per week, maar voelt wel prettig. Er wordt eindelijk wat gedaan en vanuit meerdere hoeken.

Ik ben jarenlang over mijn grenzen gegaan, hoge pijngrens en voel op een of andere manier geen grenzen. Hierdoor mijzelf enorm overbelast. Plus een vervelende zenuwbeknelling. Vandaag vanuit fysio al een aantal praktische tools gekregen. Er komt wel veel los vooral emotioneel, maar ook dat is goed, best wat onverwerkte issues.

Ik vind het spannend, maar ga er gewoon voor. Loopt mooi gelijk met het nieuwe jaar, dus een goed begin.

Als ik weer wat meer energie heb kom ik weer wat vaker schrijven.

Is het trouwens niet tijd voor een nieuw topic? +3000 berichten
Hai Social

Ik heb een multidisciplinair revalidatietraject gedaan en daar op zich wel wat aan gehad. Wat niet helpt is dat mijn dochter vaak extra zorg nodig heeft. In het traject leerde ik mijn grenzen aan te geven, zij leerde dat in een zelfde traject ook. Aangezien zij uitval krijgt, als ze over haar grenzen gaat, gaan haar grenzen voor. En omdat ik de moeder ben, waarschijnlijk. Het is moeilijk je kind te zien met pijn.

Maar wel wat aan gehad dus Goed dat je het gaat doen! Leidt tot inzichten, vond ik.

Mijn dochter had gisterenavond weer een enorme pijnaanval, ze heeft ze nu meerdere keren per dag en ze worden erger zegt ze. Dus vanmiddag maar weer eens naar de huisarts. Op internet vond ik dat het ook met vitaminetekorten te maken kan hebben, en aangezien ze slecht eet vind ik dat niet eens zo raar. Ik hoop dus eigenlijk dat het daaraan ligt en dat ze met supplementen geholpen is eerst.
Later is nu
Nieuw topic

Zo.. ik heb het maar even gedaan, een nieuw topic maken
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven