economie project
maandag 11 januari 2016 om 18:44
Hallo!
Ik ben bezig met een project economie. Onderdeel van het project is het beantwoorden van een aantal vragen waaronder:
Geef een reden waarom de immigratie in de VS als maatstaf wordt gebruikt voor het meten van de globalisering?
Bij deze vraag loop ik vast.
Als iemand mij hier mee zou kunnen helpen graag!
Groetjes Roos
Ik ben bezig met een project economie. Onderdeel van het project is het beantwoorden van een aantal vragen waaronder:
Geef een reden waarom de immigratie in de VS als maatstaf wordt gebruikt voor het meten van de globalisering?
Bij deze vraag loop ik vast.
Als iemand mij hier mee zou kunnen helpen graag!
Groetjes Roos
maandag 11 januari 2016 om 18:50
maandag 11 januari 2016 om 18:53
quote:Latoyadelight1 schreef op 11 januari 2016 @ 18:51:
Als ik dat nog niet had gedaan zou ik hier geen topic openen.
Compleet overbodig hoor, die facepalm.
Als jij bij de docent aangeeft moeite te hebben met het beantwoorden van die vraag en vraagt waar je hierover meer informatie kan vinden, weet ik zeker dat hij/zij niet verwijst naar het vivaforum.
Als ik dat nog niet had gedaan zou ik hier geen topic openen.
Compleet overbodig hoor, die facepalm.
Als jij bij de docent aangeeft moeite te hebben met het beantwoorden van die vraag en vraagt waar je hierover meer informatie kan vinden, weet ik zeker dat hij/zij niet verwijst naar het vivaforum.
maandag 11 januari 2016 om 18:55
maandag 11 januari 2016 om 18:55
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=red ... balisering
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 11 januari 2016 om 18:59
http://www.scholieren.com/samenvatting/72430
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 11 januari 2016 om 19:00
quote:Latoyadelight1 schreef op 11 januari 2016 @ 18:54:
Nee inderdaad ze zei dat ik het zelf moet uitzoeken maar goed!Pak eens een stoel en ga eens lekker zitten. Bedenk eens wat de betekenissen van de begrippen zijn. Probeer daar eens een verband tussen te leggen (in je eigen woorden, want dan leer je er veel meer van) en als je dat hieronder post wil ik je met alle liefde helpen of je dat dan goed hebt of niet...
Nee inderdaad ze zei dat ik het zelf moet uitzoeken maar goed!Pak eens een stoel en ga eens lekker zitten. Bedenk eens wat de betekenissen van de begrippen zijn. Probeer daar eens een verband tussen te leggen (in je eigen woorden, want dan leer je er veel meer van) en als je dat hieronder post wil ik je met alle liefde helpen of je dat dan goed hebt of niet...
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
maandag 11 januari 2016 om 19:29
quote:missmisery schreef op 11 januari 2016 @ 19:14:
Google eens in het Engels, of ben je daar ook te lui voor?
+1
Googelen op
immigration united states globalization
geeft tig hits.
Uitleg die je zo kunt gebruiken.
Wat een lieverds hier op het VIVA-forum. Die helpen je met je huiswerk.
Wat waren je andere vragen? En wat heb je daarop geantwoord? (Nieuwsgierig. Een forum is niet alleen halen, het is ook brengen. Dat vergeten topic openers nogal eens.)
Google eens in het Engels, of ben je daar ook te lui voor?
+1
Googelen op
immigration united states globalization
geeft tig hits.
Uitleg die je zo kunt gebruiken.
Wat een lieverds hier op het VIVA-forum. Die helpen je met je huiswerk.
Wat waren je andere vragen? En wat heb je daarop geantwoord? (Nieuwsgierig. Een forum is niet alleen halen, het is ook brengen. Dat vergeten topic openers nogal eens.)