Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

donderdag 16 oktober 2008 om 23:44
Laura, Jonna; die opmerking 'dat je het hebben kan' of 'dat je helemaal niet dik bent' die ken ik idd ook. Ik ben voor mijn gevoel een beetje een kliko geworden
En dan is er niets frusterender dan mensen die dat nog even fijntjes weten in te wrijven of het gewoon niet met je eens zijn. Grrmbl.
Anne; idd, gooi zoals Laura zegt zoveel mogeljk lijntjes uit; wie weet levert het wat op.
En dan is er niets frusterender dan mensen die dat nog even fijntjes weten in te wrijven of het gewoon niet met je eens zijn. Grrmbl.
Anne; idd, gooi zoals Laura zegt zoveel mogeljk lijntjes uit; wie weet levert het wat op.
vrijdag 17 oktober 2008 om 11:52
Anne: je hebt een goede opleiding, maar je bent door het werk beneden je niveau ook je bijna een beetje zo gaan voelen... haal ik uit je stukje. Vraag opnieuw een gesprek aan met de persoon waarmee je eerder een gesprek had, van wie dus de toezeggingen komen, en vraag of er al zicht op iets is, dat je dat graag wilt weten. En laat dan vallen dat je die plek ambieert die straks vrij komt. Dan is het ietsje meer verpakt, maar dan breng je het naar voren.
Ik haat mensen die zo nodig moeten zeggen dat je dikker bent geworden, al dan niet subtiel! Ik snap de functie van zo'n opmerking totaal niet!! Alsof je dat zelf niet merkt! En alsof je er zelf niet al genoeg mee zit. Er bestaat volgens mij geen enkele vrouw die ongemerkt aankomt en het zelf totaal niet door heeft en er beslist op gewezen moet worden! Ik denk altijd dat zulke mensen er onbewust of bewust genoeg in scheppen jou met zo'n opmerking te kleineren.
Zelfvertrouwen geeft meteen een mooie uitstraling, meer dan wat kilootjes minder. Door het werk onder je niveau ben je niet opgebloeid maar je ook minder gaan voelen. Het doet je duidelijk geen goed. Des te meer aanleiding om opnieuw een gesprek aan te gaan. Druk op de ketel houden.
Ik haat mensen die zo nodig moeten zeggen dat je dikker bent geworden, al dan niet subtiel! Ik snap de functie van zo'n opmerking totaal niet!! Alsof je dat zelf niet merkt! En alsof je er zelf niet al genoeg mee zit. Er bestaat volgens mij geen enkele vrouw die ongemerkt aankomt en het zelf totaal niet door heeft en er beslist op gewezen moet worden! Ik denk altijd dat zulke mensen er onbewust of bewust genoeg in scheppen jou met zo'n opmerking te kleineren.
Zelfvertrouwen geeft meteen een mooie uitstraling, meer dan wat kilootjes minder. Door het werk onder je niveau ben je niet opgebloeid maar je ook minder gaan voelen. Het doet je duidelijk geen goed. Des te meer aanleiding om opnieuw een gesprek aan te gaan. Druk op de ketel houden.

zaterdag 18 oktober 2008 om 00:17
Mja, dat hoorde ik eerst ook dat ik het kon hebben of helemaal niet dik was, nu is het dat ik hoogstens wat stevig ben, dan toch liever terug naar de eerste situatie, haha. Tja, degene die dat toen zei dat ik dikker geworden was (ze fluisterde het zo half in mijn oor) was de moeder van een vriendin, dus of daar nou iets achter zat... denk gewoon ongenuanceerd. Sommige mensen praten nu eenmaal sneller dan ze denken (of zo?).

zaterdag 18 oktober 2008 om 05:47
Hier ook een weekend vanuit tokio ! Het is hier erg gaaf, veel nieuwe indrukken, grote stad, tempels, sushi, japanse tuinen.. bijzondere reis! Moet er wel even aan wennen om zo met zijn vijven op pad te zijn (steeds mensen om je heen ben ik niet aan gewend) en heb dus vandaag wat tijd voor mezelf genomen.
Hou het kort, stuur voor iedereen een hoop zonnestraaltjes want het is hier lekker weer !
Liefs, Uk
zondag 19 oktober 2008 om 03:22
Upppppppp
Hoe is t met de divi?
Ik lees iets over toename van ons gewicht *ja ik heb t ook*
Ik lees over werkaangelegenheden (*ik ben er mee bezig*)
ennnnn
Ik heb dinsdag een date met LZM *leuke vorige zondag meneer*
hij neemt gewoon een vrije dag op mijn vrije dag om dan ehhhhh ik weet t nog niet
iets te doen.....
Ik vind hem errug leuk en ik hem hem pas vorige zondag leren kennen en hij heeft mij al spontaan een aantal keer gebeld...
Bestaat er dan toch zoiets als liefde op t eerste gezicht voor mij?
Pffft ff ontnuchteren voor mij geloof ik
Hoe is t met de divi?
Ik lees iets over toename van ons gewicht *ja ik heb t ook*
Ik lees over werkaangelegenheden (*ik ben er mee bezig*)
ennnnn
Ik heb dinsdag een date met LZM *leuke vorige zondag meneer*
hij neemt gewoon een vrije dag op mijn vrije dag om dan ehhhhh ik weet t nog niet
iets te doen.....
Ik vind hem errug leuk en ik hem hem pas vorige zondag leren kennen en hij heeft mij al spontaan een aantal keer gebeld...
Bestaat er dan toch zoiets als liefde op t eerste gezicht voor mij?
Pffft ff ontnuchteren voor mij geloof ik
zondag 19 oktober 2008 om 11:10
Goedemorgen!
@Uk: Klinkt goed, Japan. Leuk je te lezen helemaal van daar uit!
@MO: Dat kan, liefde op het eerste gezicht, hoewel ik er niet zo in geloof, maar mensen hebben het
Ben nog steeds even man-loos of af en toe wat contact met TA na, maar dat geldt niet meer
Ik ga zo naar mijn ouders, want die kwamen dit jaar niet meer op mijn verjaardag, te vermoeiend voor mijn moeder. Dus ga ik naar hun toe.
@Uk: Klinkt goed, Japan. Leuk je te lezen helemaal van daar uit!
@MO: Dat kan, liefde op het eerste gezicht, hoewel ik er niet zo in geloof, maar mensen hebben het
Ben nog steeds even man-loos of af en toe wat contact met TA na, maar dat geldt niet meer
Ik ga zo naar mijn ouders, want die kwamen dit jaar niet meer op mijn verjaardag, te vermoeiend voor mijn moeder. Dus ga ik naar hun toe.

zondag 19 oktober 2008 om 11:17
Goeimorgen Divi!
Ben ook weer in het land, was heerlijk in Disney, even een paar dagen eruit en de meeste tijd ook nog goed weer!
Gaaf Uk, zo'n update uit het verre vreemde, geniet van je vakantie!
Anne, denk dat B&S gelijk heeft, je hebt lang onder je kunnen gewerkt en dat heeft waarschijnlijk je zelfvertrouwen ook een deuk gegeven.
Zou ook naar de persoon die erover gaat aangeven dat ik die plek die vrij komt wel interresant vind, gesprek aangaan!
Kan er alleen maar beter van worden.
Aandacht krijgen van een ander dan je vriend is altijd leuk, het streelt je ego, daar voel je je weer lekker bij!
Gewoon van genieten en je verwarring gaat dan ws vanzelf weer over!
B&S... een heeele late reactie, maar nog van harte!!
En wat doet je dat goed hé, zo'n smsje van zoonlief!
Jonna is manlief weer helemaal opgeknapt?
Tink, sjeetje wat een opmerking van die collega, zou ik ook van met mijn bakkes open staan!
Triest hoor!
Pippin ben je weer een beetje opgeknapt?
Mo, ik geloof best in liefde op het eerste gezicht, klinkt wel spannend hoor!
Ben ook weer in het land, was heerlijk in Disney, even een paar dagen eruit en de meeste tijd ook nog goed weer!
Gaaf Uk, zo'n update uit het verre vreemde, geniet van je vakantie!
Anne, denk dat B&S gelijk heeft, je hebt lang onder je kunnen gewerkt en dat heeft waarschijnlijk je zelfvertrouwen ook een deuk gegeven.
Zou ook naar de persoon die erover gaat aangeven dat ik die plek die vrij komt wel interresant vind, gesprek aangaan!
Kan er alleen maar beter van worden.
Aandacht krijgen van een ander dan je vriend is altijd leuk, het streelt je ego, daar voel je je weer lekker bij!
Gewoon van genieten en je verwarring gaat dan ws vanzelf weer over!
B&S... een heeele late reactie, maar nog van harte!!
En wat doet je dat goed hé, zo'n smsje van zoonlief!
Jonna is manlief weer helemaal opgeknapt?
Tink, sjeetje wat een opmerking van die collega, zou ik ook van met mijn bakkes open staan!
Triest hoor!
Pippin ben je weer een beetje opgeknapt?
Mo, ik geloof best in liefde op het eerste gezicht, klinkt wel spannend hoor!

zondag 19 oktober 2008 om 11:23
Oh ja en die kreet, dat kun jij wel hebben als je net je tanden in een heerlijke bossche bol zet ...... kan er af en toe ook zo moe van worden!
Je kunt geen blad openslaan of het sonja bakkeren en lijngedoe vliegt je om de oren, oké, oké ik snap dat het heel vervelend is als je te veel kilootjes hebt en die willen er maar niet af, maar heee, daar kan ik toch niks aan doen omdat ik nou net slank ben.
Mijn slank zijn heeft ook een moeilijke kant, een griepje kost me al gauw een paar kilootjes die ik er zo één, twee, drie niet aan gegeten krijg.
Maar ach het is allebei wat, hoofdmoot is dat je jezelf acepteert zoals je bent, en dat is vaak de moeilijkheid!
Je kunt geen blad openslaan of het sonja bakkeren en lijngedoe vliegt je om de oren, oké, oké ik snap dat het heel vervelend is als je te veel kilootjes hebt en die willen er maar niet af, maar heee, daar kan ik toch niks aan doen omdat ik nou net slank ben.
Mijn slank zijn heeft ook een moeilijke kant, een griepje kost me al gauw een paar kilootjes die ik er zo één, twee, drie niet aan gegeten krijg.
Maar ach het is allebei wat, hoofdmoot is dat je jezelf acepteert zoals je bent, en dat is vaak de moeilijkheid!
anoniem_648d81cabe8a5 wijzigde dit bericht op 19-10-2008 11:38
Reden: typvoutje...
Reden: typvoutje...
% gewijzigd
zondag 19 oktober 2008 om 23:53

maandag 20 oktober 2008 om 13:33
Meta; Jee! Klinkt als een gezellig avondje
Ik heb nu een beginnende blaasontsteking te pakken.. Aargh! GEK word ik ondertussen.. allemaal van die zwak-ziek-misselijk dingen die niet verklaarbaar zijn, waarbij antibiotica geen zin hebben.. en nu dan die blaasontsteking waar bij het wel zou kunnen.
Maar.. ik wil het nog even aanzien en heel veel drinken (sinaasappelsap en cranberrysap) en vitamine C tabletjes nemen.. Kijken of dat werkt. Met antibiotica zit je ook gelijk weer met die pil te kloten en daar heb ik ook geen zin in. Mocht het na een paar dagen niet beter gaan dan ga ik alsnog maar naar de huisarts.
Heb er inmiddels een abonnement geloof ik
Oh, en ik kwam er ook achter dat ik over 1 week al tentamens heb ipv over 2 weken Lekker dan :S
Ik heb nu een beginnende blaasontsteking te pakken.. Aargh! GEK word ik ondertussen.. allemaal van die zwak-ziek-misselijk dingen die niet verklaarbaar zijn, waarbij antibiotica geen zin hebben.. en nu dan die blaasontsteking waar bij het wel zou kunnen.
Maar.. ik wil het nog even aanzien en heel veel drinken (sinaasappelsap en cranberrysap) en vitamine C tabletjes nemen.. Kijken of dat werkt. Met antibiotica zit je ook gelijk weer met die pil te kloten en daar heb ik ook geen zin in. Mocht het na een paar dagen niet beter gaan dan ga ik alsnog maar naar de huisarts.
Heb er inmiddels een abonnement geloof ik
Oh, en ik kwam er ook achter dat ik over 1 week al tentamens heb ipv over 2 weken Lekker dan :S

maandag 20 oktober 2008 om 17:46
Oh, ik wist niet dat dat bestond! Dank voor de tip!! Ik heb net 4 liter sinaasappelsap, 2 pakjes zure aarbeistengel-snoep (ik ben zielig en het moet zuur zijn, hehe) en vitamine C tabletjes gekocht. Mijn huisgenote heeft ook blaasontsteking, die gaat nog cranberrysap of tabletjes halen.
Kill the blaasontsteking *staat op de barricades*
Kill the blaasontsteking *staat op de barricades*

maandag 20 oktober 2008 om 18:50
* Moedigt Pip aan *
Dat moet helemaal goed komen dan!
Tink, Vond het gezellig gisteren; jullie is goed geluk!!! , jullie huis is super, jij bent super, Tijn is super!!!!!
Mo, dat is nogal iets zeg! Hoe zijn de vooruitzichten, want een gebroken rugwervel lijkt me geen pretje. En nu verder???
Mini weigerde toet uit het groene bakje (wil perse roze). Na een kwartier strijd, lijkt het er toch op dat ze toegeeft.
Meidenweekend was super! Wij hebben uiteraard gewonnen met Pictionary.
Pfff.. het is hier echt dollepret in huis. Mini is moe, meisje verveelt zich, mini en meisje maken constant ruzie, mini huilt bij alles (gevolg van moe), meisje is dwars. De enige die zich nergens wat van aantrekt is Madelief. Die buikschuift het hele huis door en giert het uit als ze ook maar de minste aandacht krijgt.
De gordijnen-ophang-meneer is vanmiddag geweest, maar heeft de gordijnen net zo weer meegenomen, omdat het klemmetjes systeem niet houdt. Grrrr...
Kortom, Laat de school maar weer beginnen
Dat moet helemaal goed komen dan!
Tink, Vond het gezellig gisteren; jullie is goed geluk!!! , jullie huis is super, jij bent super, Tijn is super!!!!!
Mo, dat is nogal iets zeg! Hoe zijn de vooruitzichten, want een gebroken rugwervel lijkt me geen pretje. En nu verder???
Mini weigerde toet uit het groene bakje (wil perse roze). Na een kwartier strijd, lijkt het er toch op dat ze toegeeft.
Meidenweekend was super! Wij hebben uiteraard gewonnen met Pictionary.
Pfff.. het is hier echt dollepret in huis. Mini is moe, meisje verveelt zich, mini en meisje maken constant ruzie, mini huilt bij alles (gevolg van moe), meisje is dwars. De enige die zich nergens wat van aantrekt is Madelief. Die buikschuift het hele huis door en giert het uit als ze ook maar de minste aandacht krijgt.
De gordijnen-ophang-meneer is vanmiddag geweest, maar heeft de gordijnen net zo weer meegenomen, omdat het klemmetjes systeem niet houdt. Grrrr...
Kortom, Laat de school maar weer beginnen

maandag 20 oktober 2008 om 20:29
Druif; hahaha! Ik moet er toch wel om lachen stiekem Ligt 't volk lekker te ronken, vredig in hun bedjes?
Ik heb net Heul Veul gedronken, een handje van die hele zure vitamine C tabletjes gehad.. en de pijn is een stuk minder al. Schrok alleen wel toen ik ging plassen voordat de pijn afnam; er lagen mooi een paar druppeltjes bloed bij, zomaar gratis en voor niets Gelukkig is de pijn nu minder, Mams zegt dat ik toch naar de HA moet morgen. Maar ik wil niehiet!
Ik heb net Heul Veul gedronken, een handje van die hele zure vitamine C tabletjes gehad.. en de pijn is een stuk minder al. Schrok alleen wel toen ik ging plassen voordat de pijn afnam; er lagen mooi een paar druppeltjes bloed bij, zomaar gratis en voor niets Gelukkig is de pijn nu minder, Mams zegt dat ik toch naar de HA moet morgen. Maar ik wil niehiet!

dinsdag 21 oktober 2008 om 15:29
Haha.. ja, ergens is het ook wel grappig. Ik probeer dan altijd uit te leggen dat meisje niet mag duwen, maar het ook weer niet zo gek is, als zij zelf begint met slaan.
Nu zijn ze al uren zoet in een zelfgemaakt tent. Madelief zit ook in de tent. Het is echt te schattig.
Tink, fijn!!! Zullen we gauw een nieuwe date plannen op een dag dat ik wat meer tijd heb???
Nu zijn ze al uren zoet in een zelfgemaakt tent. Madelief zit ook in de tent. Het is echt te schattig.
Tink, fijn!!! Zullen we gauw een nieuwe date plannen op een dag dat ik wat meer tijd heb???

dinsdag 21 oktober 2008 om 17:52
Weet je waar ik zo slecht tegen kan?? Mensen of erger nog bedrijven die hun afspraken niet nakomen. Vandaag (15:30 uur) zou de gordijnen-ophang-meneer terugkomen, maar hij is gewoon niet op komen dagen... geen telefoontje, geen berichtje niets!!
Ik heb een uur geleden gebeld en ze zou terugbellen, maar je raadt het al.. ik wacht nog..
Ik heb een uur geleden gebeld en ze zou terugbellen, maar je raadt het al.. ik wacht nog..