Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Nou, lekker bakken meid
Neuh.... geen zin...
Alle reacties Link kopieren
Moge, heb me toch ziek gemeld. Was gister al niet lekker maar vandaag nog beroerder dus dat gaat hem niet worden naar het werk toe.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Beterschap Mv!
Balen MV, je was toch laatst ook niet lekker? Dan nu maar goed uitzieken anders blijft het hangen.

Beterschap meis
Beterschap MV. Rustig aan.
MV, kiijk even in je mailbox.
Beterschap Mylene, goed uitzieken hoor.
Hallo. Ik wou iets met iemand vieren, en ik dacht, misschien kan het hier: Ik ben net tante van een tweeling geworden.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
Beterschap Mylene
Ohh Heksie, wat supergaaf zeg. Een hele dikke proficat. Alles goed met de moeder en de kindjes? Jongens/meisjes of jongen en meisje.

Een jongen en een meisje. Ik denk dat alles goed is. Ik heb niets meer gehoord. Ze zijn 5 weken te vroeg
Gefeliciteerd Heksie

Helft van een tweeling zijn schijnt heel leuk te zijn. 5 weken te vroeg hoeft tegenwoordig absoluut geen probleem te zijn

*noteert Telefilms*

Ik kwam zelden toe aan TV, dus dat abonnement is stop gezet. Binnenkort nog de tv opruimen.
quote:Heksie schreef op 12 januari 2016 @ 21:46:

Een jongen en een meisje. Ik denk dat alles goed is. Ik heb niets meer gehoord. Ze zijn 5 weken te vroegAls je niets meer gehoord heb gaat het zeker en vast goed. Slecht nieuws verspreid zich veel sneller dan goed nieuws.
Spoorloos is ook leuk om terug te kijken net als het familiediner.

Ik heb gisterenavond zelf ijsthee gemaakt en nu hij ijskoud is is hij toch lekker hmmm.
Hier is de wakker topic ik zocht het al
Is er nog iemand wakker
Niemand dus
ik ben nog wakker, maar niet meer echt helemaal bij. (En dat komt niet door de tinto, maar gewoon best moe, maar nog geen zin om te zakken.)
quote:MocyMoos schreef op 13 januari 2016 @ 00:06:

ik ben nog wakker, maar niet meer echt helemaal bij. (En dat komt niet door de tinto, maar gewoon best moe, maar nog geen zin om te zakken.)Gezellig
Dit zijn voor mij de geweldige insomnia nachten. Ik heb momenteel geen leven, leven staat stil weinig slaap. Ik mis het gewoon werken elke dag.
Ja, dat kan ik me voorstellen als je dat gewend was. Mag ik vragen naar de reden waarom dat stop staat?
quote:MocyMoos schreef op 13 januari 2016 @ 00:13:

Ja, dat kan ik me voorstellen als je dat gewend was. Mag ik vragen naar de reden waarom dat stop staat?Overspannen ik heb in mijn leven teveel hooi op mijn vork genomen ook met werken. Ik was gastouder ik nam elk kind aan zonder bij na te denken om eerst te wennen met 2 etc. Daar betaal ik nu de tol voor.
Niks doen is ook niks ik wil weer ritme en werken en iets om handen hebben. Maar goed dan moet je psychische gesteldheid ook mee werken als dat niet gebeurt dan Ben je nog verder van huis.
Hier nog een die wakker is.... lig al 2.5 uur in bed en moet er om 5.45 uur uit 😯

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven