Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Alle reacties Link kopieren
Griep is echt vervelend. Geen griepprik gehaald of gewoon pech?

Des Wakkers zou ik een grok adviseren, gruwelijk vies wel maar ja ....
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 januari 2016 @ 00:51:

[...]

Grappig, ik ben de TO niet hoor

Zie het nu, sorry! Ik moet duidelijk naar mijn bed toe.

Slaap lekker en dank je voor het welkom.
quote:ursulabuffay schreef op 12 januari 2016 @ 00:54:

[...]

Zie het nu, sorry! Ik moet duidelijk naar mij bed toe.

Slaap lekker en dank je voor het welkom.Uiteraard ben je altijd welkom hoor, ook overdag. Veel beterschap alvast!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:thee schreef op 12 januari 2016 @ 00:18:

Ik heb nog nooit iets bekeken via uitzending gemist.Waarom niet Thee? Geen zin in of wat anders?
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 januari 2016 @ 00:53:

Griep is echt vervelend. Geen griepprik gehaald of gewoon pech?

Des Wakkers zou ik een grok adviseren, gruwelijk vies wel maar ja ....Ik probeer het nog even zonder, maar ik hou het in gedachten.
quote:ursulabuffay schreef op 12 januari 2016 @ 00:56:

[...]

Ik probeer het nog even zonder, maar ik hou het in gedachten.

En anders kom je gewoon weer terug om even te kletsen.

Alvast trusten.
quote:prada schreef op 12 januari 2016 @ 00:55:

[...]

Waarom niet Thee? Geen zin in of wat anders?Kom er niet aan toe Prada. Kijk al best veel. En vergeet het vaak.
MV, was je nou gisteren naar de film?
Ah op die manier. Maar jullie hebben natuurlijk meer zenders dan ik hier ondanks mijn schotel. Kan mijn pakket wel uitbreiden maar ik heb daar op dit moment geen behoefte aan.

En soms als het echt heel slecht weer is werkt de schotel ook niet, dus dan kijk ik een programma op de computer.
Ik heb volgens mij 30 zenders maar kijk regelmatig naar een stuk of 10 denk ik.
quote:thee schreef op 12 januari 2016 @ 01:14:

MV, was je nou gisteren naar de film?Nee we waren vorige week met zijn allen naar de bios, was een hele leuke luchtige film. Gewoon gezellig. Erna bij een tentje lekker wat gegeten en een wijntje gedronken. Was zeer zeer leuk en gezellig. Blij dat ik mijn stiefzussen heb leren kennen (nou ja dat is natuurlijk al een klein tijdje) en dat ik weer goed contact heb met mijn moeder en haar partner.
Ben jij nog met de feestdagen bij je ouders geweest? Het liefst bleef je vroeger gewoon thuis he?
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 januari 2016 @ 01:26:

[...]

Nee we waren vorige week met zijn allen naar de bios, was een hele leuke luchtige film. Gewoon gezellig. Erna bij een tentje lekker wat gegeten en een wijntje gedronken. Was zeer zeer leuk en gezellig. Blij dat ik mijn stiefzussen heb leren kennen en dat ik weer goed contact heb met mijn moeder en haar partner.Na alles wat je hebt meegemaakt heb je dit ook dubbel en dwars verdient.
quote:prada schreef op 12 januari 2016 @ 01:29:

[...]

Na alles wat je hebt meegemaakt heb je dit ook dubbel en dwars verdient.

Dank je

Jij was zondag naar je kleindochter geweest?
Hoi mensen
Power to the people
quote:Galileo schreef op 12 januari 2016 @ 01:33:

Hoi mensen He
MV, hoe gaat het met je?
Power to the people
quote:Galileo schreef op 12 januari 2016 @ 01:40:

MV, hoe gaat het met je?

Ja goed hoor, behalve dat ik nu een SF/horrorserie zit te kijken en ik kan daar niet tegen dus ik zit hier met hartkloppingen waar je U tegen zegt. En ik moet morgen werken dus ik moet zo afsluiten want het gaat vast niet goed komen anders.

Hoe is het met jou en met je mams?
Haha, kijk je vaker horrorseries? Hopelijk heb je geen enge dromen dadelijk.

Met mams gaat het goed. Ze heeft nog weinig conditie, maar het gaat langzaam vooruit.

Met mij gaat het ook goed.
Power to the people
quote:Galileo schreef op 12 januari 2016 @ 01:52:

Haha, kijk je vaker horrorseries? Hopelijk heb je geen enge dromen dadelijk.

Met mams gaat het goed. Ze heeft nog weinig conditie, maar het gaat langzaam vooruit.

Met mij gaat het ook goed.

Nee ik kijk het letterlijk nooit, ik kan er niet van slapen. En erover dromen komt mijn slaap ook niet ten goede. Ga nu even wat anders opzetten, even de herhaling van Master Chef, dat is lekker slaapverwekkend.

Wat is de prognose van/voor je moeder?
Lastig dat je er nu niet van kan slapen. Master Chef is inderdaad een beter slaapmiddel.

(tip: zet de helderheid van je TV laag).

De prognose is goed. De ellende is achter de rug en ze moet nu conditie opbouwen.

Trusten MV. Slaap lekker.
Power to the people
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 januari 2016 @ 01:30:

[...]

Dank je

Jij was zondag naar je kleindochter geweest?Ja klopt. Wat een prachtig meisje is het toch. Ik heb nog steeds het gevoel van verliefdheid als ik haar zie en als oudste foto's heeft gestuurd heb ik nog steeds tranen van geluk in mijn ogen.
quote:prada schreef op 12 januari 2016 @ 00:19:

Judeska is Jandino Asporaat.

Idd is een typetje van Jandino die ik wel grappig vind. Mag ik ?

ik kan niet meer slapen. Het is half 6 en ik heb trek in een hamburger
quote:Zelatrice schreef op 12 januari 2016 @ 05:37:

[...]

Idd is een typetje van Jandino die ik wel grappig vind. Mag ik ?

ik kan niet meer slapen. Het is half 6 en ik heb trek in een hamburger Gek mens
quote:prada schreef op 12 januari 2016 @ 08:27:

[...]

Gek mens I know... overigens niet helemaal mijn schuld, had iets gezien op fb over de lekkerste hamburger hier in de stad. Dat plaatje zag er lekker uit en ik had toch al honger...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven