Beste katoenen strings?
zaterdag 13 juni 2015 om 14:05
quote:marana schreef op 13 juni 2015 @ 12:58:
[...]
Hmm met mijn 42 zitten ze zeker niet te strak. En ik vind ze helemaal niet stug. Had gedacht dat ze bij maat 44 ook wel zouden passen.Ook hoog genoeg? Ik heb ze wel eens uit de verpakking gehaald en ze leken me zo klein dat ik ze niet genomen heb. Misschien toch maar proberen.
[...]
Hmm met mijn 42 zitten ze zeker niet te strak. En ik vind ze helemaal niet stug. Had gedacht dat ze bij maat 44 ook wel zouden passen.Ook hoog genoeg? Ik heb ze wel eens uit de verpakking gehaald en ze leken me zo klein dat ik ze niet genomen heb. Misschien toch maar proberen.
zaterdag 13 juni 2015 om 14:22
quote:haakje schreef op 13 juni 2015 @ 14:20:
[...]
Is voor mij ook nieuw. Heb trouwens hetzelfde euvel als to, dus grote onderbroeken zitten bij mij reuze pikant
Wel fijn dat we nu alvast weten dat onze partners het hierdoor buiten de deur gaan zoeken.
Edit: niet gaan, maar buiten de deur móeten zoeken. De stumpers.
[...]
Is voor mij ook nieuw. Heb trouwens hetzelfde euvel als to, dus grote onderbroeken zitten bij mij reuze pikant
Wel fijn dat we nu alvast weten dat onze partners het hierdoor buiten de deur gaan zoeken.
Edit: niet gaan, maar buiten de deur móeten zoeken. De stumpers.
zaterdag 13 juni 2015 om 15:50
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat iemand een string draagt omdat het zo prettig zit. Vroeger (als in 20 jaar geleden) had ik er wel een paar voor onder leggings, maar tegenwoordig stoor ik me er niet aan als je soms een randje onderbroek ziet door mijn skinny. Beter billen in een hemaheupslip maat M (maatje groter dan strikt noodzakelijk) dan maat 44 in een string, als het dan toch om sex-appeal gaat
woensdag 13 januari 2016 om 09:05
Ik draag ook altijd strings en ik vind die van esprit de beste zitten.
Als je af en toe een draagt vinden de meeste mensen van die categorie de strings van Hanky Panky het beste zitten. Die zitten wat soepeler. Ik ben zelf meer van de stevige strings dus hanky panky is niet mijn favoriet maar toch vind ook ik hem prima zitten.
Als je af en toe een draagt vinden de meeste mensen van die categorie de strings van Hanky Panky het beste zitten. Die zitten wat soepeler. Ik ben zelf meer van de stevige strings dus hanky panky is niet mijn favoriet maar toch vind ook ik hem prima zitten.
OMG