Mode & Beauty alle pijlers

Beste katoenen strings?

13-06-2015 07:02 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar mooie en comfortabele strings , van katoen, en dan niet die lage modellen (heb een hoge bilnaad ), en in maat 44, iemand een idee?

Alvast bedankt.
Kun je niet beter iets bedekkends dragen? Staat qua ondersteuning meestal mooier. Ik zie zelf liever een randje dan drillende billen bij het lopen. Bovendien zijn strings erg onhygiënisch. Ze bewegen mee als je beweegt en dan komen bacteriën van je anus bij je vagina terecht.
Heb je een voorbeeld, wat je niet ziet onder strakke kleding?
quote:PlayingTheAngel schreef op 13 juni 2015 @ 07:08:

Kun je niet beter iets bedekkends dragen? Staat qua ondersteuning meestal mooier. Ik zie zelf liever een randje dan drillende billen bij het lopen. Bovendien zijn strings erg onhygiënisch. Ze bewegen mee als je beweegt en dan komen bacteriën van je anus bij je vagina terecht.

Drillende billen heb je met iedere soort ondergoed, of denk jij echt dat jouw drillende billen onzichtbaar worden bij oma-onderbroeken???? Keep on dreaming ......

@TO: ik heb geen drillende billen, maar ben erg tevreden met de strings van de Wibra. Katoenen kant, en voor weinig.
quote:daj schreef op 13 juni 2015 @ 07:15:

Heb je een voorbeeld, wat je niet ziet onder strakke kleding?Onder strakke kleding zie je alles, ook sloggies enz. Tenzij je je ogen dicht hebt, dat kan natuurlijk ook....
Ik vind die van de Hema, drie voor drie euro of zo, prima. En ik heb nog nooit gehoord over die bacteriën, heb echt met strings niet vaker blaasontsteking. Gewoon fijn strings dragen als je dat wilt.
H&m of Hema hebben katoenen strings, weet niet of ze hoger zitten ik weet wel dat de gewone onderbroek van sloggi vrij hoog zit. Misschien de strings ook wel!?
Kleine of grote maat, strings zijn fijn om te dragen!

Tuurlijk scheelt het in visueel opzicht of je een maat 38 hebt of een maat 50, echter daar mag jij, als jij ze fijn vind om te dragen, reet aan hebben.
Waarom helemaal katoen? Dat rekt niet mee en zie je vaak alsnog zitten als je beweegt. Microfiber toont tenminste echt niet en voel je zelfs nauwelijks als je ze niet te krap koopt. Zowat alle strings en slips hebben een katoenen kruisje, dus broeien down there doen ze ook al niet.
Ik draag ook wel eens mannenboxershorts onder strakke kleding. Daar zitten pijpjes aan, dus geen naden. Als iemand nog een goede tip weet voor vrouwenboxershorts, houd ik me graag aanbevolen, ik kan ze nergens vinden.
Baudolino, was er ook naar op zoek voor onder jurkjes en rokjes bij blote benen. Heb een dochter van 3 die graag midden op straat onder mijn jurkjes en rokjes kruipt. Je kunt je de taferelen voorstellen?

Ik liep gisteren bij toeval bij Zeeman tegen zwarte en witte damesboxers aan van soft ware zonder naden. 2,99 per stuk, verkrijgbaar in de maten S t/m XXL.

Gisteren meteen uitgeprobeerd en zit heerlijk. Kruipt niet, voel je niet, plakt niet. Droeg het wel over mijn string heen.
Oke, bedankt voor de tips, ik wist niet dat het kruis van katoen is, vandaar dat ik om katoenen strings vroeg,tegen het broeien, maar dan mag het idd van een andere stof zijn
Persoonlijk, vind ik ondanks het katoenen kruisje die microfiber broekjes vreselijk broeien, dus ik draag uitsluitend katoen, alleen onder feestkleding draag ik nog wel eens een ander stofje, maar enkel voor een avondje.

Een boxer heb ik ook niet gevonden voor vrouwen, meestal zijn de pijpjes te kort, persoonlijk vind ik het ook te warm.

En to ik zat net te denken Ten Kate valt ook erg hoog uit, via zalando te koop.
quote:troelalaaaatje schreef op 13 juni 2015 @ 08:26:

Baudolino, was er ook naar op zoek voor onder jurkjes en rokjes bij blote benen. Heb een dochter van 3 die graag midden op straat onder mijn jurkjes en rokjes kruipt. Je kunt je de taferelen voorstellen?

Ik liep gisteren bij toeval bij Zeeman tegen zwarte en witte damesboxers aan van soft ware zonder naden. 2,99 per stuk, verkrijgbaar in de maten S t/m XXL.

Gisteren meteen uitgeprobeerd en zit heerlijk. Kruipt niet, voel je niet, plakt niet. Droeg het wel over mijn string heen.Ik ga er meteen heen vandaag. Ben benieuwd. Thans voor de tip!
quote:marana schreef op 13 juni 2015 @ 07:42:

Ik vind die van de Hema, drie voor drie euro of zo, prima.Die gaan tot maat L en dat is geen 44.
quote:PlayingTheAngel schreef op 13 juni 2015 @ 07:08:

Kun je niet beter iets bedekkends dragen? Staat qua ondersteuning meestal mooier. Ik zie zelf liever een randje dan drillende billen bij het lopen. Bovendien zijn strings erg onhygiënisch. Ze bewegen mee als je beweegt en dan komen bacteriën van je anus bij je vagina terecht.Dit is nu typisch een reactie van iemand waarvan de partner het voor het spannende buiten de deur moet zoeken
Ter Stal heeft ze. 2 voor ¤3,- s t/m xxl.

Ik heb kontmaat 42 en vind de xxl het fijnste maar ik weet zeker dat 44 daar ook prima in past.

Is volgens mij 90% katoen en 10% elastaan oid.

Wel hele gewone in zwart, wit en huidkleur.
quote:ivattje schreef op 13 juni 2015 @ 09:01:

[...]

Dit is nu typisch een reactie van iemand waarvan de partner het voor het spannende buiten de deur moet zoeken

Wel zo praktisch en hygiënisch
quote:Bieb2.0 schreef op 13 juni 2015 @ 09:04:

[...]

Wel zo praktisch en hygiënisch Ja, al die bacterien!!! Lang leve de oma slip inclusief zichtbare randen door de kleding heen, die dit als het ultieme anti conceptiemiddel wel tegen houden.
En raar maar waar. De (grote) Albert Heijn heeft ook fijne slips en strings.

Ook in maat 44 en ook niet van die lage.
quote:troelalaaaatje schreef op 13 juni 2015 @ 08:26:

Gisteren meteen uitgeprobeerd en zit heerlijk. Kruipt niet, voel je niet, plakt niet. Droeg het wel over mijn string heen.Die software van Zeeman zijn sowieso een aanrader als je een hoge taille zoekt. Ik heb er een aantal strings van, maar draag ze dus zelden omdat ze zo'n hoge taille hebben. Als je gewone broeken vrij laag zijn, is dat moeilijk compatibel Maar voor jou mogelijk precies wat je zoekt!
quote:Bieb2.0 schreef op 13 juni 2015 @ 09:00:

[...]

Die gaan tot maat L en dat is geen 44.

Ik heb broekmaat 46 (/48) maar ik zweer ook bij de '3 voor 3 euro' van de Hema. Maat L zitten mij echt prima!

Ik wilde dus ook Hema aanraden. Ik kan slecht tegen synthetische stofjes, en na dat mijn ondergoed van V&D (a 7 euro per stuk) steeds vlot kapot ging een keer een pakjepakje van de Hema meegenomen (ze zijn goedkoop genoeg om een keer te proberen. Sindsdien niks anders meer. Ik heb dan ook alle modellen
Lol... aantrekkelijkheid hangt af van de onderbroek? Mijn vriend vindt slipjes veel sexier dan strings. Er zit veel tussen strings en enorme onderbroeken, die op een retro manier (die hoge) ook iets hebben. Als je strings fijn vindt zitten en mooi vindt: be my guest :-) ik vond het zelf heerlijk toen ze uit de mode raakten, maar smaken verschillen.
quote:ivattje schreef op 13 juni 2015 @ 09:01:

[...]

Dit is nu typisch een reactie van iemand waarvan de partner het voor het spannende buiten de deur moet zoeken Ja? Hoe kleiner de onderbroek hoe spannender in bed? Grappig, wist ik niet.
quote:Bieb2.0 schreef op 13 juni 2015 @ 09:00:

[...]

Die gaan tot maat L en dat is geen 44.Hmm met mijn 42 zitten ze zeker niet te strak. En ik vind ze helemaal niet stug. Had gedacht dat ze bij maat 44 ook wel zouden passen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven