Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 13 januari 2016 om 13:39
quote:fietsie schreef op 13 januari 2016 @ 13:16:
Wat kun je bij wijze van lunch eten met mayonaise?
Ik had een boodschappenpakket gewonnen en daar zat een pot Helman mayonaise in. Jeetje wat is dat lekker! Nu zit ik gewoon te verzinnen waar ik die mayo nog meer op kan doen, om er nog iets van te nemen. Op mijn eerste boterham had ik tomaat, met een schrapje mayo, maar tomaat is nu op. Verder is de koelkast ook aardig leeg.
Broodje met gekookt eitje met mayo
Broodje kaas met mayo
Broodje knakworst met mayo
Wat kun je bij wijze van lunch eten met mayonaise?
Ik had een boodschappenpakket gewonnen en daar zat een pot Helman mayonaise in. Jeetje wat is dat lekker! Nu zit ik gewoon te verzinnen waar ik die mayo nog meer op kan doen, om er nog iets van te nemen. Op mijn eerste boterham had ik tomaat, met een schrapje mayo, maar tomaat is nu op. Verder is de koelkast ook aardig leeg.
Broodje kaas met mayo
Broodje knakworst met mayo
woensdag 13 januari 2016 om 13:44
quote:Poltergeist2016 schreef op 13 januari 2016 @ 13:39:
[...]
Broodje kaas met mayo
Broodje knakworst met mayoDat gekookte ei ga ik denk morgen maken. Ik had geen zin om nog een ei te gaan koken, tussen boterham 1 en boterham 2. Kaas had ik niet in huis, en knakworsten ook niet. ( koop ik nooit)
[...]
Broodje kaas met mayo
Broodje knakworst met mayoDat gekookte ei ga ik denk morgen maken. Ik had geen zin om nog een ei te gaan koken, tussen boterham 1 en boterham 2. Kaas had ik niet in huis, en knakworsten ook niet. ( koop ik nooit)
woensdag 13 januari 2016 om 14:06
woensdag 13 januari 2016 om 14:23
Is er topic: Een jaar lang goede voornemens volhouden?
Mijn beste goede voornemen is mislukt.
Ik bekeek de uitslag van de loten die ik had gekocht. Ik ben niet rijk geworden...
Van de opbrengst kon ik zelfs geen grote pot mayo met yoghurt kopen. Toch gedaan.
Voor de rest zelf gekookt. Hollandse pot. Klein schepje mayo is lekker. Scheutje azijn was ook lekker geweest, maar die was ik vergeten. Dat ik die had staan. Wijnazijn is variant.
Vandaag ga ik voordat de vorst inzet nog de laatste kruiden plukken en gebruiken.
Over een paar weken ga ik weer een lot kopen.
Mijn beste goede voornemen is mislukt.
Ik bekeek de uitslag van de loten die ik had gekocht. Ik ben niet rijk geworden...
Van de opbrengst kon ik zelfs geen grote pot mayo met yoghurt kopen. Toch gedaan.
Voor de rest zelf gekookt. Hollandse pot. Klein schepje mayo is lekker. Scheutje azijn was ook lekker geweest, maar die was ik vergeten. Dat ik die had staan. Wijnazijn is variant.
Vandaag ga ik voordat de vorst inzet nog de laatste kruiden plukken en gebruiken.
Over een paar weken ga ik weer een lot kopen.
woensdag 13 januari 2016 om 14:42
woensdag 13 januari 2016 om 14:42
woensdag 13 januari 2016 om 14:44
Straks ben ik een klein stukje gaan lopen en werd prompt bijna aangereden door een vrachtwagen. De lul-de-behanger chauffeur wilde mij inhalen op een plek waar niet genoeg ruimte was. Ik liep op een ventweg waar geen troittoir was en in de berm stond een hekje, dus ik kon niet uitwijken. Op de linker weghelft stonden auto's geparkeerd. En die gast wilde niet even een paar seconden wachten tot ik of uit kon wijken of voorbij die auto's was en er dus ruimte was. Wat een aso! Het scheelde werkelijk maar een paar centimeters of hij had me eronder gehad.
Heb het bedrijf een lange klachtenmail gestuurd, ben benieuwd hoe ze het gaan oppakken.
Heb het bedrijf een lange klachtenmail gestuurd, ben benieuwd hoe ze het gaan oppakken.
woensdag 13 januari 2016 om 14:45
Hellmans is heerlijk! Ik neem het altijd met verse patatten. Dus geen diepvries maar van aardappels gefrituurd in olijfolie.
En net bij de Sligro geweest, wat word je blij van die visafdeling. Heb rauwe tonijn en zalm meegenomen, ga ik vanavond sashimi vam knutselen, met wasibi en kikkoman.
Groot leed op overig? Ik ga eens kijken.
Leo
En net bij de Sligro geweest, wat word je blij van die visafdeling. Heb rauwe tonijn en zalm meegenomen, ga ik vanavond sashimi vam knutselen, met wasibi en kikkoman.
Groot leed op overig? Ik ga eens kijken.
Leo
woensdag 13 januari 2016 om 15:07
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 januari 2016 @ 14:52:
Deze is ook lekker. Geen suiker toegevoegd, dus ouderwets zurig. Het grote voordeel daarvan (naast dat ie lekker is) is dat je er ook maar een beetje van neemt.
[afbeelding]Dat is die Ton's ook. Beetje zuur en suikervrij. En vrije uitloop eieren gebruikt en geproduceerd met zonne-energie. Geen grapje
Deze is ook lekker. Geen suiker toegevoegd, dus ouderwets zurig. Het grote voordeel daarvan (naast dat ie lekker is) is dat je er ook maar een beetje van neemt.
[afbeelding]Dat is die Ton's ook. Beetje zuur en suikervrij. En vrije uitloop eieren gebruikt en geproduceerd met zonne-energie. Geen grapje