Napraattopic 51

06-01-2016 15:19 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:vruchtgebruik schreef op 13 januari 2016 @ 16:54:

Net weet wat gestaft. De rassenleer wordt weer afgestoft op het vluchtelingentopic. Niet normaal. Vanmorgen al gestaft en niet eens gegumd.

Ik vraag me echt af hoe daar gemodereerd wordt en of ik niet op een stiekem ultrarechts forum post.

Prima dat je je zorgen maakt maar gewoon met droge ogen beweren dat de westerse mens een hoger iq heeft, en oer ras een gemiddeld iq aangeven, sorry.

Ik was al van Nick gewisseld omdat ik zo teleurgesteld was en denk er nu echt over hier te stoppen.

Met dat schijnheilige aannemen van sylvana, hou toch op Viva.

Massaal staffen, dat is het enige wat hier helpt. Ik heb daar niet meer gelezen, kan er echt niet tegen zoveel haat en domheid.

Ik heb net ook gestaft. Hoop dat het helpt, maar vrees ervoor.
Life is short. Eat dessert first.
En ik ben zelf zo'n vieze buitenlander en een rascist ten top. En ik schaam mij niks, nul komma nada.
quote:rosemetijs schreef op 13 januari 2016 @ 16:57:

[...]

Succes ermee..gezelligheid
aw ik heb een off day en we hebben alleen nog maar worteltjes, aardappels en chipolata worstjes

Ja en brood,kaas,boter, beschuitjes ,appels en dat soort zaken.

Ik heb zin in aardappelwafeltjes met een biefstukje en haricot verts

quote:nessemeisje schreef op 13 januari 2016 @ 17:03:

[...]

Wat dacht je wat de impact zou zijn van het van nick verwisselen als het om radicale/andere meningen gaat? Die mis ik even geloof ik.

A-mijn Nick werkte als een rode Lap op een stier, ook binnen andere pijlers op de usual suspects. En ik ga echt geen ruzie met Online mensen maken, ik ben zelf slecht in nicks onthouden en had geen zin om bij bepaalde mensen steeds op te moeten letten.

B- er staan bepaalde dingen nu niet meer in mijn favorieten en heb veel mensen onder negeer staan die ook niet op mijn huidige Nick reageren.
Herman Finkers was steengoed. Hij heeft er een paar leuke tegeltjes bij.

Je kunt vRouwen in 2 groepen verdelen ....

Maar ik zou het niet doen.
.
quote:vruchtgebruik schreef op 13 januari 2016 @ 17:15:

[...]

A-mijn Nick werkte als een rode Lap op een stier, ook binnen andere pijlers op de usual suspects. En ik ga echt geen ruzie met Online mensen maken, ik ben zelf slecht in nicks onthouden en had geen zin om bij bepaalde mensen steeds op te moeten letten.

B- er staan bepaalde dingen nu niet meer in mijn favorieten en heb veel mensen onder negeer staan die ook niet op mijn huidige Nick reageren.Aaah, helemaal niet aan gedacht, dank dat je het uit wilde leggen.
quote:doornroosje9 schreef op 13 januari 2016 @ 17:10:

[...]

Massaal staffen, dat is het enige wat hier helpt. Ik heb daar niet meer gelezen, kan er echt niet tegen zoveel haat en domheid.

Ik heb net ook gestaft. Hoop dat het helpt, maar vrees ervoor.Hoe kan je nou berichten staffen als je er niet leest?
quote:Pumps_italiaans schreef op 13 januari 2016 @ 17:06:

Ik ga eten. Ik heb alleen nog salie en peterselie staan.

En..... rucola zaad. Grote bloemen geworden. Ik moet nog even controleren of het niet toch spinazie is.

Er hangen zaaddoosjes aan.

O ja, ik heb speculaas vla gegeten. Dat is lekker en luchtig.

Er staan ook spelletjes en een plaatje van Sinterklaas en Piet op. In het rood.

Bij de JUMBO hadden ze die. Met dit koude weer kwam ik gelijk weer in destemming.

Doeeeeiiiiiiii. Have fun. Voor de rest van de week.

Ja, aanrandingen zijn er al heel lang. Vooral zwembaden staan er om bekend.

Die badkleding .....speculaasvla, dat vind ik ook wel lekker. hmmm
quote:Loca_Loca schreef op 13 januari 2016 @ 17:20:

[...]

Hoe kan je nou berichten staffen als je er niet leest?Ben daar dus net gaan lezen. Anders zou staffen idd raar zijn.
Er is wel net iemand geband, maar ik weet niet of dat diegene is die jullie hebben gestaft.
Maar dat gaat niet helpen Doornroosje. Het gedachte goed blijft hetzelfde.
quote:pomona-struik schreef op 13 januari 2016 @ 17:26:

Maar dat gaat niet helpen Doornroosje. Het gedachte goed blijft hetzelfde.

Ik weet het.

Stone, yep.
quote:doornroosje9 schreef op 13 januari 2016 @ 17:10:

[...]

Ik heb net ook gestaft. Hoop dat het helpt, maar vrees ervoor.

Van de week ook weer een paar keer gestaft. Dezelfde haatopmerking, maar er werd niets mee gedaan.

Bizar.
quote:Eleonora-1 schreef op 13 januari 2016 @ 17:32:

[...]

Van de week ook weer een paar keer gestaft. Dezelfde haatopmerking, maar er werd niets mee gedaan.

Bizar.Denk echt dat dat komt omdat jij dan alleen staft. Dat er dan niets mee gedaan wordt of minder goed naar gekeken wordt? Maar als er meerdere stafjes over dezelfde post komen, moeten ze wel iets doen.
quote:doornroosje9 schreef op 13 januari 2016 @ 17:30:

[...]

Ik weet het.

Stone, yep.Het is lastig om een buitenlandse in Nederland te zijn nu.
quote:bankje schreef op 13 januari 2016 @ 16:27:

Het topic Hoe vaak ben jij aangerand ? Vanwaar de facepalm?
Daarom probeer ik net zo rascistisch te zijn als hun. Op die manier kan ik mijzelf en mijn jong beschermen. Ik ben wel bang.
Feestje..
Ik vind de titel en de pijler nogal bijzonder. Maar zal wel aan mij liggen dan.
Waar is feestje? Hopelijk is er wel eten.
quote:rosemetijs schreef op 13 januari 2016 @ 17:43:

Feestje..

taart

heul veul taart

of champagne, is ook goed

Om de taart weg te spoelen, champagne laat zich makkelijk combineren.
quote:nessemeisje schreef op 13 januari 2016 @ 17:09:

[...]

Stel je niet zo aan zeg. Je loopt gewoon mee te waaien.

Er loopt nu een topic over aanranding, waar vrouwen hun ervaringen daarover delen. Maar omdat het op de Actueel-pijler staat moet er een facepalm aan te pas komen. Dat is behoorlijk schofterig hoor.De facepalm sloeg op de titel. Het ging mij om de formulering van de vraag.
quote:Star schreef op 13 januari 2016 @ 17:41:

[...]

Vanwaar de facepalm?Nou ja, TO's definitie van aanranding is wel iets om flink over te facepalmen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven