Napraattopic 51

06-01-2016 15:19 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Let the drama begin...
Nou ik ga fruitsalade eten. Als ik dit soort dingen wil lezen doe ik de aktueelpijler wel open. Later.
een jongen schold mijn kind uit voor zwarte hoer, tijdens het nieuwjaarsfeestje. Ze heeft hem recht op die tronie geslagen, en ik was trots, dan ben ik maar vreselijk, maar niemand scheldt mijn jong uit voor zwarte hoer, niemand.

Als zij hard zijn betekent dat ik nog harder moet zijn. Hoe triest ook, want ik ben in wezen een vriendelijk persoon, ik hou van de leer van Buddha, maar hier kan ik niet zijn die ik wil zijn.

Het spijt mij voor de mensen die er aanstoot aan nemen, maar zij doen het ook
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 januari 2016 @ 18:08:

[...]

Die pijler ook ja .Gezien het onderwerp aanrandingen redelijk actueel is de laatste tijd, snap ik de keuze wel. Ik denk dat gezien de nieuwsberichten het topic bij TO op kwam.
Ik zou vooral wat doen aan je kennisenkring.
quote:pomona-struik schreef op 13 januari 2016 @ 18:32:

een jongen schold mijn kind uit voor zwarte hoer, tijdens het nieuwjaarsfeestje. Ze heeft hem recht op die tronie geslagen, en ik was trots, dan ben ik maar vreselijk, maar niemand scheldt mijn jong uit voor zwarte hoer, niemand.

Als zij hard zijn betekent dat ik nog harder moet zijn. Hoe triest ook, want ik ben in wezen een vriendelijk persoon, ik hou van de leer van Buddha, maar hier kan ik niet zijn die ik wil zijn.

Het spijt mij voor de mensen die er aanstoot aan nemen, maar zij doen het ookEn terecht..

Het spijt mij voor de mensen die er aanstoot aan nemen, maar zij doen het ookNou ik dus niet he, ik heb nog nooit iemand uitgescholden voor zwarte hoer, maar je scheert me voor het gemak wel over één kam met de mensen die het wel doen. En dan is het dus wel de bedoeling dat ik vriendelijk blijf en gezellig want anders ben ik een gemene racist. Weet je, ik pas. Ik heb hier echt geen zin in.
Dames Dames, hoe gaat het met de feest stemming!
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 januari 2016 @ 18:36:

[...]

Nou ik dus niet he, ik heb nog nooit iemand uitgescholden voor zwarte hoer, maar je scheert me voor het gemak wel over één kam met de mensen die het wel doen. En dan is het dus wel de bedoeling dat ik vriendelijk blijf en gezellig want anders ben ik een gemene racist. Weet je, ik pas. Ik heb hier echt geen zin in.Agree.

Het spijt mij voor de mensen die er aanstoot aan nemen, maar zij doen het ook

Ik heb thuis geleerd dat geweld een teken van zwakte is, geweld los je dan wel weer op met geweld vandaar dat ik op een vechtsport moest.

Taal los je op met taal, desnoods maak je iemand verbaal kapot, maar slaan als je wordt uitgescholden vind ik een no-go.
quote:ardni schreef op 13 januari 2016 @ 18:39:

Dames Dames, hoe gaat het met de feest stemming!

Zalige sashimi gegeten met wasabi en kikkoman!

De man houdt niet van vis, die heeft een slavink
Wat een raar topic weer op actueel..
maar feestje dus, dit is het napraat topic.

Hebben jullie al gegeten zoja wat?
quote:yasmijn schreef op 13 januari 2016 @ 18:41:

[...]

De man houdt niet van vis, die heeft een slavink Gatveredamme
quote:yasmijn schreef op 13 januari 2016 @ 18:41:

[...]

De man houdt niet van vis, die heeft een slavink wat lekker, klinkt echt zalig!
quote:ardni schreef op 13 januari 2016 @ 18:41:

[...]

Taal los je op met taal, desnoods maak je iemand verbaal kapot, maar slaan als je wordt uitgescholden vind ik een no-go.Eens. Slaan vind ik een zwaktebod. Kan me er ook niets bij voorstellen. Stel iemand maakt mij uit voor dom blond weetikwatje. Zou nooit gaan slaan. Waarom? Wat lost het op?
quote:Poltergeist2016 schreef op 13 januari 2016 @ 18:42:

Wat een raar topic weer op actueel..

Waarom dan? Ik probeer het echt te begrijpen.

Risotto met paddestoelen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 januari 2016 @ 18:43:

[...]

Gatveredamme niet lekker?Ik ken alleen de rundervink, de slavink is toch hetzelfde alleen dan met half-om-half gehakt .
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 januari 2016 @ 18:43:

[...]

Gatveredamme

Ja bah. Hij heeft af en toe van die manies. 'Oh kijk, slavinken! In geen 30 jaar meet gehad!'

En dan moet dat mee.
quote:ardni schreef op 13 januari 2016 @ 18:42:

maar feestje dus, dit is het napraat topic.

Hebben jullie al gegeten zoja wat?

Heel burgerlijk,sperziebonen,aardappelen en een schnitzeltje..

Niks spannends..
Waarom ga je nu weg struik?
quote:ardni schreef op 13 januari 2016 @ 18:44:

[...]

niet lekker?Ik ken alleen de rundervink, de slavink is toch hetzelfde alleen dan met half-om-half gehakt .Ik geloof het wel, geen idee eigenlijk. Ik eet nooit gefabriceerd vlees.
quote:Poltergeist2016 schreef op 13 januari 2016 @ 18:45:

Waarom ga je nu weg struik?Ookeee.......
quote:yasmijn schreef op 13 januari 2016 @ 18:46:

[...]

Ik geloof het wel, geen idee eigenlijk. Ik eet nooit gefabriceerd vlees.Ik wel, maar slavinken vind ik echt heel erg vies.
Ik eet broodje hamburger, mijn partner had trek on broodje sausijzenworst, hoe ik het moet spellen weet ik niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven