Groepsreizen 20-30 jaar

13-01-2016 21:27 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!

Ik wil misschieEuropa :)n voor een vakantie het voorjaar/de zomer een groepsreis boeken met leeftijdsgenootjes (ongeveer tussen de 20-30 jaar). Maar ik heb niet echt veel ervaring met reisorganisaties. Ik zoek bewust geen echte jongeren reisorganisatie want dan zit je toch vaak met jongere leeftijden.

Ik ken TopDeck goed wat een bedrijf is uit Australie die ontzettend toffe reizen organiseert. Maar weten jullie nog andere organisaties waar je misschien ook zelf wel ervaring mee hebt? Ik zoek een leuke reis in Europa

Tnx voor tips alvast!
Ik weet niet precies waar je heen wilt gaan maar labyrinth heeft wel leuke(avontuurlijke) vakanties binnen Europa.
anoniem_143692 wijzigde dit bericht op 13-01-2016 21:36
Reden: typo
% gewijzigd
Djoser, Baobab
Ik weet het zelf ook nog niet precies. Kroatië lijkt me super tof, maar ben voornamelijk nog erg open is alles. Vandaar dat ik wat organisaties zoek en dan een beetje kan vergelijken en zoeken. Thanks voor de tip!
Ik ben met Mambo naar Kroatië geweest, dat is een Nederlandse organisatie voor die leeftijdscategorie!

Verder kan je kijken naar Nomad (internationale organisatie).
quote:naamloosjes schreef op 13 januari 2016 @ 21:55:

Ik ben met Mambo naar Kroatië geweest, dat is een Nederlandse organisatie voor die leeftijdscategorie!

Verder kan je kijken naar Nomad (internationale organisatie).Welke reis heb je gedaan van hun aanbod van Kroatië en hoe vond je het?
Mambo. Daar kun je de leeftijdscategorie zelf kiezen. Is mij tot nu toe erg goed bevallen.
Het verleden kun je niet veranderen, de toekomst wel. Dat begint bij het heden. Begin dus vandaag!
quote:naamloosjes schreef op 13 januari 2016 @ 21:55:

Verder kan je kijken naar Nomad (internationale organisatie).Even offtopic: welke reis in Kroatië heb je gemaakt? Ik ga daar van het zomer heen, vandaar mijn vraag
Het verleden kun je niet veranderen, de toekomst wel. Dat begint bij het heden. Begin dus vandaag!
Ik heb een rondreis gemaakt van 10 dagen met iets van 10 mensen. Het was een mooie reis door het zuiden van Kroatië. Ik ging met de bus en dat viel erg tegen, uiteindelijk duurde de reis 34 uur (vertragingen). Je kon ook met het vliegtuig gaan en dat zou ik aanraden.

Ik vond het een mooie reis, maar ik zou liever wat langer zijn gegaan en een wat rustiger programma hebben gehad.

Elke minuut van de dag en nacht zat vol en ik moest een week bijkomen na de vakantie;)

De groep was gezellig en we hebben nog steeds contact.

Kortom, het was een prachtig land en ik wil zeker nog eens terug alleen dat op mijn eigen manier:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven