En wat eten we vandaag?
vrijdag 17 oktober 2008 om 10:02
vrijdag 17 oktober 2008 om 15:55
Gister zijn wij lekker uit eten geweest.
Vooraf: gerookte runderlende
Hoofd: spare ribs
Na; creme brulee
Was lekker.
Vanavond eet ik een restje hachee met gekookte aardappels. Zit me net te bedenken dat ik er dus helemaal geen groente bij heb.... Zou dan alleen voor de groente nog naar de c1000 moeten, dus ik denk dat het gewoon zonder groente wordt
Vooraf: gerookte runderlende
Hoofd: spare ribs
Na; creme brulee
Was lekker.
Vanavond eet ik een restje hachee met gekookte aardappels. Zit me net te bedenken dat ik er dus helemaal geen groente bij heb.... Zou dan alleen voor de groente nog naar de c1000 moeten, dus ik denk dat het gewoon zonder groente wordt
vrijdag 17 oktober 2008 om 18:54
zaterdag 18 oktober 2008 om 22:08
Vandaag Broccolisoep met zalmsnippers en mierikswortelroom gegeten. En een 1 persoons-miniquiche met broccoli, tomaat, ham, ui, geraspte kaas, kruiden en ik vergeet even de rest wat erin zat.
Ik heb 2 quiches gemaakt dus of ik eet de ander morgenmiddag of ik gooi hem in de vriezer, weet nog niet.
Ik heb 2 quiches gemaakt dus of ik eet de ander morgenmiddag of ik gooi hem in de vriezer, weet nog niet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 19 oktober 2008 om 11:15
Gister at ik bij een vriendin Andijviestamppot op zijn italiaans met krokant kipfiletje uit de oven erbij.
Eind van de middag hebben we een verjaardag en daar zouden veel hapjes en salades zijn enzo, dus dat wordt meteen ons avondmaal. Als we daarna nog honger hebben kunnen we altijd nog iets halen/ bestellen/ frituren.
Eind van de middag hebben we een verjaardag en daar zouden veel hapjes en salades zijn enzo, dus dat wordt meteen ons avondmaal. Als we daarna nog honger hebben kunnen we altijd nog iets halen/ bestellen/ frituren.