Proberen zwanger te worden - deel 3

10-11-2015 20:09 2179 berichten
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.

Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt :-)
naam leeftijd ronde #kind NOD bijzonderheden
flipje2 29/41 ICSI1, tp5 eerste 15 aug? kan alleen zwanger worden via ICSI
3x mk (jun '16, dec '16, jul '17)
Praatje 34/42 58 eerste ? 1 mk (feb '15)
Gaat niet de mmm in
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden! :heart:

Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
naam leeftijd #kind afspraken uitgerekend
Ylva 31/30 eerste afspraken 31 augustus '17
Unicorn32 34/32 eerste 24 november '17
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.

Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat fijn Suze!! Het blijft toch zó bijzonder, en voor ons als geduldige (en soms iets minder geduldige ;)) mama's in spé nog een beetje extra bijzonder

Jaa echo's terwijl je ongesteld bent, dat vond mijn gyn ook de normaalste zaak van de wereld (dat blijft toch ook een bijzonder beroep); maar eh; ik voel met je mee flipje!!
Flipje, hoe ging het?? Wat is nu de volgende stap?

Suze wat leuk van je echo!! Fijn he zo'n kloppend hartje :-) Nu stilletjes aan genieten!

Ik duim dat je jurk nog versteld moet worden Ylva wat is het voor een jurk? altijd leuk om te horen :-)
Happiness is only real when shared
Hoi meisjes! De echo ging weer prima. Ik had toevallig dezelfde arts, daardoor voelde ik me al veel fijner.

En ze vroeg meteen bij binnenkomst of er nog bijzonderheden of klachten waren, bijvoorbeeld van mijn menstruatie. Daardoor realiseer je je nog meer dat iedereen die daar komt voor een echo altijd op dat moment ongesteld is, en voelt het eigenlijk helemaal niet meer gek.

Anyway, alles zag er goed uit dus we gaan beginnen! Morgen de eerste pil weer slikken en op 29 januari krijg ik in het IVF-centrum hulp van een verpleegkundige bij het zetten van de eerste injectie. Heel spannend, geweldig en eng!

Suze gefeliciteerd!!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Voor de tabel: mijn NOD mag op n.v.t. en mijn ronde op ICSI1.
Fijn dat het goed ging Flipje en dat het nu echt gaat beginnen!! We gaan natuurlijk heel hard met je meeduimen!!

En zo zie je ook dat gekke dingen ook weer heel snel normaal kunnen worden/voelen, als je het eenmaal doet. Wijze les voor mezelf ;)

Ik probeerde net even om mijn gegevens in de tabel te zetten maar kwam er niet helemaal uit: wil iemand me helpen?

Mijn gegevens zijn:

29/31, ronde... (even tellen) 19, eerste kindje, NOD 06-02

Bijzonderheden: eerste onderzoeken gehad, geen bijzonderheden. Vervolgafspraak ziekenhuis op 19/01.

En willen jullie me misschien helpen met het verzamelen van vragen voor mijn vervolgafspraak volgende week?

Wat we tot nu toe weten:

- Uit het sperma-onderzoek kwamen geen bijzonderheden (ik weet geen details, wil deze eigenlijk wel vragen)

- Uit het bloedonderzoek bij mij kwamen ook geen bijzonderheden (er is in ieder geval getest op chlamydia markers, ik weet eigenlijk niet precies of er ook op andere dingen is getest , dit wil ik ook navragen)

- Op de inwendige echo waren geen bijzonderheden te zien.

Ik heb gevraagd naar een "samenlevingstest", hierop gaf de gyn aan dat ze dit tegenwoordig niet meer doen omdat dit niet van toegevoegde waarde bleek te zijn, dit staat dus in ieder geval niet op het programma (hebben jullie ervaringen hiermee?)

Vragen die ik in ieder geval wil stellen:

- Zijn mijn hormoonwaarden getest, en zo nee, kan dit gedaan worden?

- Zijn mijn schildklierwaarden getest, en zo nee, kan dit gedaan worden?

Tijdens de afspraak zit ik op dag 16 van mijn cyclus en mijn eisprong zit normaliter ergens tussen dag 13 en 20 (gevonden met ovulatietesten), dus ik wil eigenlijk ook vragen of ze een inwendige echo kan maken om te zien of er een eitje "klaarstaat". Hebben jullie hier ervaring mee?
Flipje, fijn dat je gestart bent. Spannend zeg.

Proeliewoelie, heb je de klap een beetje kunnen verwerken?

NewSkies, toen ik een inwendige echo kreeg zag ze idd wat eitjes zitten dus je kan er wellicht naar vragen.

Verder zou je nog kunnen vragen of ze kunnen kijken naar je vruchtbare "slijm". Hier kunnen ze ook naar kijken. Dit kan namelijk te dun of juist stug zijn. Ook kan er iets mis zijn met je zuurgraad. Als je te "zuur" bent, sterven de spermacellen al vroegtijdig af. Het zijn maar dingen die ik gelezen heb, maar misschien heb je er wat aan.

Bij mij hadden ze bij de bloedtest op schildklierwaarden getest, maar zou het sowieso nog even navragen.

Weet jij wat er verder besproken gaat worden tijdens jullie vervolafspraak? Is er al sprake van behandeling denk je?

Spannend hoor.

Ennn leuk alle trouw-voorbereidingen! Jullie gaan zo'n fijne dag hebben straks
Gaat toch best snel he Elliepie die eerste 10 weken! Hoop voor je dat je gauw van de misselijkheid af bent.

Gefeliciteerd met je goede echo Suze! Nu op naar de termijnecho!

Fijn Flipje! Eindelijk echt beginnen morgen!
oh dames,

ben vanaf maandag avond niet meer online geweest en wat is er dan veel geschreven

gadgetfreak, wat fijn dat je hebt kunnen wisselen van gyn. wanneer ga je deze ontmoeten *spannend*

hopelijk heb je er een goede en fijne klik mee.

minilove hoe gaat het nu met jou, je schreef over je felle krampen...

Lisette ja lekker fantaseren is soms wel erg prettig.

maar zoals je gelezen hebt word mijn hoop helaas steeds kleiner.

het is nu bijna een jaar geleden dat ik kort zwanger was. ik vind dat wel heel lang geleden.

had in het begin echt de volle hoop dat het nog goed zou komen. maar nu ...

oh miss94 jee wat een k*t bericht

dat je nog steeds geen goed nieuws hebt gekregen en weer een ronde moet overslaan.

dikke knuffel

hopelijk kun je op je werk iets regelen/veranderen

dat je je daar wel prettiger gaat voelen?

Da4antje helaas geld het voor mij niet.

je schreef dat je hoop kunt hebben na het zien van een positieve zwangerschapstest

deze hoop had ik de maanden na mijn miskraam ook,

maar nu een jaar later en alleen maar menstruaties verder

is deze hoop echt heel ver weg gezakt.

ik weet dat ik zwanger kan worden, maar het gebeurd alleen niet

dat is echt wel slopend.

hopelijk geeft het anderen wel de hoop, zoals jij die omschreef..

maar wat jij omschrijft dat je onzekerheid juist krijgt omdat je nooit een positieve

test in handen hebt gehad, begrijp ik ook wel weer hoor.

want dat gevoel had ik ook voor de test van januari vorig jaar ook.

>>moeilijk verhaal blijft het he.

Ylva willen jullie graag een dj?

wij hadden een cover band, New York Minute

dit was echt zeer geslaagd, ze kunnen alles

en nu bijna vijf jaar na onze grote dag, horen wij nog regelmatig van onze gasten

dat ze een top feest bij ons hebben gehad,

misschien een tip voor jullie??

je kan ze volgens mij op het internet wel vinden.

onze openingsdans, wij zijn er speciaal voor op dansles gegaan.

mijn man had al eerder danslessen gehad, voor hem was het niet zo moeilijk,

voor mij wel, het is echt niet mijn ding. verschrikkelijke die avonden.

ik kon mij toch echt niet laten leiden. ik had graag de leiding.:-)

maar wij hebben een nummer geoefend,

just say hello van Rene Froger

en hebben deze dan ook op onze avond gedaan,

alle danspasjes ben ik inmiddels al lang weer vergeten hoor. hihi

ja die misselijkheid die ik had in afwachting van mijn ongi

was zeker heel verwarrend, dan komt er toch nog een sprankje hoop

maar die is weer helemaal vervlogen hoor

ik merk nu verder niets van een evt toch aanwezige zwangerschap

de vruchtbare dagen zijn in aantocht maar ik zit ziek thuis... duss...

peach, spannend op het wachtbankje, ik duim voor je.

wat fijn om lekker gezond te gaan eten en proberen af te vallen.

hopelijk helpt het je dichter bij jullie doel.

proeliewoelie voor jou een hele dikke knuffel

dit is zwaar k*t na een eerste IUI

Elliepie 10 wk alweer, jee en je voelt je gelukkig al een stuk beter.

echt super fijn voor je.

spannend hoor de 12 wk echo..

nee ik ben niet beter. heb dinsdag nog gewerkt, maar voelde mij met het uur slechter worden

en lag dan ook s avonds vroeg met koorts in bed

heb mij gisteren ziek gemeld op het werk

heb gisteren de hele dag geslapen en ben vandaag iets mobieler,

maar voel mij nog net geweldig

hopelijk kan ik morgen wel weer werken

maar wacht eerst de avond af.

gisteravond kwam er ineens zo erge hoofdpijn opzetten

dat ik mij bij het opstaan echt moest vasthouden.

blegh.

flipje wat fijn dat je je eigen vertrouwde arts had. en nog fijner dat alles er goed uit zag.

spannend het zetten van je eerste injectie. maar toch fijn dat het nu gaat gebeuren....

kruimel 27 mei zijn wij ook getrouwd, dit jaar word dat alweer 5 jaar voor ons

is een super leuke datum hihi

Suze wow. een leuke en goed echo gefeliciteerd..

wat een fijn gevoel moet dat geweest zijn.. joehoe..

hier

mijn vruchtbare dagen in aankomst, maar ziek thuis

heb hoofdpijn, opgezette klieren, spier en rug pijn

had koorts.

ben gisteren de hele dag plat geweest, veel geslapen

ben vandaag iets mobieler maar voel mij nog niet de oude

ik baal er enorm van

ben in oktober ook aal een week thuis geweest van het werk

en ben eigenlijk anders nooit ziek.

hopelijk sterk ik vandaag nog iets aan en kan ik morgen weer werken?

voor iedereen die het nodig heeft een hele dikke knuffel

en een fijne dag toegewenst...
@newskies De enige manier waarop ze voor zover ik weet je 'vruchtbare slijm' testen is door middel van de samenlevingstest, dus ik denk dat ze daar dan verder niets mee zullen doen.

Bij mijn eerste bezoek aan de gyn deed hij geen echo omdat ik aangaf met de ovulatietesten en temperaturen mijn ei te kunnen vinden. Dan was een echo verder niet echt van toegevoegde waarde zei hij. Bovendien wordt alles later alsnog uitgebreid onderzocht mocht je echt in een medisch traject belanden.

Wat ze wel al kunnen doen om de vorm/ligging van de baarmoeder en de doorgankelijkheid van de eileiders te testen is een HSG onderzoek. Dit doen ze ook pas als ze het echt nodig achten, omdat het vaak als een pijnlijk/onprettig onderzoek wordt ervaren.

Bij mij is 1 keer een bloedonderzoek gedaan, waarin alles in 1 keer is onderzocht: standaard bloedwaarden, alle hormonen (incl. schildklier) en testen op HIV/syfilis/hepatitis/chlamidya. Bij de afspraak zei de arts dat de glucosespiegel ook een belangrijke waarde is.
@Praatje hopelijk voel je je snel beter!

@flipje wat een goed nieuws!! moet toch echt wel fijn zijn he! ik duim als een zot voor je!!

@newskies ik heb een cyclusonderzoek gehad. Ik kom wel uit België dus weet niet of dat iets uitmaakt en of de onderzoeken op dat vlak mss verschillen. Maar zodra ik ongesteld werd moest ik naar het ziekenhuis. Daar kreeg ik een inwendige echo en werd er bloed afgenomen. Daarna moest ik zo nog enkele keren terug in die cyclus. Ze keken dan naar de baarmoederwand: was het slijm goed dun tijdens m'n ms en werd het naarmate m'n eisprong eraan kwam dikker. Ze keken ook nr m'n eifollikel, groeide die goed of niet, groeide het eitje goed.. op een bepaald moment kon ze m'n eitje zien, het was 16mm, en ze zei dat het zover was, we moesten er werk van maken :-) maar uiteindelijk is m'n eisprong pas enkele dagen later gekomen. M'n mans zaad werd ook onderzocht. Alleszins, ALLES werd onderzocht. Van hormoonwaarden, tot eitje tot sperma.. In die ronde zijn we dan toevallig zwanger geraakt.. dus de resultaten heb ik niet gehad, maar ik veronderstel dat ze goed waren :-) Ergens gaf me dat wel gemoedsrust, het feit dat alles au serieux werd genomen en werd nagekeken.. mss is dat wel de trigger geweest voor wat rust in m'n hoofd en is het gelukt, wie weet.. wie zal het zeggen he..

@hier vanmorgen toch weer overgegeven, dus iets te vroeg gejuicht.. helaas begint meestal de misselijkheid pas tegen de namiddag.. hopelijk binnenkort wat beter!
@elliepie; hopelijk houdt het niet nog veel langer aan! Kan me voorstellen dat het vermoeiend is op gegeven moment

@Suze27; gefeliciteerd met de echo!! De eerste ontmoeting met jullie spruitje

@Flipje: woop woop!! Wat een mooie ontwikkelingen allemaal!! Spannende tijd gaan jullie tegemoet!

@Praatje: beterschap!!

En voor alle meiden die het kunnen gebruiken op deze regenachtige deprimerende dag:
Pffff zo blij als ik gisteren was..... het hele traject staat me ineens ontzettend tegen.

Alleen al om zo'n spuitje zetten, hoe me dat ooit moet gaan lukken.... bah!
quote:flipje2 schreef op 15 januari 2016 @ 09:24:

Pffff zo blij als ik gisteren was..... het hele traject staat me ineens ontzettend tegen.

Alleen al om zo'n spuitje zetten, hoe me dat ooit moet gaan lukken.... bah! flipje! hoe is het gesprek verlopen? moet je zelf je inspuitingen doen?
@Flipje: Het is niet gek dat je het eng vind, maar je krijgt er hulp bij toch de eerste keer? Heb je anders iemand in je omgeving die je vertrouwd en die je kan helpen met het spuiten of moet/wil je het perse zelf doen?
@Misstiek gister een prima echo gehad, alles zag er goed uit dus we mogen starten (en daar ben ik natuurlijk wel heel blij mee!!!). Eerst starten met de pil en over twee weken begint het spuiten (ongeveer 4 weken lang).

@uni ja klopt de eerste keer krijg ik natuurlijk hulp. Maar ik zie er erg tegen op. Mijn vriend heeft gezegd te willen helpen maar ik wil het eigenlijk zelf kunnen. Eventueel heeft mijn moeder ervaring met trombose-injecties maar die moeten we eerst alles nog vertellen. Mijn ouders zijn nu op vakantie naar Azië en we wilden het niet vlak daarvoor aan ze vertellen, zodat ze lekker zorgeloos op vakantie konden gaan. Vlak voor mijn eerste spuit komen ze terug dus dan bel ik ze meteen op.
@Flipje Oh meid... Ik kan het me zooooo goed voorstellen! Toen je vertelde over de spuit, moest ik al slikken. Als ik namelijk ergens NIET tegen kan... Bij het bloedprikken moet ik ook echt wegkijken, laat staan dat ik mezelf moet prikken voor wat dan ook zeg. En alles, maar dan ook alles, is spannend. Het hele traject waar je nu in terechtkomt is emotioneel én fysiek zwaar.

Dus goed dat je zoveel mogelijk hulp en steun zoekt! Hou je taai en dikke knuffel Ook voor alle andere meiden hier!
@Flipje; ik snap helemaal dat je het zelf wilt doen. Lief van je dat je wacht met alles vertellen aan je ouders totdat ze terug zijn van vakantie. Denk je dat het je zal helpen als je het met hun gedeeld hebt? Wel fijn als je moeder je eventueel zou kunnen helpen met spuiten. Al zijn het tips waardoor je meer vertrouwen krijgt om het zelf te doen

Net zoals @Ylva85 ben ik geen fan van prikken. Dat is één van mijn angsten om eventueel ooit voor een traject te moeten doen. Heb in mijn geval mijn moeder gevraagd of ze mij zou willen prikken. Ze is verpleegkundige dus vond het geen probleem Mijn vriend deed heel wat stappen achteruit toen ik het in eerste instantie aan hem vroeg hahaha Die zei meteen: het is niet mijn hobby en als het niet hoeft dan liever niet! hahaha

Nog een extra dikke knuffel voor jou, Flipje! Probeer voor nu te genieten van het feit dat jullie gaan starten. Het prikken is 'pas' over 2 weken gelukkig

@Gurlie; ik weet niet in hoeverre je met ons meeleest maar ik hoop dat alles goed met je gaat

@alle meiden die het kunnen gebruiken:

@hier; midden in de vruchtbare periode dus lekker aan het 'knutselen'. Het weer nodigt niet uit om naar buiten te gaan dus des te meer reden om dit weekend heerlijk lang in bed te blijven liggen
Oh ja misschien dat mijn moeder wel wat tips kan geven maar mijn ouders wonen 60 km bij ons vandaan dus ik kan het sowieso niet aan haar uit handen geven. Maar daar kom ik desnoods met mijn vriend wel uit. Eerst zelf proberen met de verpleegkundige...

De eerste prik valt op vrijdag dus ik houd mijn agenda dat weekend de avonden gewoon helemaal leeg, dan kan ik nr. 2 en 3 in alle rust proberen te zetten. Als het dan drie keer gelukt is moet de rest vast wel goed gaan.
Flipje; een hele dikke knuffel voor jou!! He kunt het meid! Je bent hartstikke sterk.
Ik heb geen hekel aan spuiten en/of vloed prikken

Maar om het zelf te moeten doen is wel een ander verhaal

Maar ik weet zeker dat je het kan flipje

Je krijgt er de eerste keer Hulp bij en zoals je zelf omschrijft dat je er de dagen erna je er alle tijd voor geeft

Komt helemaal goed meid

Je kunt het

Net wat unicorn schrijft

Hopelijk gaat alles met gurlie goed??
Even opnieuw reageren, oepsie! Helemaal mis :-)
quote:Elliepie schreef op 15 januari 2016 @ 14:08:

@Gurlie oh wat erg, echt verschrikkelijk nieuws! Ik hoop dat jullie het een plaats kunnen geven. Wat goed dat je er zo 'positief' onder bent en jullie voor de toekomst goede moed hebben. Ik geef je een hele dikke virtuele knuffel!!

@kiml mijn post van het eitje van 15mm was een reactie op iemand die onderzoeken zou krijgen. Ik ben ondertussen zwanger, door gebruik te maken van dat exacte eitje

Fijn dat je je goed voelt!! Geniet er van en ik volg je zorgen hoor, wij hebben er 1j3m over moeten doen en idd, je denkt dat je op een roze wolk zal leven. Je bent natuurlijk dolgelukkig, maar het is dubbel he.. je hoort ook zoveel verhalen, of ja, hier is dat toch zo..

@flipje ik had hetzelfde gevoel met nieuwe meisjes die hier zomaar even kwamen aansluiten na een ronde proberen of zo.. het is toch wel een verschil ja.. snap je heel goed!!

oh flipje dat je het gaat uitstellen heb ik precies gemist? wat stom zeg.. maar jullie moeten zelf die moeilijke keuze maken, veel succes ermee!! Als je er beiden achterstaat is het goed he!

@peach geniet van je chocola en wijn, het kan maar smaken he!!Volgens mij heb je op een oude pagina gereageerd Ellie!
@flipje, inderdaad, hoe kan dat nu zeg..

Even opnieuw alles lezen
Sorry dames, heb mijn reactie verwijderd, ik leed even aan "zwangerschapswazigheid" als dat bestaat :-)

foei zeg..

flipje heel begrijpelijk dat je je zorgen maakt, is niet niks he.. Lief van je ook dat je t nog niet verteld hebt tegen je ouders.. mss wil je moeder idd wel helpen! en wie weet valt het allemaal beter mee dan gedacht en word je sffs een pro in het spuitjes zetten :-)

Gurlie hoe gaat het nu met je?

Unicorn geniet ervan!
Thnx voor jullie reacties en tips voor de afspraak aankomende dinsdag. De arts zei de vorige keer bij de echo wel dat ze een goede voorraad eitjes zag, maar omdat ik toen ongesteld was heb ik toen niet gevraagd of ze kon zien of er een eitje klaarstond.

@ Ellepie, bij jou zagen ze dus dat je eitje klaarstond, hoe weet je dat de eisprong een paar dagen later was (voel je dat? of heb je dat dan met ovulatietesten gecheckt?) Ik kan zelf mijn eisprong niet voelen. Soms voel ik wel wat "gebubbel" rondom het gebied waar ik vermoed dat mijn eierstokken zitten, maar dit is dan op meerdere momenten en volgens mij is dit niet de eisprong.

Gisteren een gesprek met mijn vriend gehad omdat vrienden van hem voorstelden om in februari een weekje met elkaar op vakantie te gaan, dit valt dan net in de periode waarin (waarschijnlijk) mijn eisprong is, dus hadden we even het dilemma of hij hier wel of niet voor zou kiezen. Mijn vriend zei daarbij dat hij merkte dat hij het eigenlijk "niet eerlijk" zou vinden om ervoor te kiezen om op vakantie te gaan, omdat ik er elke maand toch wel weer rekening mee moet houden en als het dan op hem aankomt, hij er dan voor kiest om er geen rekening mee te houden. Voor mij was het heel fijn dat hij dit uit zichzelf zo benoemde en hierin dan ook een stukje erkenning gaf, ik merkte wel dat ik het ook superlastig vond om hierin vervolgens aan te geven hoe ik er in sta, omdat het zoooo dubbel is! Ik gun het hem heel erg op lekker op vakantie te gaan en vind het ook echt belangrijk dat we juist ook dit soort dingen blijven doen en niet alles afstemmen op de hoop om zwanger te worden (dit maakt het ook zo beladen) en het voelt voor mij dan ook beter als hij wel gaat, maar anderzijds vind ik het dan ook zo jammer dat we die maand dan de kans niet kunnen benutten! Enfin, dat moet nog even bezinken denk ik. Soms vind ik het bijzonder om te ervaren wat dit proces doet met mijn tijdsbeleving. Het ene moment realiseer ik me heel erg dat dit allemaal nog wel 3 jaar kan duren en lijkt het ineens zo onzinnig om er elke maand zo intensief mee bezig te zijn, het andere moment lijkt het dan weer alsof elke seconde telt en we er nog meer aan zouden moeten doen om te zorgen dat onze wens werkelijkheid wordt.

Nu is het ook nog zo dat er iemand in de familie overleden (iemand waar wij geen hechte band mee hadden, maar waarvan we wel naar de dienst willen gaan om andere mensen in de familie bij te staan) en de begrafenis nu precies op de dag is dat we de afspraak in het ziekenhuis hebben... Gelukkig is de afspraak vroeg en ik verwacht dat deze afspraak niet zo lang duurt (als HSG onderzoek de volgende stap is, zal dat toch niet meteen tijdens/na deze afspraak gedaan worden neem ik aan??) en kunnen we als het goed is daarna nog op tijd bij de dienst zijn, maar het is wel een beetje een onhandige combinatie...

Zo, dat moest ik even kwijt, sorry voor de egopost (soms vind ik het zo heftig om te merken op hoeveel momenten en in hoeveel situaties dit proces door mijn hoofd gaat/een rol speelt!)

@ Flipje, heel begrijpelijk dat je zowel uitziet naar- als opziet tegen deze volgende stap! Twee weken lijkt me dan ook wel weer lang en kort tegelijk! En hopelijk is dat spuiten net zoiets als echo's bij ongesteldheid (dus dat je er eerst tegenop ziet, maar het ook al snel weer normaal gaat voelen...)

en @ Ellepie, heerlijk toch die zwangerschapswazigheid, haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven