Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ah maneficent... arme jij... fijn dat mal even kan uitslapen, dat wel. Jij sterkte ermee! Voor een glimlach zou ik even terug lezen, genoeg slap gelul...

groene poep niet bekend hier...

Vish, oei dat is een leuk praatje voor drek morgen... succes! (maar wel sneu voor het kleine visje...)

Kokos:blgh niet fijn die nachten... herkenbaar

naat: lang leve de dvd dan maar toch?
juud ik had achter jou wel een ochtendmens verwacht, strak in de kleren :-)
Stressed is just desserts spelled backwards
mal is wakker ik ga even de happy family uithangen
Ja naar nieuws he Kokos dat ze haar gevonden hebben. Ook nog wel op de stort. Ik hoopte nog op een goede afloop, maar helaas...

Hebben we nu een man in ons midden ?
man gaat weer weg hoor meisje...... jij hebt al genoeg mannen in huis...

wanneer weer die lekkere nasi? Of volgende keer bij ons??
Haha nee hoor niet strak in de kleren, het is tenslotte zondag! Ik ben nog niet toonbaar als de bel nu zou gaan verstop ik me achter de bank .

Je hebt toch wel al een lekker ontbijtje klaar staan voor je meisje he?
als ik zeg, schat kun je een boterham smeren zegt ze geamancipeerd dat kun je zelf ook...

dus mag ze het nu ook zelf doen :-)

Tsja je weet toch dat ik de weg niet kan vinden naar je huis om het te controleren, daardoor heb ik al een keer 2 big macs moeten eten om 12 uur 's avonds
Volgende keer bij jullie natuurlijk! Wij wachten nu al weeeeeeeken op de uitnodiging. Maar ik ben benieuwd of jullie mijn heerlijke kookkunsten kunnen overtreffen .

En inderdaad hier al genoeg mannen in huis en het erge is dat ik nu ook nog naar de formule 1 aan het kijken ben, daar gaan al mijn vrouwelijke invloeden. Gelukkig heb ik Cas nog om een metroman van te kunnen maken.
F1 is cool kijkt mart dat al?

Heb gisteren een F1 bestuurbaar wagentje gekocht voor Mr. J te cute hij vind er alleen geen zak aan tot ik met een touw Po achter dat ding had gebonden...
Volgende keer mag Mart bij mij F1 komen kijken
Hallo! Hebben jullie geen sociaal leven buiten het forum of zo?
Kokos, klopt het dat er geen foto´s meer op die site staat die je gemaild had?
Hoi,

Lianne heeft op een toets gedrukt, nu heb ik een héél groot scherm

Suze, veel geluk op je nieuwe stek!

Maneficent, hoi! Tim had van de week groene ontlasting. Volgens CB mevrouw kwam dat doordat hij de fles te snel had leeg gedronken en had het met de gal te maken.

Jin, klopt. Ik wilde een update maken, ben er nog niet aan toe gekomen.
Ha, ik snapte er al niets van, die postings van Mal, maar het was Man Halloooooooo!!!

Groene poep, misschien spinazie gegeten? Ik ken het nog wel van toen de kinderen alleen nog maar melk dronken (dus tot een half jaar) maar nu zie ik het niet meer. Tja, ik zou me er niet druk om maken.

Ik ben echt klusklaar. Moet allemaal van die stomme kleine dingetjes doen--> met kwastjes dingen aanstippen enzo. Geen zak aan. Ik heb het gehad. Wil even naar Nijhof, maar die is dicht. Saaaaai. Ga maar even met de doggydog wandelen.

Ja, man besprongen, ha ha!
Nu ben ik er weer hoor! Maneficent en Mr liggen lekker te slapen.

Jonathan wel steeds een beetje koortsig en rare poep, denk combinatie van verkouden/kiesjes.
Brievenbus???????? Volgens mij is het maar HEEL goed dat Amaal geen meiden heeft.

Wij noemen dat plasgaatje, babygaatje en poepgaatje en het geheel heet bips en/of vagina.

Suze, heeeeeeeeeeeeeeeerlijk, je bent verhuisd! Gaaf man!Nu lekker bijkomen en even niet klussen!

Komen er ook 'na-foto's' nog?

Pfff, Kokos, lastpakken kunnen het zijn, die kleine baby's!

Succes met de nachtelijke perikelen.

Ok, ik durf te zeggen dat ik nu ECHT geen bv meer geef. Cas wilde afgelopen week 's morgens al niet meer drinken en ik bied sinds woensdag ook niet meer aan. Dus het is klaar. Snif. Maar het is wel goed zo. Nu kunnen we gaan denken aan weekendjes weg. Nouja, post-hernia dan, he?

Naatie, wat is Robin een lekker ding! En ik vind 'm ook echt op z'n broer lijken. Lekker guitig kereltje!

En Bridges, wat wordt ze alweer groot! Jeej zeg, dat is al bijna geen baby meer! Ook al zo'n hele guitige blik, zo schattig is dat.

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar jullie Drek-verhalen. Kunnen jullie even aan hem vragen of ik m'n operatie ga overleven? En of het heel zeer gaat doen? En of m'n huis op tijd klaar is voor de verhuizing?

Mal, groene poep hebben wij alleen bij kiezen. Bij Gijs alweer even geleden maar Cas heeft non-stop van die zure groene poep. Maakt het EXTRA balen dat ik 'm nu niet kan verschonen. (ja dames, echt IEDER nadeel heb z'n voordeel hoor)

Star, Nick en Simon zijn gaaf. Maar ik vind MB ook goed te pruimen. Daar had ik wel heengewild! (jaloers op Bam )

Dat minipiemel-topic heb ik ook gelezen. Kijk, weer een reden waarom ik mijn dochter nooit zou aanraden om als maagd het huwelijk in te gaan. EERST proberen of het bevalt. Lijkt me echt helemaal niks, zo'n kerel met een klein ieniemieniepiemeltje.

Iek Jinny, ik werd helemaal akelig van je 'bijna-gestikt'-verhaal. Heeeeeeeel eng vind ik dat altijd! Snap dat je er heel boos van werd!

Enka: Bedankt voor je lieve kaartje! Jeej, jij gewoon ook al richting de 20 weken, wat gaat dat vreselijk hard. Lekker genieten straks van dat getrappel in je buik!

Wij houden het hier dit jaar HEEL bescheiden met de Sint heb ik besloten. Mijn huis ziet er al uit als een Intertoys-filiaal. Ze krijgen allemaal 1 ding voor zichzelf, allemaal 1 boek oid en samen 1 gezelschapsspel. En ikzelf wil Guitar Hero voor de Wii.

Voor Cas wil ik een knikkerbaan van Pintoys met autootjes. Dat lijkt me leuk. Echt iets voor hem en later heel goed verkoopbaar op internet als ie het beu is.

Voor Sam weet ik het niet. Als ik niks bedacht krijg dan wordt het playmobil.

En ook voor Gijs heb ik nog geen idee. In ieder geval geen DUPLO of Little People want daar komen we in om. Dus daar denken we nog over na. Iets met auto's, denk ik.

Ok, ik ga posten want het bericht wordt akelig lang en straks ben ik het kwijt. Dan zou ik echt gaan huilen.

Ik moet er ook uit want er komt een vriendin een triptrapstoel brengen. Die wilde ze zelf niet meer en nu mag ik 'm hebben. Joepie!

Hmm babygaatje ik weet het niet hoor Cin. Nee brievenbus is het ook niet hoor Ik ga voor plasser.

Zo, klaar!!! Kinderen ophalen en genieten van alles wat is opgeknapt (en nu weer afgebroken kan worden )

daaaaag
Middag!

Zo, ik heb nog ff wat geld achtergelaten bij Ikea, ik was echt vreselijk toe aan nieuwe borden in mijn mooie keuken dus aangeschaft (budget technisch moest het goedkoop dus naar de grote gele vogel dan maar ).

Amalia, heb jij altijd geluk met spelletjes?? Ik weet wat het geluid is van Q-music maar ze bellen me maar niet..... En ik kan wel 19.000 gebruiken, ha ha ha.

Cin, je klinkt iig wel weer wat opgewekter. Donderdag dokter, toch?

Hier trouwens plasser. Dat babygaatje bewaar ik nog even voor later.....

Oh, oven piept. Eten is klaar. Smakelijk!
Cin, leuke vriendin zeg, met haar tripptrapp! Daar moet je er meer van hebben. Lastig he, die cadeaus. En hier wordt ook nog Heiligabend gevierd en dan komen ALLE verjaardagen in januari. Help!

Suus, welke borden zijn het geworden? Ik ben erg benieuwd!

Amalia, oh wat heerlijk, een weekend de kindjes in goede handen. Daar ben ik dringend aan toe, maar zie ik hier niet snel gebeuren helaas.
En alle blauwe jurken al uit de kast gehaald? Drek-klaar?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Suus, vertel even wat het geluid is dan, dan bel ik ook en dan delen we het
Heb net een zwarte jurk in de was gegooid
Iemand mijn nieuwe grijze wollen jurk (gos wat klinkt dat stom, maar is echt heel leuk hoor) lenen voor het DREK-avontuur?
Pfff heb geen idee wat ik morgen aan moet trekken, heb mijn benen niet geschoren en moet nog 100.000 dingen doen!
Ja ik dus Jin!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven