Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je iig je benen maar doet Bridge, de rest maakt niet uit
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Jin, ik wil hem ook wel lenen! Ik heb een fashion-inzinking. Ik wou graag mijn nieuwe laarzen aan maar die zijn er nog niet....

Bridge, ik moet ook nog alles scheren. En niet snijden he, want dat ziet Hij dus.
Stressed is just desserts spelled backwards
hmmm Mal, maatje Jin passen wij echt niet samen in hoor...
Bridge, als je je benen niet geschoren heb kan ik een jurk niet aanraden......

Star, eitje: open drukken bekerhouder en plaatsen beker.
Mal, mag je mijn nieuwe laarzen (wel een praktisch soort maar wel stylish verantwoord denk ik) erbij lenen hoor!

Ik heb twee van die jurken. Een licht grijze en een dopnkergrijze. Ik denk dat de lichte leuk is voor Bridges en de donkere voor Mal.

VANGEN
Mal, dat hebbie niet besteld bij Omoda denk ik? Ik had ze deze keer na 2 dagen al!
quote:Vishnu schreef op 19 oktober 2008 @ 20:19:

Als je iig je benen maar doet Bridge, de rest maakt niet uit

Maar DREK kijkt toch overal doorheen?
Mag ik deze aan?

Suusje, welk servies hebbie nou gekohocht?
Ik heb ook nog wel wat jurkjes "maatje dat past niet en de kans dat het ooit weer gaat passen is nihiel" , ha ha ha. Mal, Bridge, naar welke kleur gaat de voorkeur uit??
Iets waar Drek niet doorheen kijkt graag!
Vish, geweldig!!!!!

Jin, Syntes (ofzo??), een doos en dan nog los aangevuld met diepe borden en hele grote borden enzo. Wel leuk voor weinig al zeg ik het zelf. Oh, mijn kind wil in bad (das ook voor het eerst dat daar geen dwang aan te pas komt). Bis later
En moet morgen trouwens ook nog eerst vliegen! Heb vriend ooit een vliegles in zo'n sportvliegtuigje cadeau gegeven, en dat is morgen. Dus moet morgen naar Juud en Malstad om daar doodsangsten uit te staan, om vervolgens bij drek in mijn broek (of geleende jurk) te poepen...
quote:bridges6 schreef op 19 oktober 2008 @ 20:26:

Iets waar Drek niet doorheen kijkt graag! Not possible.
Och Bridges, dat zijn echt geen doodsangsten hoor. Jammer dat we niet in Nederland wonen, dan had Jinnyman jullie kunnen vliegen! Dat zou echt leuk zijn he? Je wordt hooguit een beetje misselijk :puke:.
Neee! Ik wil niet misselijk worden! Echt niet! Ik doe dat niet!!!
Ik heb net een zwart/wit jurkje in de was gedaan, die wil ik aan met zwarte broek eronder denk ik. Of wat anders

Leuk dat je daarheen gaat Bridge, wij gaan daar wel eens lunchen en vliegtuigjes kijken.

Nee Suus, ik heb die laarzen bij de Wehkamp besteld maar ze zijn hetzelfde als op de Omoda site.
knip
Leuk! Schoonouders gaan mee en Ties. Fieke naar mijn moeder. Ben benieuwd!

Ik twijfel nog, wel/geen laarzen... Moet dezelfde kleren misschien ook aan met vliegen, dus moet niet te sjiek zijn aangezien ik na het vliegen hier meteen op de trein stap...
quote:bridges6 schreef op 19 oktober 2008 @ 20:33:

Neee! Ik wil niet misselijk worden! Echt niet! Ik doe dat niet!!!
Bridge, waarom kom je niet naar mijn huis, dan kunnen we toch samen gaan? (toch Juud?) Ik woon redelijk dichtbij het vliegveld (3 kilometer).
Stom, je stapt natuurlijk thuis op (iets te snel gelezen). Jij gaat toch met Vishnu?
Ja inderdaad. Dus ik rij mee naar huis en stap hier op de trein. Heb er wel aan gedacht hoor, of om jullie op te pikken, maar dan kom je niet meer thuis!

Vind het geen probleem hoor zo!
Dames, Drek ze!
quote:Vishnu schreef op 19 oktober 2008 @ 20:19:

Als je iig je benen maar doet Bridge, de rest maakt niet uit Gaat het nu alweer over Drek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven