Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Nee!!! Ik hoop dat er niks is bloem!! Heb je toevallig iets gedaan wat de bloeding kan verklaren?
Nee niets vreemd gedaan. Ik zat gewoon de hele middag en op een gegeven moment een rare pijn in mn stuitje en toen ging ik naar de wc en begon het bloed te lopen...
Oh nee toch!! Hoop dat het goed blijft gaan Bloempje!! Fijn dat je eventueel eerder terecht mag als je dat wenst. Lijkt me toch een geruststelling.

Gelukkig al stuk minder klachten overdag, lig ik 's nachts uren wakker
Oh nee bloempje wat schrikken! Gelukkig kon je snel terecht in het zkh. Sterkte hoor!

En dat nachtelijke wakker zijn herken ik hoor johNatas. Wordt bijna elke nacht tussen 2 en 3 wakker en kan dan niet meer slapen. En dat breekt op een gegeven moment een beetje op 😉
Dat is schrikken bloempje!

Mijn nachten gaan inmiddels beter. Ik kan sowieso al slecht tegen weinig slaap. Maar nu is t nog veel erger.

Wat bij nu voornamelijk vervelend is, is de misselijkheid en heeft overgeven 's ochtends.
Sorry dat ik zo weinig post, maar het is zo druk op het werk! En als ik thuis kom ben ik echt kapot!

Maar even snel een bericht voor bloempje: schrikken meid! Hopelijk blijft alles goed gaan!
Jeetje schrikken hoor bloempje.... Wel fijn dat je echo goed is!

Ik heb hetzelfde gehad, bij 6 weken en ook ik dacht dat het mis gegaan was, wat gelukkig niet zo was. Bij mij gaven ze in het ziekenhuis aan dat het waarschijnlijk bloed was van de innesteling.

In tegenstelling tot een aantal van jullie slaap ik juist heel erg veel, ben echt iedere avond ontzettend moe. Lig vaak al om 21.00u in bed te slapen. En 's ochtends misselijk, maar hoef gelukkig niet te spugen ;)
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Ik ben nu aan de Emesafene zetpillen. Works like a dream! 80% van de misselijkheid is weg. Het is nu een constant vol/weeïg gevoel maar zeker makkelijk te handelen. Dus ik zweer erbij!
Even een vraagje, ik snap dat niet iedereen even vaak post en dat is verder ook helemaal geen probleem. Maar waar ligt de grens? Na 3 weken niet meeschrijven, na een maand? Ik roep maar wat. Dit ivm de tabel.
Psycho, ik zit eraan te denken om toch ook de dokter te bellen. Gaat namelijk vandaag en gister niet zo goed, weer overgeven en voel me enorm beroerd.. Ergens staat het gebruik van medicatie me tegen maar de VK zei dat je je beter goed kunt voelen dan zo beroerd., pff
Bloempje wat enorm schrikken. Doe rustig aan en ik duim dat alles gewoon blijft zitten!
Suze, bel gewoon je huisarts of vk. Emesafene kan veilig gebruikt worden en het scheel zoveel!! Je hoeft je niet zo beroerd te voelen "ondanks" het er nu eenmaal bijhoort. Sterkte!!

Ik neem ze ook alleen als het echt ff niet gaat.
Ik ben 24 uur per dag misselijk. Ik heb er dus echt baat bij! De vk zei bij mij juist van baat het niet dan schaadt t niet maar ze zei "het helpt niet veel, probeer het gewoon". Bij mij helpt t toevallig wel goed maar onveilig is het zeker niet.

Ik ga het proberen te nemen als een kuur. Ik lees dat sommige vrouwen er dan vanaf zijn. Dus ik sla nog even geen dagen over.
Ik heb vanmiddag een afspraak bij de dokter dat lucht al op.

Bloempje, hoe is het vandaag?
Ja vraag ik me ook af! Bloempje?

Hier voor t eerst zowaar aan t koken! Eindelijk niet meer hoeven de kokhalzen.
Nog steeds onrustige buik en bloedverlies. Het is wel geminderd, laatste twee uur alleen nog beetje roze op het papiertje als ik naar de wc ga. Afwachten dus maar..
Mag je met emefasene wel gewoon autorijden? Je hebt ook een medicijn wat op zich wel goed werkt, maar je mag geen auto meer rijden en gevaarlijke machines besturen. Had een collega van mij, toen heeft ze 1,5 maand in d'r uppie thuis gewerkt. Vond ik toen ook wel zielig, maar ze was wel veel minder misselijk. Je moet een keer dan de keuze maken. Ik weet alleen niet meer hoe dat heet.

Oh vervelend Bloem, dit wil je niet. Ook al gaat uiteindelijk alles goed met die kleine. Die onzekerheid lijkt me echt killing! Sterkte hoor.
Officieel moet je ermee uitkijken maar de vk zei dat je zelf een oordeel kan vellen. Ik word er eerder wat meer alert dan slaperig van.
Wat spannend Bloem. Ik duim voor je! Fijn dat het al iets geminderd is. :-)
Hebben jullie ook dat als je goed gaapt je buik wat pijnlijk is? Haha net alsof de rek eruit is.
Wel als ik me helemaal uitrek. Gapen valt gelukkig nog mee haha.
@bloempje..

Gelukkig dat het al verminderd is, spannend.. Gaat vast allemaal goedkomen. Ook al kan ik me voorstellen dat die onzekerheid je gek maakt. Maar vast houden aan de goede echo..

Nou zelf vandaag bij Fyshio geweest, en zo kwamen we erachter dat het niet vroege bekklachten waren, maar een dubbele hernia.. Had afgelopen jaar ook al een hernia door een val in de douche. En kan zijn door verweking, dat me rugwervels ook slapper zijn geworden waardoor er dus een dubbele hernia is ontstaan. Heel vervelend, mag maar paar uur werken op een dag en voor de rest liggen en 2x 10 min lopen buiten en Fyshio oefeningen.

Nou was de Fyshio ook niet geheel positief over het herstellen, aangezien ik straks ook dikker ga worden en me rug meer ga belasten. Hoop niet dat dit de hele zwangerschap blijft.
Hai meiden!

Ik weet dat ik al lang niets van me heb laten horen, sorry daarvoor.. Ik schrijf nog mee in een andere groep en merk dat 2 groepen bijhouden me eigenlijk niet lukt. Ik ga op de achtergrond mee blijven lezen met jullie (stiekem!) maar als er iemand graag in de tabel wil en dat niet kan omdat ik haar plekje heb, mogen jullie me eruit halen.

Voor de misselijke onder ons (same here!) ik heb okugest gevonden achterin mijn kast, dat mag tijdens een zwangerschap en helpt mij best goed!!

Ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap met straks heel veel lieve en mooie baby's! Ik blijf jullie wel volgen op de achtergrond maar zal niet meer veel meeschrijven!

Liefs!!!
Och jee Marie. Bekkenpijn is niet leuk, maar een dubbele hernia ook allerminst!

Jammer dat ze dit in het zkh al niet er achter zijn gekomen. Vaak is het toch een lange weg naar herstel. Mag je wel pijnstilling of is de pijn al minder dan vorige week?
Fijn dat je nu weet dat 't een dubbele hernia is. Dan kan je gerichter werken aan herstel. Verder is het natuurlijk helemaal niet fijn. Sterkte ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven