Gezondheid alle pijlers

Daglenzen uithalen

15-01-2016 20:58 31 berichten
Ik weet niet of iemand me kan helpen, maar heb nu sinds gisteren daglenzen, Indoen gaat al prima, maar uitdoen is nog een hel. Mijn rechteroog gaat prima, maar links lukt gewoon niet, en volgens mij raak ik dan met mijn nagels mijn oog, want heb nu een heel branderig gevoel aan dat oog, en ben bang dat ik hem beschadigd heb? Wie kan me hier tips in geven?
Ik zie nu ook dat het witte in mijn linker oog helemaal rood is, dus heb blijkbaar de boel ook goed geiïriteerd. Maar niet meer met mijn nagels doen. Maar hopen dat het morgen over is. Ik heb overigens wel lenzen met cilinder, geen idee of dat ook iets uitmaakt.
Alle reacties Link kopieren
In het begin kon ik ook moeilijk met mijn vinger aan mijn oogbol komen. Maar na een tijdje doet het gewoon minder pijn. Je kunt ook eens hydrogel daglenzen proberen. Die zijn wat steviger, en houden je ogen natter
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
quote:BWitched schreef op 15 januari 2016 @ 22:16:

Verder blijven oefenen. En niet eerst pepertjes snijden, zoals ik deed.En nooit eerst je tanden poetsen.
quote:Moiren_ schreef op 15 januari 2016 @ 22:49:

[...]

En nooit eerst je tanden poetsen.

Auw!

Ik leer het ook echt nooit. Ik heb al meer dan 17 jaar lenzen. En dan nog zo dom.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Ik heb precies hetzelfde met het er uit halen van daglenzen. Ik krijg ze er amper uit en als het eindelijk gelukt is bijt m'n oog heel erg. Nee, lenzen zijn voor mij volgens mij helaas geen optie. Bij maandlenzen, en ik heb er veel geprobeerd, wil het gewoon niet met m'n linkeroog. Continue voel ik hem, alsof er een vervelende haar in m'n oog zit. Jammer, hoor.
Ik heb zo goed als nooit problemen met het uithalen van mijn (dag) lenzen, maar als het écht een keer niet lukt, of ik heb pepertjes gesneden, wil het nog wel eens lukken om mijn buitenste ooghoek wat opzij te trekken (spleetoog maken zeg maar) en dan knipperen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven