Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2016 @ 02:49:

Meisjes, we zitten hier virtueel te chatten, dus laten we geen dokter, psycholoog of weet ik niet wat voor elkaar gaan spelen. We komen hier op de wakker om gewoon beetje gezellig te ''kletsen''. Toch? Tenminste ik wel en zo reageer ik dus (meestal) ook.

Ik moet eigenlijk al lang zakken, ben moe, heb een dikke wang van ws. een ontsteking ergens (in mijn onderhoofd) maar die zit ik nu flink weg te denken en heb nog geen zin om te zakken. Dus proost.Haha wat is een onderhoofd?
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2016 @ 02:49:

Meisjes, we zitten hier virtueel te chatten, dus laten we geen dokter, psycholoog of weet ik niet wat voor elkaar gaan spelen. We komen hier op de wakker om gewoon beetje gezellig te ''kletsen''. Toch? Tenminste ik wel en zo reageer ik dus (meestal) ook.

Ik moet eigenlijk al lang zakken, ben moe, heb een dikke wang van ws. een ontsteking ergens (in mijn onderhoofd) maar die zit ik nu flink weg te denken en heb nog geen zin om te zakken. Dus proost.

He schat, heb je gemist. Ik had eigenlijk al een hele prognose gesteld van je `aandoening` maar die heb ik maar even weggehaald

Nee ben het met je eens.

Heb je Huub bij DWDD gezien? Hoe vind jij De Dijk?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:prada schreef op 16 januari 2016 @ 02:53:

[...]

Haha wat is een onderhoofd?De onderkant van mijn gezicht. Dus ws. iets met tanden/ kiezen. Heb iig een hamsterwang als in een enorm opgeblazen konijn
https://www.youtube.com/watch?v=adNYFh1P3Kk
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ohh wat erg, heb je er veel pijn aan? Ik zou zeggen spoelen met rode wijn en nee dat is geen medisch advies haha. Heb je al een afspraak bij de tandarts gemaakt?
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 januari 2016 @ 02:54:

[...]

He schat, heb je gemist. Ik had eigenlijk al een hele prognose gesteld van je `aandoening` maar die heb ik maar even weggehaald

Nee ben het met je eens.

Heb je Huub bij DWDD gezien? Hoe vind jij De Dijk?

Ik treed niet in details over mijn aandoening, probleem, ziektebeeld of what ever...hahaha, gaat wel ff duren dan. Als iemand het wil weten, op pb's zal ik, ligt er aan wie het is, antwoorden. Zoals ik al zei, ik kom hier om ff lekker te ''kletsen'', ''vino'' etc.

Ik ben paar maal naar De Dijk geweest. Ben niet echt een fan maar de optredens waren leuk, gezellig. Ik heb dwdd ook gezien vanavond, maar had dat niet echt in de gaten. Vond zijn vertolking van ""windows in my eyes'' eigenlijk wel heel mooi. Geweldig nummer trouwens. Klassieker pur sang vind ik.
quote:prada schreef op 16 januari 2016 @ 02:59:

Ohh wat erg, heb je er veel pijn aan? Ik zou zeggen spoelen met rode wijn en nee dat is geen medisch advies haha. Heb je al een afspraak bij de tandarts gemaakt?Nee, want ik heb nog de hoop het totaal weg te denken.
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2016 @ 02:57:

[...]

De onderkant van mijn gezicht. Dus ws. iets met tanden/ kiezen. Heb iig een hamsterwang als in een enorm opgeblazen konijn

Ai lieverd, wat klote

Mag ik iets grappigs zeggen over een hamsterwang? Was het net al aan het typen maar toen zag ik jouw bericht.

Bij DWDD vandaag was de burgemeester van Amsterdam. Ik zal er niet inhoudelijk op in gaan maar opeens kwamen een paar lesjes communicatie van de HEAO weer boven; er werd hem iets gevraagd

en hij zegt dat hij het ermee eens is maar schut zo met zijn hoofd nee dat die wangzakken gingen lubberen. Toen ik net uitgehikt was kreeg hij weer een vraag waar hij bevestigend op antwoordde maar ondertussen nee schudden.

Ik heb laatst bij een programma ook dat gehoord dat wat je zegt en je doen en laten anders kan doen voorkomen.

Ja lekker bullshit hoor, weet ook niet meer waar dat uitgelegd werd over communicatie maar die lessen van school had ik nog onthouden dus moest net erg lachen.

ja verder deze post lekker onzin
Ja was ook niet waar hoor over die prognose, wist het niet eens, had er een grote knipoog achter gedaan want ik doe niet aan medische adviezen. Helende zoentjes misschien
Oja Als ze er niet is en Mag het licht uit , die vind ik ook heel mooi.

Ja heb maar 1 cd van ze hoor. Maar vroeger ontelbare keren gezien omdat ze optraden in mijn stamkroeg en mijn vrienden ze ook leuk vonden. En dat snap ik wel van jullie, het is ook de sfeer.
Ik was het wel eens met Eberhard (wat is dat nou voor een naam?) vanavond. Vond hem wel overtuigend overkomen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 januari 2016 @ 03:11:

Oja Als ze er niet is en Mag het licht uit , die vind ik ook heel mooi.

Ja heb maar 1 cd van ze hoor. Maar vroeger ontelbare keren gezien omdat ze optraden in mijn stamkroeg en mijn vrienden ze ook leuk vonden. En dat snap ik wel van jullie, het is ook de sfeer.Vind ik ook mooi en lekker los gaan tijdens een concert op ''dansuh op de vulkaan'' natuurlijk.
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2016 @ 03:15:

Ik was het wel eens met Eberhard (wat is dat nou voor een naam?) vanavond. Vond hem wel overtuigend overkomen.Absoluut. Ik ook. Eindelijk ook een stukje realisme.
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2016 @ 03:16:

[...]

Vind ik ook mooi en lekker los gaan tijdens een concert op ''dansuh op de vulkaan'' natuurlijk.Oh nostalgie idd
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 januari 2016 @ 03:17:

[...]

Oh nostalgie idd Leuke forummeetdate met vooraf bowlen natuurlijk
Hahhahahha, ja heb youtube even aan op De Dijk dus speelt alle nummers even af, nu het nummer Dokter kunt even komen met het beste medicijn, ik heb er nu al jaren last van, .................................................... dokter, het is een spoedgeval ... ik heb een te groot hart ..............................

Live versie;

https://www.youtube.com/watch?v=0KHYZr7i4og

Haha, heerlijk he dat youtuben/
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2016 @ 03:22:

[...]

Leuke forummeetdate met vooraf bowlen natuurlijk

Ja ik ga morgen even mijn vriendin mailen of ze misschien vaker van die gratis treinkaartjes heeft, leuk.

Moet ik nog even oefenen met bowlen. Ik heb wel een mini curly setje van Passie gehad maar is toch niet hetzelfde.
Wat heeft De Dijk mooie nummers gemaakt, maar ik zit nog steeds in mijn David Bowie bubbel. Heb een stuk of vijf cd's en gek, maar als iemand dood is luister je er heel anders naar. Ik dan toch. En zijn laatste meesterwerk terwijl hij wist wat niemand mocht weten. Blackstar...
Noodweer hier nu. Hagel....Pffff. Ben blij als het weer lente/zomer is, met lang licht;
quote:prada schreef op 16 januari 2016 @ 03:25:

Wat heeft De Dijk mooie nummers gemaakt, maar ik zit nog steeds in mijn David Bowie bubbel. Heb een stuk of vijf cd's en gek, maar als iemand dood is luister je er heel anders naar Ik dan toch. En zijn laatste meesterwerk terwij hij wist wat niemand mocht weten. Blackstar...
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2016 @ 03:24:

Haha, heerlijk he dat youtuben/

Ja ik heb geen audioset meer, zo stom geweest om die aan ex mee te geven maar geen ramp hoor, had alleen gewild dat ik de keukenmachine niet had meegegeven.

Maar youtube doet goed, alleen pc raakt er verhit van.

Ah nu het nummer Ik heb geen cent te makken hahahahahah.
Hier droog en geen zuchtje wind. Gisteravond een echte windstorm en vanochtend natte sneeuw.
quote:MocyMoos schreef op 16 januari 2016 @ 03:26:

Noodweer hier nu. Hagel....Pffff. Ben blij als het weer lente/zomer is, met lang licht;Ja ik ben ook van de zomer, lente of herfst, als het maar droog is, en dan bbqen hier op het terras hahahahah.
Ohhhhhh nu het nummer Ze kwam binnen zonder kloppen. Echt een nummer waar je hart van overslaat.

https://www.youtube.com/watch?v=5CLSGsTzr1I

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven