Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Heb mn termijnecho met 10,5 gehad en die was goed. Morgen heb ik de combitest, dan weet ik weer meer maar was even benieuwd.. Beetje knoop in mn maag steeds en denk beetje op zoek naar geruststelling.. Iig bedankt! Wacht het wel gewoon even rustig af tot morgen :-) fijne zwangerschap!
Bandenspanning is meer groeipijn. Dit komt vaak in periodes. Tenminste bij mij. Meestal zie je daarna ook dat je buik weer groter is. Ik heb nu ook geen last. Suc6 morgen!

Jubiki ik zou ook gek worden van mijn schoonvader in huis en niet kunnen douchen! Volkomen normaal. Gelukkig is het einde in zicht en nog even weg gaan is een goed idee!

Sporten doe ik hier ook niet meer......wil steeds weer beginnen maar echt te moe! Ik slaap op mijn vrije dagen vaak ook even in de middag. Een zwangerschap kost veel energie! Ik snap nog steeds niet dat mensen genieten van de zwangerschap haha ik voel me anders, kan minder en ben zoooo moe.....nou daar geniet ik niet van hahaha wel van het wondertje dat groeit uiteraard!
Klopt happy_wenn, ik heb het ook met periodes gelukkig

Sporten doe ik helaas ook niet, maar niet omdat ik het niet meer kan, maar i.v.m. het valgevaar van mijn brave peerdie haha. Ik loop nog wel heel veel met de hond en beweeg op mijn werk veel. Dus stilzitten doe ik gelukkig niet.

Ik wil eigenlijk beginnen met zwemmen, maar dat heb ik al een paar weken bedacht ;), misschien toch maar een keer echt doen dan haha, het zwembad is hier namelijk vijf minuten vandaan.

Genieten van de zwangerschap doe ik nu wel hoor happy_wenn, maar ik denk dat ik ook een relatief makkelijke zwangerschap heb, op de vermoeidheid de eerste 3 maanden na gaat het prima met mij. Ga alleen wat eerder naar bed als ik niet hoef te werken 's avonds. Gister zei een stagiaire die ik begeleid nog, ik merk helemaal niet aan je dat je zwanger bent, je bent en werk nog precies hetzelfde ha ha.

Nou ik ga mijn slaapdienst in t/m morgen . Fijne dag allemaal!
Alles was gelukkig goed! Weer gerustgesteld, het zal inderdaad wel met periodes komen

In ieder geval bedankt meiden, fijne zwangerschap!
Hmm.. Hoe jullie het omschrijven Kim en Wen, voel ik toch nog niet zoveel denk ik Zou ook wel heel vroeg zijn natuurlijk.. Vandaag 15 weken! Soms lijkt het ook ineens zo snel te gaan!

Ikbenik: Fijn dat je baas zo begripvol reageerde! En gefeliciteerd met de 12-weken mijlpaal!

Jubiki: Wat een verhaal, maar een aantal dingen zijn wel heel herkenbaar hoor.. Gelukkig hier geen klussende schoonvader in huis ;) Ooo, dat zou ik nu ook zoo niet trekken, dat is echt volkomen normaal! En douchen moet je nu ook ergens anders doen? Wat een ellende.. Idd wat Kimmie zegt: Niet te streng zijn voor jezelf hoor! En waar mogelijk je rust pakken en goed naar je lichaam luisteren en realiseer je dat die gekke buien echt te maken hebben met de hormonen, dat gaat ook weer voorbij en dan ben je weer meer jezelf

Allesandra: Bandenpijn is hier ook niet continu aanwezig hoor, sterker nog: maar heel af en toe! Fijn dat je een goede echo hebt gehad.. Dat vertrouwen komt met de tijd meer en meer!

Sporten: Doe ik nog wel, maar wel op een rustiger tempo.. Ik doe een teamsport en dan is het af en toe best moeilijk om je 'in te houden'. Ook grappig hoe iedereen verschillend reageert binnen het team: De één is superbezorgd en de ander zegt gewoon: Schiet op, die bal is voor jou! Haha.. Ach ja, ik bekijk het gewoon per week of het nog goed aanvoelt en ga met 20 weken sowieso stoppen.. Dan wil ik wel iets sportiefs voor zwangeren gaan doen en zwangerschapsyoga! Doe verder zittend werk en ga ook altijd met de auto, dus moet wel echt moeite doen om een beetje in beweging te blijven
Jaaa de 12 weken echo was goed!!!

Geen mooie foto helaas want het kind was superdruk

Maar alles was perfect in orde. Mooi bol buikje, neusje was mooi te zien en heel actief!

Zo opgelucht. Nu kan het genieten beginnen.
Ikbenik super!! Gefeliciteerd!!

Hier is er sneeuw, benieuwd of het er morgen nog is!
Ikbenik superleuk en fijn!!!

Hier geen sneeuw nog!
Nu wel sneeuw! Ik denk trouwens dat het een meisje wordt!!
Ikbenik, fijn zo n goede echo!! Super!! Leuk dat die kleine zo actief is!!

Rosalinde, vind je het snel gaan? Ik niet.. Dagen kruipen voorbij.. Maar dat komt Miss ook omdat ik me op maandag verheug!

En ik heb ook nog van die twijfel-boel momentjes hoor.. Ik denk dat het bij jou niet lang meer gaat duren.. Denk rond de 18 weken. Gek idee eigenlijk toch.. Dat zo n kindje in je buik beweegt/spring/draaid.. En dat we zolang niks voelen!

Hiltje, jij denkt ook meisje? Spannend hè?

Dragonfruit heeft vandaag de geslachtsbepaling.. Zal het eerste meisje bekend worden??
Ja dat idee hebben we wel Kimmie, we komen ook alleen nog maar op meisjesnamen en we vinden nog steeds de eerste het leukst ha ha.

Vertellen jullie het ook aan de mensen om je heen wat het wordt? Wij alleen aan onze ouders, is ook wel handig met shoppen ha ha.
Ik heb het wel bekend gemaakt haha.

Ben benieuwd wat dragonfruit krijg!

Ik heb rond 4 uur weer een afspraak. Soort 2e intake oa hartje luisteren.

Ik heb wel het idee de laatste 2 dagen dat ik hem voel. Niet zo zeer kriebeltjes van die golfjes. Als hij draait oid. Misschien zit ik er ook wel naast.

Wij hebben waarschijnlijk ook al een naam, en wil binnenkort met babykamer beginnen. Iig verven
Hoe was het bij de vk misseD?

Wij van het ook net iedereen delen..

Ik heb het nooit begrepen waarom het bewegen van je kindje zou voelen als belletjes of kriebeltjes.. Zo heb ik het nooit ervaren bij mijn zwangerschappen. Het is idd meer zo als gedraai en golfjes.. Als de baby sterker is dan voel je het wel schoppen, in het begin nog zachtjes natuurlijk.

Dragonfruit, hoe was het? Tijdje niks meer gehoord?

Ohhh ik ven zoooo benieuwd naar maandag!!!!
Hier was alles goed. Bloeduitslagen waren super. Hebben naar het hartje geluisterd. Ze vertelde dat het even kon duren maar binnen 2 seconden had ze m. Hartstikke luid en duidelijk. Baby ligt wel heel laag.

20 weken echo wordt in het ziekenhuis gedaan vanwege mijn hartruis. En ze had het over een eigen bijdrage van de verzekering. Maar naar weten wordt de 20 weken echo toch gewoon vergoed?

En nieuwe afspraak over 4 weken weer.

Heb ook gewogen en ben niks aangekomen nog
Eigen risico voor de zorg rondom de echo waarschijnlijk.

Fijn dat alles goed was Missed!
Ehm...snap het nog niet. Haha rondom de echo?
Fijn MisseD, weer een goede controle verder!!

Ik vind het met momenten wel snel gaan ja Kimmie! Maar dag is vooral op de dag dat ik weer n week verder ben, dan denk ik ineens: wooow al 15 weken, dat schiet op

En halverwege die week gaat de tijd idd steeds langzamer.. Fijn dat je maandag eindelijk weet wat het wordt! Ben zoo benieuwd!

Ik heb zef nog niet echt een voorgevoel!
Ja bij de balie zit een secretaresse, degene die de echo maakt en de echo zelf. Geen idee hoor.... Maar in het ziekenhuis is alles duurder 😆
Ik heb ook nog geen sterk voorgevoel. Neig nu mee naar jongen.
Bedoelen ze niet je "eigen" eigen bijdragen voor de ziektekosten verzekering? De echo word wel volledig vergoed maar dat je dan je wettelijke eigen jaarkijkse bijdrage nig heb?
Missed normaal wordt een 20 weken echo vergoed als het bij de vlk is.

In het ziekenhuis (2e lijns zorg) krijg je altijd een rekening totdat je eigen risico op is..
Huh wat gek zeg dat je in het ziekenhuis dus moet betalen en bij de vk zelf niet!

Maar maakt het nu wel duidelijk.

Thanks voor de uitleg!
Hoi allemaal, ik zal jullie niet langer in spanning houden . Het was nog niet met zekerheid te zeggen, maar het lijkt erop dat het een jongetje gaat worden! Met de 20 weken echo over 4 weken weten we waarschijnlijk meer, die is 11 februari. Ik vind het prima zo, ik ga er voor nu vanuit dat het een jongetje gaat worden en als het uiteindelijk toch een meisje blijkt is het ook goed . Ik zal binnenkort even de tijd nemen om wat uitgebreider op iedereen te reageren!
Dragonfruit, Jammer dat ze het niet met zekerheid kon zeggen! Gister was je 16,1? Wel goed dat ze aan geven twijfels te hebben. Mag je niet extra terugkomen? Lag de baby er niet goed voor?

Maar ws het 3e jongetje hier dus?

Zou ik overmorgen het eerste meisje als nieuws hebben dan??
Spannend Dragonfruit! Fijn dat alles weer goed was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven