Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Ik heb gewoon al een kinderwagen gekocht

Een showmodel. 400 euro afgeprijsd. Ik dacht die is van mij.

Och de 12 weken zijn voorbij dan kan het best wel toch ?
Wat leuk Dragonfruit. Ik ben benieuwd!
Hahaha alleen maar mooi toch?

Hier staat de kinderwagen al klaar hoor. Uitgepakt en wel hahahha.

Verder heb ik de grote spullen al wel. Commode, box, kinderwagen en bedje en kast haal ik bij de ikea.

Jullie al ideeën voor de babykamer? Ik heb iig verf gehaald en rollers bij de action. Kunnen iig beginnen met plafond witten. Op de muur moet sowieso behang.
Dames ik ben er weer hoor, haha! Tijdje stil geweest, drukdruk. Ik merk dat sinds ik weer werk na de vakantie, ik me ook weer beroerd en moe voel. Nu ook met spugen, dat was eerst niet zo. Beetje jammer maar gelukkig weet mn klas nu wat er is en meestal zijn ze heel behulpzaam. Heb ook een gesprek met ze over vechten, het is tenslotte speciaal onderwijs. Heb ze uitgelegd dat ik het eng vind om er nu tussen te gaan, omdat ze groter en sterker zijn dan ik en dat ik bang ben dat ze in hun woede mn buik raken. Dat snappen ze goed en toen er van de week twee gingen vechten in de klas werden ze allebei door andere leerlingen vastgepakt en meegenomen naar twee verschillende plekken. Toch best trots op hoe ze dat regelen!

Merk wel dat het "ineens" fulltime werken me zwaar valt. Vorig jaar deed ik dat fluitend, maar nu zit ik op zondag te huilen omdat t weekend alweer voorbij is en ik nog zo vreselijk moe ben. Heb deze week elke ochtend gedacht om me ziek te melden, maar t niet gedaan want dat is ook weer zoveel gedoe.

Met de babykamer en kdv regelen is bij ons nu even een pauze ingelast, omdat we wellicht een huis gaan kopen. Wonen nu in een huis waar we het eigenlijk prima naar ons zin hebben, maar de buurt waar we wonen is echt heel naar. Kinderen spelen hier spelletjes als bakstenen van een gallerij gooien als iemand de benedendeur uit komt en rotjes naar mensen gooien of van auto's afglijden. "Prima" zolang we samen zijn, maar met een kindje liever niet. Hebben nu een prachtig huis binnen ons budget op het oog (met een grote tuin op het zuid-zuidwesten, jeeei) en gaan van de week de 2e keer kijken. Spannend! Daar zitten een aantal goede basisscholen in de buurt, op basis daarvan ook inschrijven bij een kdv.

Over 3 nachtjes weten wij ook wat het wordt, yeeees kan niet wachten! Ik dacht heel sterk een jongetje, maar sinds een week ben ik overtuigd van een meisje. Droom ik ook steeds. Achja, we zullen zien.

Leuk dat je een kinderwagen hebt gekocht ikbenik! Hebben jullie ook dat je nu steeds meer op je lichaam vertrouwt dat het allemaal wel goed zit?

Jammer dat ze t niet zeker wisten Dragonfruit, maar wel fijn dat ze dat er eerlijk bijzeggen. Inderdaad wel gek dat je niet komende week nog een keertje mag komen, het was een pretecho toch?

Verder kan ik niet teruglezen tijdens het typen op mijn telefoon, haha. Sorry als ik vergeet op iemand te reageren!
Per aspera ad astra.
Goedemiddag! Ik ben weer terug van weggeweest en had aardig wat bij te lezen. Wat leuk dat de eerste geslachten bekend zijn! Ik heb ook een lichte voorkeur voor een jongen omdat ik altijd een grote broer had willen hebben. Maar ik vind jongensnamen heel er moeilijk. We hebben al een meidennaam. Dus wat dat betreft is een meisje handiger haha. Nog even een klein half jaartje wachten.

Ik voel af en toe een lichte aai- beweging ofzo. Of dat dit de baby is? Waarschijnlijk niet. Haha.

Ikbenik. Wat fijn dat je baas goed reageerde. Ik heb ook af en toe last van bandenpijn.

Jubiki. Wat een situatie. Dan mag jr wel even klagen hoor. Hoelang duurt de verbouwing nog?

Komt sel de mer hier nog?

Sporten doe ik ook niet meer. Ik wandel en fiets af en toe. En wil ook gaan zwemmen. Maar dat wil ik ook al weken. Dus of dat ervan gaat komen?

Missd. Nog niks aangekomen? Ik al wel twee kg. Hoop dat het niet al teveel wordt. Alles moet er ook weer af.. Wel apart dat dat niet vergoed wordt. Anders je verzekeraar even bellen? Het is geen pret echo waar het over gaat.

Onze kinderwagen is binnen. Komende week ergens een keer ophalen! Leuk!

Juf91. Wat lief hoe de kinderen reageren! Wel rustig aan doen he! Er groeit een klein mensje in je. Hopelijk wordt dat huis iets. Je huidige woonplek klinkt niet heel ideaal met een kindje.
Even een kort bericht want moet dadelijk naar de vk.

Juf, wat goed nieuws dat jullie ws huis kopen! Vooral om de situatie die je beschrijft.. En dat huis wat jullie op het oog hebben klinkt goed!! Word nig wel ff druk dan als jullie het daadwerkelijk kopen, maar ach.. Kont vast goed! Miss kun je de schoonvader van jubiki lenen? Die is bijna klaar met een hun badkamer... Hshaha grapje!!!

Risk.. Lichte voorkeur voor een jongen? Oeh.. En jij wacht tot aan de bevalling? Knap hoor!!

Ik vond jongensnamen eerst ook heel lastig, maar vind dat we nu een leuke hebben.. Maar twijfel nu over onze meisjesnaam...

Maar...

VANMIDDAG ZULLEN WE HET WETEN!!!!

Ohhh dames, heb zowat de hele nacht geen oog dicht gedaan!! Zag alleen maar echo s voor me en geslachtsbepalingen!!!! Vind het mega spannend!!!!

Zodadelijk eerst naar de vk, en vanmiddag de geslachtsbepaling!!!

Voor alle andere dames die ook voor Co. Naar de vk moeten, succes en veel plezier!!!!
Haha ja leuk hoor juf! Klinkt beter!

Ik moet zo ook voor ctrl.

Vrijdag geslachtsbepaling, kan niet wachten.

Heel veel plezier kimmie!

En ook succes voor de rest!
Goedemorgen,

Wij hebben de knoop doorgehakt, en gaan vrijdag (vrijdag al, whoop!!) voor de geslachtsbepaling. de afspraak staat!

Verder gaat het langszaamaan wat beter, krijg meer energie! heel erg fijn.

Wij hadden de wandelewagen ook al voor de 10 weken zelfs elsa:). Net als jij zin mooie deal, tja dan kun je het niet laten staat toch? Welke hebben jullie?

Heel veel plezier vanmiddag kimmie! spannend hoor!!
Jaaaa Kim: de grote dag is eindelijk daar ;)

Veel plezier en succes vandaag iedereen met controles en echos!
Heeel veel plezier kimmie!!!! Let us know!
Succes Kimmie!!!
Haha ja Kimmie. Ik wil tot de bevalling wachten. M'n vriend ook hoor, dat scheelt!

Wil iedereen hier het geslacht weten, of zijn er nog meer die het geslacht nu nog niet willen weten?

Ik heb vanmiddag ook een controle afspraak. Succes/plezier iedereen vandaag/deze week met de controle en geslachtsbepalingen.
Hey hey!

Vandaag een heel goede dag! Alleen vanochtend was de verbouwing nog aan de gang en inmiddels is hij klaar! Over een paar weken nog wat liggende delen die moeten worden opgeplakt, dat wel maar verder echt super!!!!

Gisteravond al voor het eerst kunnen douchen, o wat heerlijk <3.

Verder natuurlijk ook erg blij doordat wij de kleine vandaag weer hebben mogen zien. Wat een droppie is het, hij/zij was aan het bewegen! Echt dansen met armpjes en beetjes en hoofdje, super schattig! We zijn nu neergezet op 18-08-2016. En volgende echo pas met 20 weken. Jeeeeej!!!

Ik wil wel weten wat het wordt, mijn vriend twijfelt nog, dus we bekijken het nog wel!

Ik ben erg benieuwd naar jullie controles en geslachtsbepalingen!!
:cheer:WIJ KRIJGEN EEN MEISJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SUPER BLIJ!!!!!!!!!!

Dus het eerste meisje mag op de lijst!!!!!

Vind het zooooo fantastisch!!!!!! Gelijk iets rose gekocht bij de prenatal!!!!!!!!!!!!
quote:Snoevie101 schreef op 18 januari 2016 @ 09:45:

Goedemorgen,

Wij hebben de knoop doorgehakt, en gaan vrijdag (vrijdag al, whoop!!) voor de geslachtsbepaling. de afspraak staat!

Verder gaat het langszaamaan wat beter, krijg meer energie! heel erg fijn.

Wij hadden de wandelewagen ook al voor de 10 weken zelfs elsa:). Net als jij zin mooie deal, tja dan kun je het niet laten staat toch? Welke hebben jullie?

Heel veel plezier vanmiddag kimmie! spannend hoor!!

Wij hebben de bugaboo cameleon. Ik had hem anders nooit gekocht maar het was gewoon een superaanbieding!

Kimmie gefeliciteerd! Wat super het allereerste meisje van dit topic!
Gefeliciteerd Kim, wat leuk !!

Dus ze hadden het toch al goed gezien een paar weken geleden!!

Ooo ik ben zoo benieuwd! Lijkt me ook leuk om dan gericht te kunnen shoppen!

Hoe waren de andere echo's vandaag?

Wij twijfelen nog tussen Joolz Day en Bugaboo Buffalo.. Vorig weekend even n proefritje gemaakt 😊 ga m na 20 weken-echo kopen denk ik! Wel langzaamaan de rest van de baby-uitzetlijst aan het verzamelen, heeerlijk! Koop bijna elke keer wat kleins als ik de stad in ga, zo leuk!!
Ja mijn voorgevoel klopte!! En ook de echo van 12 weken dacht ik het aan de NUB te zien! Echt zo blij dat ik naast 2 zonen nu een dochter krijg!! Klinkt nog wel gek hoor... Een dochter! Hshaha

Wij gaan voor de Egg stroller.. Dure kinderwagen, maar echt een super wagen!
Heeee wat leuk twee meisjes! Ik maak altijd van die kleine weddenschapjes met mezelf haha en nu had ik gezegd als t allebei meisjes zijn vandaag is t bij ons ook een meisje. Slaat natuurlijk nergens op maar k moest wel lachten dat t inderdaad allebei meisjes zijn! Leuk hoor dames, lekker roze shoppen.

Fijn Jubiki dat je badkamer af is en je kindje zo gezellig druk was met de echo! Lekker van genieten!
Per aspera ad astra.
Heb ik het tweede meisje even gemist??

Ik begin een voorgevoel voor een jongen te krijgen.. Haha, merk dat ik bij de Hema al wat spulletjes heb gekocht, die in mijn ogen dan neutraal zijn, maar volgens de Hema echt voor jongens ;)

Dus wie weet dat dat iets zegt over mijn voorgevoel Net als Rikz had ik vroeger graag een grote broer gewild, dus een jongen als oudste lijkt me ook wel leuk! Hoewel een meisje natuurlijk net zo leuk en welkom is, we gaan het zien!!
Wie heeft het 2e meisje dan juf?? Ik was de enige vandaag met geslachtsbepaling toch?
Ik snap het ook even niet meer. 2e meisje?

Anyway super leuk Kimmie!!! Van harte gefeliciteerd! Je wilde ook graag een meisje toch? Of was jij dat niet.
Jeej goed gezien!! Meisje gefeliciteerd! Ik ga vanavond op controle om kwart voor 9 pas. Laat! Voor het eerst hartje horen..spannend!!
Ohhhhh haha ja sorry! Ik dacht dat er twee waren vandaag joh! En omdat k twee berichtjes van je zag had ik het niet door haha. Sorryyy.
Per aspera ad astra.
Haha, je moet je weddenschap nog even afwachten dus Juf
Haha ja! Over 48 uur weet ik t al, ben ook zo rete nerveus joh! En mn klas ook haha. Denken er 15 een jongetje en 1 een meisje haha!
Per aspera ad astra.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven