Symptomen maar test negatief.

16-01-2016 16:52 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ik zot met iets wat ik niet leuk vindt.

Ik ben al geruime week overtijd terwijl ik paar maanden na mijn bevalling mijn normale cyclus terug had dus om de 28 dagen stipt en zo ken ik mijn lichaam ook ik ben altijd keurig om de 28 dagen ongesteld en misschien hooguit een enkel keertje 2 a 3 dagen, maar nooit een week.

Mijn zoontje is nu 8 maanden oud en ik geef deels flesvoeding de borstvoeding wordt al geruime maand steeds meer vervangen door vast voedsel. In de nacht leg ik hem nog wel eens aan een paar keer, maar ik geef niet meer om de bepaalde tijd borstvoeding meer dus ik ga er ook vanuit dat mijn eisprong weer op gang is gekomen al enkele maanden.

Vorige maand tijdens het vrijen was ik al 3 dagen ongesteld en ben uiteindelijk 8 dagen ongesteld geweest. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 13 December 2015 en ik had het nu al 6 dagen geleden weer moeten zijn geworden, maar niet dus, wel heb ik van die ongesteldheidskrampen soms, maar het zet niet door.

Ik moet eerlijk zijn ik zit wel in een dip en had beetje stress over mijn ex, vader van mijn zoontje, maar ik ga er heel goed mee om en schrijf het van me af. Ben zeer weinig met hem bezig en leef gewoon mijn leven.

Ik heb vandaag een test gedaan omdat ik al dus 6 dagen overtijd ben en wel krampjes heb maar die komen en gaan zonder resultaat ook heb ik last van stemmingswisselingen en meer honger en meer moe en soms heel soms lichtelijk misselijk, maar die test geeft negatief aan terwijl ik wel lichtelijk het gevoel heb toch zwanger te zijn.

Wie heeft nog meer ervaring met negatieve testjes en je uiteindelijk toch zwanger bleek te zijn.

En graag hoor ik tips wanneer ik misschien weer opnieuw kan testen.
Is de vader van je kind nou je ex of niet?
Kansloos dit.
quote:starry-sky schreef op 16 januari 2016 @ 17:04:

Krijg ik uitslag van, van die dingen en pukkels.Ja da's erger dan een kind
Ik wil alleen ervaringen en tips.

Niet over anticonceptie en commentaar over dat ik jong ben en al die dingen.

Heb al enkele antwoorden waar mijn topic vraag ook naar luidt. Graag hoor ik dat soort antwoorden.
In principe zou je nu positief moeten testen als je zwanger bent. Maar ja, je lijf is geen zwitsers uurwerk dus daar kan best eens wat verschil in zitten. Test over drie dagen nog eens; indien negatief en drie dagen later nog steeds niet ongesteld dan nog eens testen, enzovoorts.

Ben je over twee weken nog niet ongesteld dan ff naar de huisarts. Die kan een bloedtest doen voor de zwangerschap, en kan je ook adviseren over anticonceptie die voor jou handig werkt. Dat lijkt me heel verstandig in jouw geval.

Qua zwangerschapstesten vond ik zelf de goedkope van Kruidvat het fijnst, 2 voor 4,99. Die gaven veel eerder een positieve uitslag bij mij dan bijvoorbeeld Clear Blue.
Je schrijft in je OP dat je nog zeer weinig bezig bent met je ex maar je neukt hem wel zonder anticonceptie.

Ik herhaal het maar weer, bijzonder.
Het kind is welkom?! Zucht...
Je bent zo 'niet met hem bezig' dat je nog steeds het nest induikt met hem. En je wordt niet 'door de pil heen' zwanger
quote:starry-sky schreef op 16 januari 2016 @ 17:10:

Ik heb al implanons, pilletjes, condooms en hormoonpleisters gebruikt met enkele kreeg ik complicaties en door de andere heen werd ik zwanger.

Tsja, dan maar geen seks?

Alles beter dan weer zwanger worden
Het kind is helemaal niet 'welkom'. Je kunt jezelf niet eens bedruipen. Een keer een misser soit, twee keer en dan bewust!? (Als in zonder bescherming sex) dat heet gewoon enorm stom en dom.
Ik snap dat je alleen maar wilt horen wat je wilt en daarnaar luistert. Luister eens naar echt nuttige tips, dan wordt het wellicht nog iets met je leven.
quote:starry-sky schreef op 16 januari 2016 @ 17:10:

Ik heb al implanons, pilletjes, condooms en hormoonpleisters gebruikt met enkele kreeg ik complicaties en door de andere heen werd ik zwanger.

Als dat echt zo is: verwijzing naar gynaecoloog vragen. Die weet het beste welke soorten er allemaal zijn. Er zijn tig soorten pillen, ook minder gebruikte waar je huisarts misschien minder bekend mee is; wie weet zit er eentje bij waar je baat bij hebt.

En de prikpil en een spiraaltje zie ik nog niet in je lijstje, die zou je nog kunnen overwegen. Zelf vond ik het mirena-spiraaltje heel fijn. Heeft als prettige bijwerking dat je ook veel minder hevig tot zelfs helemaal niet meer ongesteld wordt.
appeltjesgroen. Dankjewel voor je antwoord. Ik heb nu de test gebruikt van action, aangezien die bij mijn zoontje ook werkte. Dus heb ze weer genomen.

Misschien daarna als ik nog niet ongesteld ben die van kruidvat voor 4,99,-.
Heb je de tijdens je bevallingen ook je hersenen eruit geperst? Dit kind was een ongelukje en je zit nu met smart te wachten op het volgende ongelukje?

Geen probleem hoor, ik betaal wel extra belasting voor mensen die bewust een puinhoop van hun leven maken. Graag gedaan.
Je bent piepjong, woont begeleid en hebt een ex waarmee je neukt terwijl je geen anticonceptie gebruikt?

Ik wou dat ik kon kiezen voor wiens ellende ik opdraai

Mens word volwassen! Je hebt een kind!
quote:starry-sky schreef op 16 januari 2016 @ 17:14:

Ik wil alleen ervaringen en tips.

Niet over anticonceptie en commentaar over dat ik jong ben en al die dingen.

Heb al enkele antwoorden waar mijn topic vraag ook naar luidt. Graag hoor ik dat soort antwoorden.Vraag het aan die andere jonge moeders waar je mee woont.
Oh ja je test negatief dus je bent niet zwanger. Stop met die inseminaties zodat je misschien weer een kans hebt op je eigen benen te landen. Doe het voor je kind.
In dat tv-programma over plotselinge baby's werd vaak verteld dat de ouders altijd negatief testten. Pas tijdens de geboorte of erna werd duidelijk dat er een kind in hun buik zat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Heb ik gedaan, maar die hebben geen ervaring net negatief testen en toch zwanger bij hun gaf de test gewoon positief aan net zoals bij mij toen ik in verwachting van mijn zoontje was.
Ben zeer weinig met hem bezig en leef gewoon mijn leven.

Hoe kwam die zwangerschap tot stand dan?
quote:Star schreef op 16 januari 2016 @ 17:25:

Ben zeer weinig met hem bezig en leef gewoon mijn leven.

Hoe kwam die zwangerschap tot stand dan?lange afstand spuiten.
Dat programma op TLC i still didn't know that i was pregnant. Heb ik wel eens over zitten malen maar het lijkt bij mij zo onmogelijk. Het is namelijk een klein percentage wat vrouwen betreft.
Je kan ook wel eens een eisprong overslaan TO. Hoe lang geleden is de laatste keer dat je seks hebt gehad? Zo'n 18 dagen daarna zou je echt positief moeten testen als je zwanger bent.
Je zit nog op school!!!!
quote:Moiren_ schreef op 16 januari 2016 @ 17:26:

[...]

lange afstand spuiten.Het kan haast niet anders. Of slaapseks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven