Symptomen maar test negatief.

16-01-2016 16:52 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ik zot met iets wat ik niet leuk vindt.

Ik ben al geruime week overtijd terwijl ik paar maanden na mijn bevalling mijn normale cyclus terug had dus om de 28 dagen stipt en zo ken ik mijn lichaam ook ik ben altijd keurig om de 28 dagen ongesteld en misschien hooguit een enkel keertje 2 a 3 dagen, maar nooit een week.

Mijn zoontje is nu 8 maanden oud en ik geef deels flesvoeding de borstvoeding wordt al geruime maand steeds meer vervangen door vast voedsel. In de nacht leg ik hem nog wel eens aan een paar keer, maar ik geef niet meer om de bepaalde tijd borstvoeding meer dus ik ga er ook vanuit dat mijn eisprong weer op gang is gekomen al enkele maanden.

Vorige maand tijdens het vrijen was ik al 3 dagen ongesteld en ben uiteindelijk 8 dagen ongesteld geweest. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 13 December 2015 en ik had het nu al 6 dagen geleden weer moeten zijn geworden, maar niet dus, wel heb ik van die ongesteldheidskrampen soms, maar het zet niet door.

Ik moet eerlijk zijn ik zit wel in een dip en had beetje stress over mijn ex, vader van mijn zoontje, maar ik ga er heel goed mee om en schrijf het van me af. Ben zeer weinig met hem bezig en leef gewoon mijn leven.

Ik heb vandaag een test gedaan omdat ik al dus 6 dagen overtijd ben en wel krampjes heb maar die komen en gaan zonder resultaat ook heb ik last van stemmingswisselingen en meer honger en meer moe en soms heel soms lichtelijk misselijk, maar die test geeft negatief aan terwijl ik wel lichtelijk het gevoel heb toch zwanger te zijn.

Wie heeft nog meer ervaring met negatieve testjes en je uiteindelijk toch zwanger bleek te zijn.

En graag hoor ik tips wanneer ik misschien weer opnieuw kan testen.
Och meid, gebruik je nou nog steeds geen anticonceptie?

Over ene paar dagen nog een keer testen.
Ik gebruikte een anticonceptie maar dat ging niet goed aangezien mijn borstvoeding terug liep met 4 maandjes dus ben gestopt en toen kwam de borstvoeding weer op gang. Maar ben niet aan de anticonceptie nee. Al ruim 4/5 maanden niet meer.
quote:starry-sky schreef op 16 januari 2016 @ 16:59:

Ik gebruikte een anticonceptie maar dat ging niet goed aangezien mijn borstvoeding terug liep met 4 maandjes dus ben gestopt en toen kwam de borstvoeding weer op gang. Maar ben niet aan de anticonceptie nee. Al ruim 4/5 maanden niet meer.Ken je geen condooms?
Een condoom gebruiken is moeilijk ofzo?
En van wie ben je nu dan misschien zwanger? En is dat de bedoeling?
Krijg ik uitslag van, van die dingen en pukkels.
Ik vind het best schokkend eigenlijk.
quote:starry-sky schreef op 16 januari 2016 @ 17:04:

Krijg ik uitslag van, van die dingen en pukkels.Je krijgt pukkels van condooms?
Van dezelfde persoon.
Weet niet hoe ik het moet noemen het wordt rood en het gaat jeuken en er komen dan bobbels ofzo.
Nee, wel met negatieve testjes en zomaar gewoon een keer twee of drie weken later ongesteld
quote:starry-sky schreef op 16 januari 2016 @ 17:06:

Weet niet hoe ik het moet noemen het wordt rood en het gaat jeuken en er komen dan bobbels ofzo.Ooit van latexvrije condooms gehoord?
Pukkels? Slap excuus. Je wilt nog een kind van je ex dus?
Mirena, kopespiraal, implanon, femcap, allemaal nooit van gehoord?

Gewoon weer het risico nemen om zwanger te raken. Wat denk je, met 2 kinderen blijft-ie voor altijd?
Maar alsjeblieft geef me tips enzo en of er mensen die dit ook gehad hebben.

Wil er niet op afgerekend worden en trouwens ik woon op mezelf onder begeleiding. Met ándere jonge moeders.
Wil je wel of niet zwanger worden nu?
Ik heb al implanons, pilletjes, condooms en hormoonpleisters gebruikt met enkele kreeg ik complicaties en door de andere heen werd ik zwanger.
Als je niet zwanger wil worden gebruik je anticonceptie. Wil je geen anticonceptie dan neuk je gewoon niet. Zo heel moeilijk is het allemaal niet.
Het is niet helemaal de bedoeling. Maar van mijn kant wel welkom al ben ik nog heel jong. Ken er meerdere.
quote:starry-sky schreef op 16 januari 2016 @ 17:10:

Ik heb al implanons, pilletjes, condooms en hormoonpleisters gebruikt met enkele kreeg ik complicaties en door de andere heen werd ik zwanger.Bijzonder
Vanwege die heilige borstvoeding maakt mama een puinhoop van haar leven. Je had er beter aan om gewoon de pil te gebruiken en dan flesvoeding te geven. Hopelijk ben je niet zwanger en komen je klachten ook niet van een soa
Wat hebben jullie gedaan dan? Voor het zingen de kerk uit? Of heb je hem gewoon in je klaar laten komen?!

Wacht even af tot maandag en test dan nog een keer. En dan maar hopen dat je niet weet zwanger bent.

Ik ben absoluut (heel erg) pro-borstvoeding hoor, maar in jouw geval zou ik zeggen; ga gewoon weer aan de pil en laat die borstvoeding lekker zitten.

En laat je eens testen op een soa.
Je woont begeleid. En blijft aanklooien met je ex. Zou je niets iets van je leven gaan maken i.p.v. seks hebben met je ex zonder anticonceptie? Het klinkt allemaal zo kansloos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven