Stoute schoenen aantrekken?

16-09-2008 10:54 207 berichten
Lieve forumbezoekers,

Inmiddels is mijn relatie met m'n huidige ex twee maanden uit. Op dit moment heb ik alles weer op de rit. Vaste baan, leuk appartement en ik heb veel aan m'n vrienden op het moment.

In een gekke bui heb ik me vorige week aangemeld bij de dating site Relatieplanet. Nu ben ik een week aan het mailen / smsen met RJ. Hij komt over als een hele leuke man.

Nu gaan we vanavond voor de eerste keer bellen en ik krijg al de kriebels als ik er aan denk. Hij gaf ook aan dat hij het leuk vind, maar ook eng.

Vind het ook vreemd dat ik op het moment vrolijk word van iemand die ik nog nooit heb gezien, behalve op een foto dan....

Hebben jullie hier ervaring in? En dan met name: Hoe ging het eerste telefonische gesprek, en hoe ging de eerste date?

Misschien dat ik dan minder zenuwen heb....Brrr...Spannend.
Alle reacties Link kopieren
even testen.

heb een nieuwe avatar maar weet niet of het is gelukt...

he verdorie, hij doet het niet

aah, gelukt :-)
Avatar? das het plaatje bij je naam zeg maar?(ben nog een beetje een leek op forumgebied,hihi).

Tja,lastig he,met date. Heb niet 1,2,3 een nieuwe date opgetrommeld,maar ga wel lekker verder kijken op datingsite.. Probeer het nu inderdaad af te wachten,nu is het even goed! Mannen..snap er weinig van. Tegenstrijdige signalen,vorige week na onze date was hij superenthousiast,daarna ineens radiostilte en niks geen enthousiaste plannen meer om af te spreken.
Ik denk dat je de juiste houding hebt Summergirl. Ik vin dhet ook altijd moeilijk om de signalen te interpreteren. Vaag hoor, dat hij de ene week superenthousiast is en de volgende week radiostilte inlast.

Wat mij betreft gaat he zozo. Ik mail nog steeds met hem, maar het is toch wel duidelijk dat hij met een ander is. In de mailtjes of de gesprekken die we hebben noemt hij haar af en toe, dus ze is wel ecth aanwezig zeg maar.Dus zit er niets anders op dan gewoon teh accepteren dat we vrienden zijn en niets meer. Kaa Uuu tee natuurlijk maar 'such is life'.

vrijdag ga ik als het goed is op een date met iemand anders. We zijn al eerder samen uitegweest en het was best gezellig. Het is een leuke vent en hij verdient de kans om beter te leren kennen. In principe ga ik ervan uit dat er niet echt iets zal gebeuren, maar je weet nooit natuurlijk. Gewoon een gezellige avond met een leuke vent (ongetrouwd, niet in een scheiding, geen kinderen en single :-)

Misschien hept het me ook om een beetje over mister-so-not-right-for-me heen te komen. Dit wil niet zeggen dat ik die ander gebruik om een leuke tijd te hebben en daarna te dumnpen ofzo hoor.

Ach, we zien wel verder hoe het verloopt. Life goes on, en het gaat allemaal wel goedkomen
Hi!

Ja,vaag he...al denk ik wel dat hij echt veel aan zijn hoofd heeft nu.

wat goed dat je al een date hebt staan met een ander! dat is de beste manier om over iemand heen te komen! is altijd leuk als iemand geinteresseerd is.het hoeft ook niet meteen mr. Right te zijn toch?gewoon daten en genieten!
hey Summergirl,

het wordt steeds vager met die man volgens mij of niet soms? Misschien toch goed om even te laten rusten en af te wachten of hij inderdaad nog terugkomt op die vage afspraak over ene paar weken. Lastig hoor.

ikzelf verwacht niet zoveel van de date a.s. vrijdag, maar dat hoef took niet. Het is een leuke aardige vent, ziet er niet slecht uit en de film die we van plan zijn om te gaan zien wil ik erg graag zien, dus het komt vast allemaal goed.

Alhoewel ik nog nik sconcreets heb gehoord van hem wat betreft vrijdag. Ik moet zeggen dat ik ook erg laks ben geweest hoor. vrijdagavond mailde hij me met de vraag of ik aankomende vrijdag dus naar de film wilde, en ik heb pas maandag gereageerd. Nu heb ik zelf nog niks teruggehoord. Even afwachten dus.

wat betreft mister-so-not-right-for-me, tja, niet veel veranderd. We mailen nog, hij is nog steeds met een ander, en ik vind hem nog steeds te leuk, maar probeer om toch afstand te nemen. Een goede vriendin van me gaf mij het advies om het gewoon te laten bezinken. Volgens haar lijtk het erop dat ie wel geinteresseerd is, maar misschien in de war of iets dergelijks. En dat ik hem misschien moet laten weten dat ik ook gewoon doorga, een date heb etc. Niet dat ik hem nu moet mailen en zeggen: hee, ik ga met iemand uit op vrijdag, maar meer als hij vraagt wat mijn plannen zijn voor het weekend vertellen dat ik met iemand naar de film ga.

Aan de ene kant wil ik eigenlijk gewoon dat ik over hem heen ben, en niets dan vrienden voor hem voel. Maar aan de andere kant wil ik dat hij mij nu belt om te zeggen dat hij mij wilt....
Vanavond is de date. Ben benieuwd...
Oeh spannend! En ben je er al helemaal klaar voor? Ik neem aan dat je inmiddels al iets van hem hebt gehoord sinds maandag?

Ik wens je in iedergeval heel veel plezier! Maak er een leuke avond van!

Geniet er van en deze single zal aan je denken vanavond...Steek wel een waxinelichtje voor je aan

En we willen minstens een smeuige update!

Knuffel Piekerien
Ben er nog niet echt klaar voor. Als ik uit werk kom snel douchen, haren wassen. Geen idee wat ik aantrek, aaaah.

Echt superonvoorbereid (alhoewel...heb wel gisteren even mijn brazilian laten bijwerken. ben absoluut niets van plan, maar ja, je weet het nooit he

Ik zal jullie laten weten hoe het afloopt :-)

(begin beetje zenuwachtig te worden...)
Haha, ja weet maar nooit inderdaad!

En je hebt geen reden om zenuwachtig te zijn. Je moet maar denken dat je met een vriend gaat stappen...Maar waarschijnlijk heb je daar nu niets aan, aangezien je nu de date hebt...haha

Ben benieuwd!

Tot morgen :-)
Date was erg geslaagd :-) Tot kwart voor 3 snachts uitgeweest, en het was supergezellig. Helaas niet gezoend, maar wie weet komt dat de volgende keer.

Plan om Mr-so-not-right-for-me te vergeten lijkt te lukken. En waarom ook niet? Ipv hem is er een superleuke vent die geinteresseerd in mij lijkt te zijn, en de beschikbaar is :-)
Wat leuk om te horen! Hihi.

Waren er kriebeltjes? Details, details, details!
kriebels waren er inderdaad. Halverwege de avond wilde ik hem gewoon erg graag zoenen, maar heb ik het niet gedaan. Hij komt sowieso een beetje verlegen over, en zelf was ik ook niet dapper genoeg om mijn hand op de zijne te leggen tijdens de film. Hij is een vriend van mijn huisgenoot en van hem weet ik dat hij het altijd rustig aandoet, dus ik moet gewoon geduld hebben :-)

Hij leek wel echt geinteresseerd want o een gegeven moment zei ik dat ik misschien amar naar huis moest en toen zei hij ik wilde je net vragen of je nog wat wilde drinken' dus zei ik maar snel ja :-D

Ik had vorgesteld om zondagavond nog af te spreken als hij wilde, aangezien ik door de stad kwam op weg naar huis van een weekendje weg. helaas kon hij niet, maar hij zei dat we snel weer af moesten spreken. Dus smste ik hem dat ie maar een datum moest voorstellen. En nu dus rustig afwachten.....

Nog wel gemaild met mr. so not right for me. het is niet zo dat ik gelijk helemaal over hem heen ben natuurlijk. Toch wete ik dat hij gewoon niet de juiste is voor mij, hij is tenslotte al bezet. Dus heb ik besloten om mijn aandacht te verplaatsen naar Mr. Date :-)

Hopelijk laat ie me snel wetenw anneer ie weer afspreekt. en hopelijk lukt het mij ook am van mij telefoon af te blijven en hem niet te smsen totdat hij dat heeft gedaan.
Hi Londongirl en alle andere daters,

Wat ontzettend leuk dat je kriebeltjes had op jullie date! Is een geweldige manier om over mr. not so right for you te komen.

En wat betreft dat willen zoenen en die hand neerleggen. Gek dat je dan toch een bepaalde rem hebt, waardoor je het niet doet. Heel herkenbaar, haha. Ben benieuwd naar jullie vervolg. Spannend!

Om even in te haken op het hele datingverhaal....Moet ook weer iets met jullie delen... :-)

Ik heb aankomende vrijdag een date. Heb via een datingsite kennisgemaakt met een hele leuke man. Inmiddels hebben we elkaar in de afgelopen 3 dagen al minstens 5 uur gesproken. Zowel via msn als telefoon...Hij ziet er ( op de foto's) erg leuk uit, EN hij heeft ook nog eens een heerlijke stem, waarbij ik helemaal wegzwijmel, haha...

Aankomende vrijdag spreken we af in Eindhoven, waar we wat gaan drinken en misschien wat eten.

We vinden elkaar nu helemaal geweldig...Dus ik geniet er maar even van, zolang het duurt... In het echt is het 9 van de 10 keer toch anders...Maar stiekem hoop ik natuurlijk wel op een spetterende date...Heb er zin in!

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Piekerien, spannend!! Klinkt allemaal erg leuk hoor. Ik hoop dat hij net zo leuk is in het echt als over de telefoon en msn.

Ik houd jullie op de hoogte van het vervolg van mijn verhaal hoor. Nu ben ik rustig aan het afwachten totdat hij mij smst/belt/mailt om t elaten weten wanneer hij weer af wilt spreken....tumdiedum....*controleert nogmaals haar telefoon op ingekomen smsen*.......tudiedumdiedum......*klikt hotmail nog maar eens aan om te kijken of er echt geen berichten zijn binnengekomen.....lalalalalaaaaa.......*grijpt bijna weer naar haar telefoon maar houdt zich in*.......*opent hotmail en begint een nieuw bericht te typen naar Mr. Date*.....*bedenkt zich en klikt het bericht weg*.....

hoezo ongeduldig
hey meiden,

zie dat ik bericht dubbel heb verstuurd per ongeluk!dus haal er maar 1 weg!
Hey meiden!

ben ik weer na tijdje "te zijn weggeweest"(druk druk druk,haha!). Wat een verhalen weerleuk hoor! Even korte update hier, mr. Date is nu echt "officieel" van de aardbodem verdwenen,hoor taal noch teken van hem,niks,nada,noppes..echt vreemd hoor! Hij is ook non-actief op datingsite(kan je zien),denk dat hij prive nogal wat aan zijn hoofd heeft momenteel,kan ik me zo voorstellen. (of hij is zwaar met iemand anders aan het daten..). Maar goed,heb in elk geval besloten geen contact op te nemen met hem..maar even zien.

Ben alweer tijdje sowieso met andere vent aan het mailen,erg leuk type,zo komt hij in elk geval over op mail.In elk geval geen ex-vrouw,geen kinderen,dus sowieso al grote stap voor op "nr.1". Hij woont nog in Engeland,maar komt deze maand terug naar NL.Klinkt erg leuk allemaal,dus we shall see!

Leuk hoor Piekerien,spannend he,vaak is de voorfase in aanloop naar 1e date nog leuker dan date zelf..dat kan echt tegenvallen,maar ook heel erg meevallen! Heb je wel gevraagd of hij whitening tandpasta gebruikt . Hij heeft niet toevallig 2 kids en woont in omgeving Eindhoven?

En Londongirl,ook goed nieuws bij jou, in elk geval positief dat je mr. so not right uit je hoofd kan zetten! En laat mr. Date nu maar lekker contact met jou zoeken, mannen moeten (zeker in het begin)iets te jagen hebben...als hij je leuk vindt, dan komt hij wel! Het ziet er in elk geval veelbelovend uit! Hou ons op de hoogte!

Groetjes,summergirl
Dust ot off and try again Summergirl. His loss om het zo maar te zeggen, toch?

en wat beter dan je nu te richten op iemand die niet al die drempels met zich meesleurt. gewoon lekker genieten en flink rondkijken zou ik zeggen.

groetjes
Hoi!

De topicstarter heeft weer iets aan de fiets hangen, haha.

Komt ie: Vorige week dacht ik bijmezelf: "laat ik het hele internet date gebeuren even op een laag pitje zetten" .

Dit was ik echt van plan. Puur om eventjes wat rust voor mezelf in te bouwen naar aanleiding van mijn 2 date fiasco's.

Dit ging goed tot afgelopen donderdag. Ik kreeg een melding dat ik een mailtje had van een man.

Ik kijken en lezen en meteen moest ik lachen omdat hij me op zo'n leuke, enthousiaste manier benaderde.

Naar aanleiding van zijn berichtje maar een berichtje teruggetypt...Om een lang verhaal ietsje korter te maken zijn we sinds afgelopen vrijdag foto's van ons zelf door aan het sturen, aan het msnen en aan het bellen.

Mijn telefoonrekening zal me waarschijnlijk een hartverzakking bezorgen aan het eind van de maand (*slik*) Inmiddels hebben we de afgelopen dagen al 6 uur gebeld. We hebben enorm veel met elkaar gemeen, en ik kan ZO met hem lachen. Hij heeft precies mijn humor.

Daarbij hebben we zoveel raakvlakken dat ik er echt eng van word.

Nu hebben we aankomende vrijdag afgesproken voor een drankje, en eventueel een hapje.

Wat ik jullie wil vragen is het volgende:

Zijn jullie ook ooit helemaal kriebelig geworden van een man, tot in het niet eten aan toe? En dat dit bij de ontmoeting ook zo was? Of andersom?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen...

Ik zwijmel nog even door. Hoop dat die verliefdheidgevoelens er na vrijdag ook nog zijn. Zulk leuk contact heb ik ECHT nog nooit met een man gehad.

Kan er gewoon niet van eten en fluit de godganse dag. En hij heeft precies hetzelfde....

knuffels Piekerien
uppie uppie
Klinkt als een verliefdheid!

Ik ken het gevoel, ook ik was helemaal gek van een man die ik op internet leerde kennen. En hij op mij. Msn, sms en bellen... Na 2 maanden hebben we elkaar voor het eerst gezien en ik ben nooit meer bij hem weg gegaan. We zijn nu 2 jaar samen!

Dus ik zeg: go for it!
Hoi Miss Kaatje,

Wat leuk om te horen joh, haha. Ik heb nog wel een vraagje aan je. Hoe was hij in het echt? Hadden jullie elkaar enkel op foto's gezien, of ook via een webcam of iets dergelijks?

Hoe was die eerste ontmoeting? Viel hij qua uiterlijk tegen? Ik heb zo'n zin in aankomende vrijdag. We hebben vannacht tot 02.30 gebeld, en ik moest er vanochtend rond 06.30 weer uit, maar mijn energie is nog steeds toppie...Vraag me af hoelang ik dit volhoudt, haha

Ik krijg continue smsjes van hem dat hij me helemaal fantastisch, geweldig en super vind. En iedere keer spring ik dan weer een halve meter de lucht in. Erg is dat he?

We hebben het ook gehad over aankomende vrijdag. Of dat het niet één grote illusie is...Daar zijn we allebei een beetje bang voor.

ENG!!
En summer en London girl....hihi wat is het leven toch af en toe ingewikkeld qua mannen, haha!

Moet er wel een beetje om lachen. Vooral je gsm checken op smsjes, en je hotmail in de gaten houden. Word gewoon moe van mezelf.

Ik ben zo toe aan een leuke date! Ik heb foto's van hem gezien, en zo te zien heeft hij geen whitening pasta nodig...gadver...Krijg weer even een deja vu, haha.

Word echt niet goed van mezelf vandaag. Sorry dat ik zo op mezelf ben gericht, maar deze kerel zit echt in m'n hoofd. Echt, zo erg heb ik het nog nooit te pakken gehad.

Hij moet in het echt ZO tegenvallen wil het niet klikken, maar dit lijkt me bijna onmogelijk eigenlijk. Het is zo'n lieve, spontane, eerlijke jongen :-)

Diepe zucht.....

En meiden, keep the stories coming, want daar kan ik ook weer van leren natuurlijk.

Ik hoop echt dat ik jullie volgende week een lovestory kan vertellen....Tsja, ik ben nu eenmaal positief. En mocht het negatief zijn, dan hebben we hier weer wat te lachen, haha
Piekerien, klinkt allemaal spannend.

Sorry, niet erg productief vandaag, te veel wijn gisteren, hersenen werken niet helemaal.

Later meer.
@Piekerien: klinkt spannend, maar ik zou toch een heeeeeel klein beetje op de rem trappen.

Wacht vrijdag nou even af, daarna kun je alsnog halsoverkop verliefd worden.
Zo, een paar koppen koffie en water verder zijn we weer op de wereld. Pfff, wanneer leer ik nou dat veel wijn drinken op een doordeweekse avond nooit echt een goed idee is, haha.

Piekerien, ik ben het wel enigszins met Geleerd eens. Het klintk harstikke leuk, maar dit is geen garantie dat het vrijdag allemaal hetzelfde is. Zelf heb ik de ervaring met internetdaten dat het kan klikken over de mail e.d. maar in real life het toch tegenvalt. Natuurlijk hoop ik van niet voor je, maar ik zie het wel in mijn hoofd houden dat het misschien anders zal zijn als je nu denkt.

wat mij betreft, pffff, ben aan het afwachten totdat Mr. Date een levensteken geeft. Ondertussen wel een email gehad van Mr. Fout en toch zit hij ook weer in mijn hoofd, zucht....

Lunchtijd :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven