Stoute schoenen aantrekken?

16-09-2008 10:54 207 berichten
Lieve forumbezoekers,

Inmiddels is mijn relatie met m'n huidige ex twee maanden uit. Op dit moment heb ik alles weer op de rit. Vaste baan, leuk appartement en ik heb veel aan m'n vrienden op het moment.

In een gekke bui heb ik me vorige week aangemeld bij de dating site Relatieplanet. Nu ben ik een week aan het mailen / smsen met RJ. Hij komt over als een hele leuke man.

Nu gaan we vanavond voor de eerste keer bellen en ik krijg al de kriebels als ik er aan denk. Hij gaf ook aan dat hij het leuk vind, maar ook eng.

Vind het ook vreemd dat ik op het moment vrolijk word van iemand die ik nog nooit heb gezien, behalve op een foto dan....

Hebben jullie hier ervaring in? En dan met name: Hoe ging het eerste telefonische gesprek, en hoe ging de eerste date?

Misschien dat ik dan minder zenuwen heb....Brrr...Spannend.
Alle reacties Link kopieren
Net een levensteken van Mr. Date gehad... een email met wel wel 2 hele zinnen....geen voorstel wat nieuwe date betreft.

Zucht. Ik laat het maar even. Trek even een potje geduld open, en laat het voor wat het is. Waarschijnlijk beter.
Hi meiden!

Jemig Londongirl...wat zijn mannen toch vaag...maar goed,hij heeft wel iets laten horen...wat mailde hij precies? Jij had toch als laatste gesmst met een voorstel om snel weer af te spreken?Tja,nu ligt de bal weer bij hem...zou het nog even afwachten, des te leuker als hij straks iets voorstelt en anders is het gewoon een eikel!

Morgen is je date he Piekerien?Spannend hoor, leef met je mee..hou je ons op de hoogte, we willen (ALLE!) details horen natuurlijk,haha!

Bij mij even rustig op datefront..mr. Date heb ik "afgeschreven", heb daar geen zin meer in,ga niet achter em aanlopen. Met 2 andere mannen leuk aan het mailen,eens kijken hoe zich dat ontwikkelt! Maar ga over 2 weekjes ongeveer met vakantie..lekker even naar een warm land!

Groetjes en slaap lekker! Summergirl
hey Summergirl, ja mannen zijn erg vaag. mr Wrong zit ook wer in mijn hoofd. Woensdagavond tot 1 uur smachts met hem op de chat gezeten, 'samen' tv gekeken en veel gekletst. Aan het eind zei hij nog dat ie altijd zo uitkeek naar mijn emails etc. Ik weet het gewoon niet meer. Ik denk dat ik ik toch echt eens moet vragen hoe of wat. Wat hij nou precies denkt en wilt, en dat ik redelijk in de war ben door de gemengde signalen die hij afgeeft.

Mr. Date die laat ik even. Weet bniet zo goed wat ik met de hele situatie aan moet. Als ik eerlijk ben en zou moeten zeggen welke van de 2 ik leuker vind zeg ik toch Mr. Wrong. Maar ja, Mr. Wrong is bezet!

Aaaaaaaah. Frustrerend. Mijn verstand zegt afstand nemen van Mr. Wrong maar mijn gevoel wil dat niet.

Zucht....
Hoi lieverds,

Goh, wat een berichten weer... Mannen kunnen inderdaad erg vaag zijn! Gek eigenlijk...Maar zo zie je maar dat het echt verschillende wezens zijn.

London girl, ik kan me zo goed in je inleven. Ik hoop dat dit alles je snel duidelijkheid brengt. Ik zou het gewoon bij hem neerleggen. Je zegt toch niets verkeerds als je dit wilt bespreken? Zo weet hij hoe je erin staat, en hij word eens aan het denken gezet.

Komt allemaal goed! Ben ik van overtuigd :-)

Ik heb vanavond mijn grote date!!!! Heb er superveel zin in. Zoals ik al in eerdere berichten aangaf, heb ik dus echt de kriebels van deze mr. Date. Al weet ik natuurlijk wel dat verbale communicatie anders is dan non-verbaal, maar hij lijkt me gewoon helemaal geweldig.

We zijn op dit moment echt verliefd op elkaars stemmen en foto's.

Ben benieuwd hoe het straks gaat als ik hem aan zie komen lopen. Aangezien ik vrij idealistisch ben, verwacht ik natuurlijk dat er een symphonisch muziekje begint te spelen op het moment dat ik hem zie...Zou het HEM zijn...De ware?

Haha, en anders heb ik weer wat te vertellen op het Viva forum...Dan stort ik m'n hartje weer uit, en dan kom ik daar wel weer overheen...

Pffff SPANNEND!
Piekerien, spannend!! Ik hop echt dat het heel erg leuk is vanavond en dat je date net zo leuk is in het echt als over de mail/telefoon.

Laat je het ons wel gelijk weten!
En Piekerien...hoe was je date gisteravond? Ben superbenieuwd...was er een donder,een bliksem toen jullie elkaar zagen?

Londongirl,al wat gehoord van mr date 2?Of meer bezig met mr.fout?
Goeiemorgen lieve schatten!

Jawel jawel...hier komt de supermegavettemooieheerlijke update van mijn weekend :-)

Afgelopen vrijdag was het zover. Ik heb om 14.00 vrij genomen van m'n werk. Na een kwartiertje lopen kwam ik aan op het station. Pffff, nog een uurtje en dan zou ik hem zien. Wat was ik nerveus.

Na een zenuwslopende treinrit van 1 uur en 7 minuten kwam ik aan op de plaats van bestemming. Voordat ik uitstapte kreeg ik dit smsje van hem n.a.v. mijn "stel dat het tegenvalt" smsje: Dan wil ik je nog even zeggen wat voor geweldig persoon je bent met een super persoonlijkheid. Echt letterlijk om verliefd op te worden" .........Toen smolt ik helemaal....

Ik stap uit de trein...We hebben elkaar nu aan de telefoon. Hij zegt: " ik zie je niet" . Ik zeg: " ik zie je!"..... Inmiddels had ik al door dat het in het echt ook een lekker hapje was...Toen kregen we oogcontact. We liepen naar elkaar toe en het was meteen zoenen! De lekkerste die ik ook heb gehad.

Daarna zijn we hand in hand naar een loungebarretje gelopen, waar we een lekker biertje hebben gedronken. We hebben elkaar daar alleen maar diep in de ogen aangekeken en we hebben verder niet veel gezegd. Heel raar, maar zo lekker.

Na een uurtje zijn we naar een eetcafe gegaan, waar we lekker hebben gekletst en ondertussen veel zoenen en friemels....Na het eten hebben we ( hoe cliché) een filmpje gepakt, waar we uiteraard niet veel van hebben gezien. Oh, ik vond hem zo woestaantrekkelijk!

Inmiddels werd het 23.00 en moesten we allebei zo ongeveer de laatste trein naar huis nemen. Toen we op het perron aankwamen zei hij: " Ik zou het wel erg leuk vinden als jij me nu zou ontvoeren." Eigenlijk had ik dit misschien niet moeten doen, maar ik dacht "what the hell" . Ik neem hem mee naar huis.

Eenmaal aangekomen hebben we de lekkerste sex ooit gehad. Het was intens, lekker, heerlijk, hemels... Dit deden we 2 keer...S'ochtends werden we samen wakker en toen deden we het nog een keer. Zucht....Wat heb ik van hem genoten....Word nu alweer opgewonden als ik er aan denk, haha

Zaterdag ochtend zijn we met z'n tweetjes lekker de stad in gegaan om wat te ontbijten. We hebben weer veel gelachen en gezoend en gefriemeld en toen werd het tijd om naar huis te gaan. Hij kon niet langer blijven.

Op het perron gaven we elkaar nog een heerlijke zoen en hij stapte de trein in. De trein reed weg, en ik voelde me ineens helemaal leeg en alleen. Dit heb ik nog nooit gevoeld....Nu slaat bij muts Piekerien de onzekerheid toe....

Nu is het maandag ochtend. Ik zit op m'n werk en nu slaat de onzekerheid en twijfel toe.

Hij moest naar huis omdat hij een enorme achterstand had in z'n huiswerk ( hij doet nog een opleiding voor z'n werk). Hij zei dat hij er ook van baalde, maar dat het echt moest. Zaterdag hebben we nog even gebeld en hij gaf aan dat hij het ook super vond. Gisteren belde hij me ook uit zichzelf op, maar gaf al vrij snel aan dat hij weer aan z;n huiswerk moest....Bah, waarom word ik altijd zo onzeker. Ik weet dat we elkaar leuk vinden, maar ik weet niet of ik hem leuker vind dan hij mij....

Nou jongens....Sorry voor het lange verhaal, maar jullie wilden de update, haha
Waaaah Piekerien, wat een date zeg, klinkt erg goed :-) Ook kan ik me je onzekerheid erg goed voorstellen. Ik hoop echt voor je dat hij jou net zo leuk vindt als andersom, ik zal hard voor je duimen. maar je heb t in oeder geval een superweekend 'in the bag' :-)

Na zowel vrijdagnacht als zaterdagnacht tot in de vroege uurtjes gechat te hebben met Mr. Wrong, en weer de moed niet kunnen opbrengen om te vragen hoe of wat, besloot ik gisteravond een mailtje te sturen met daarin een hint. Wat gekeuvel over hoe mijn dag was geweest en toen het volgende:

I'll be going to bed early though, as I'm pretty tired. Must be because of those long sessions chatting with you I really enjoy them though, although maybe slightly too much to be honest, especially considering you're seeing someone already.

Vervolgens weer wat gekeuvel en gedag gezegd.

Gisteravond laat kreeg ik gelijk een mailtje terug (alhoewel ik hem pas vanochtend heb gelezen). Wat bebabbel over zijn dag en als antwoord op mijn hint was zijn antwoord:

I know what you mean about our chats, i really look forward to them, time just flies by when we chat :-) i find it hard to leave you and switch off

om vervolgens weer verder te keuvelen. Niet een echt duidelijk antwoord dus, maar nu was mijn hint ook een beetje vaag. Geen idee hoe ik dit moet interpreteren. In ieder geval is er een opening, en moet ik nu toch maar vragen hoe ik deze situatie moet interpreteren. Ik denk dat dit toch echt een gevalletje is om rechtoe rechtaan te zijn en gewoon te zeggen, hee, ik vind je eigenlijk wel heel erg leuk en ben in de war van alle signalen die ik krijg.
Hoi dames,

Ik volg jullie posts al een tijdje en ik wil nu toch een keertje reageren. Ben zelf sinds een paar maanden weer vrijgezel en ook weer een beetje aan het daten. Vinden jullie het goed als ik meeklets en mn ervaringen met jullie deel? Misschien kunnen we wat van elkaar opsteken !

@Piekerien, klinkt echt ontzettend cool zeg, wat jij hebt meegemaakt. Maar snap ook echt heel goed dat je je nu onzeker voelt. Nou, hoop dat het allemaal goed gaat en ben benieuwd hoe het verder gaat hoor!
Oja, Londongirl, ik zou het hem inderdaad gewoon eens op de man af vragen. Zoals het nu gaat is het ook niet leuk, kost superveel energie en stel dat ie naar aanleiding van je vraag geen contact mee opneemt weet je ook meteen waar je aan toe bent. Sterkte, tis een rotsituatie .
Hey Diana, welkom :-) Ik zou zeggen, brand los.

en ik denk dat ik inderdaad wat directer moet zijn. Wat betreft het 'geen contact meer opnemen' dat zal denk ik niet, vooral omdat ik zijn dure moutainbike te leen heb. Bovendien zullen we elkaar ook met enige regelmaat zien bij club-evenementen (we zitten bij dezelfde karate-organisatie, verschillende vlubs weliswaar, maar we hebben wel gezamelike evenementen).

Misschien gewoon maar vanavond op de man af vragne. Wie weet komt ie nog even op de chat, en anders even mailen. Oh, en voor diegene die gaat voorstellen dat ik hem even bel, no waaaaay, veels te schijterig voor. Ik ben normaal echt niet op mijn bekkie gevallen, juist het verre van dat, maar bij zoiets sta ik echt met een bek vol tanden en kan ik alleen nog maar stotteren, haha.
Oke dan, super ! Hierbij mijn eerste anekdote dan. Heb m ook al in een ander topic geplaatst, wat erg herkenbaar was. In deze situatie zit ik dus op het ogenblik:

"Ben sinds een hele tijd weer single en dus alles weer een beetje aan het uitzoeken. Nu heb ik afgelopen zaterdag een hele leuke jongen ontmoet op een feest. Uiteindelijk is ie met mij mee naar huis gegaan, geen echte sex gehad. Verder een hele lieve, leuke (beetje verlegen zelfs) jongen. Het stomme is dat ik van te voren tegen hem zei dat ik geen relatie wilde en dat het alleen maar voor een nachtje zou zijn. Nou, volgende ochtend en hij was zo superlief voor me geweest . Niet alleen plat 'sexen' zeg maar, maar echt lief en ik was eigenlijk best onder de indruk (dit in tegenstelling over wat ik eerder gezegd had over één nachtje, zou t eigenlijk best leuk vinden om m nog een keer te zien). Uiteindelijk gaat hij weg en vraag ik of we nog een keertje wat zullen afspreken. En hij zegt 'wat mij betreft zouden er ook 'no hard feelings' zijn als we elkaar niet meer zouden zien.'. Wat mij betreft ook niet, maar vond t toch wel jammer hoor. Dat zag ie blijkbaar aan me en hij vertelde dat ie onzeker is over wat ie wil en dat dit soort dingen vaak toch uitlopen op een relatie, maar dat we aan de andere kant misschien maar moesten kijken hoe het ging. Dus ik zei dat ie er dan maar even over na moest denken en dan maar moest kijken wat ie wilde. Daarna vroeg ie me wel nog mee naar een feest dezelfde avond, vertelde ie dat hij mijn huis nog een keer wil zien als het af is en dat ie mijn tel. nummer niet voor niets heeft gevraagd. Ik snap er dus helemaal niks van . Ik ben zelf absoluut niet zo dat ik makkelijk iemand mee naar huis neem, was voor mij de eerste keer en ik denk achteraf dat ik er dan ook niet geschikt voor ben. Ga iemand dan blijkbaar toch leuk vinden. Voel me er eigenlijk ook best rot over en ik vraag me af of het anders was gelopen als we het bij telefoonnummers uitwisselen hadden gehouden."

Ik weet wel dat ik hem zelf heb aangegeven dat het voor één nachtje was en dat het mijn eigen (rot ) schuld is dat hij dan ook niet meer wil, zou ook prima zijn. Maar ik snap zijn uitnodigingen daarna dan niet echt . Wat denken jullie ervan?
Hoi Diana,

Welkom op dit leuke topic, haha

Poeh poeh, ik kan me voorstellen dat er vanalles door je hoofd gaat nu. Wat ik wel proef uit je verhaal, is dat je hem toch wel leuk vind. Is niets mis mee toch? En hij vind jou volgens mij ook erg leuk :-)

Misschien dat je gewoon eens kunt kijken waar dit naar toe gaat. Als jullie elkaar echt erg leuk vinden moeten jullie er gewoon van genieten.... Heeft hij gisteren en vandaag nog iets van zich laten horen? Ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen...

Haha, wij vrouwen zijn toch mutsen af en toe.

Ik zit ook weer in de onzekerheidsmode! Vanochtend heb ik mijn hemelse date een goeiemorgen smsje gestuurd. Hier heb ik niets meer op gehoord. Bah, ik ben helemaal verliefd en zweef op een roze wolk, maar nu ben ik bang dat ik hem leuker vind, dan hij mij.

Misschien is het toch allemaal te snel gegaan. Misschien had ik mijn lusten nog niet op hem moeten botvieren. Misschien had ik hem geen smsje moeten sturen...Misschien nog vanalles....Bah word niet goed van mezelf.

Vorige week belde en smste hij me plat, en nu volledige radiostilte...

Gadver...Als hij mij vanavond niet belt, of smst, dan denk ik dat ik m'n verlies moet nemen. Jammer, maar ach, dan moet ik maar denken dat het een heerlijk weekend was...

Maar daar wil ik nog even niet aan denken, aangezien ik hem ECHT helemaal geweldig vind....

zucht
Hey Piekerien,

Nee, hij heeft gisteren en vandaag niets meer laten horen, ik ook niet hoor. Het stomme is dat ik dacht dat hij juist wel een relatie wilde en dat hij dat 'no hard feelings' zei, omdat hij geen zin had in iemand die toch niks serieus wilde, maar toen ik daarna vroeg of het was omdat ik geen relatie wilde kwam hij met dat over dat hij onzeker was over wat hij wilde (snap je m nog ). Had ik dus echt niet verwacht. De rollen werden opeens omgedraaid . Weet nu niet of mijn eerste gedacht nu waar is en dat hij dat van dat onzeker alleen maar zei, omdat hij denkt dat ik geen trek in heb in een relatie, of dat dat echt waar is dat hij zelf ook niks wil. Dilemma is dus een beetje over welke boeg ik het moet gaan gooien in een smsje ofzo (als ie zn echte nummer heeft gegeven): gewoon leuk voor een keertje, of eerlijk zeggen dat ik hem toch best wel leuk vind en hem graag beter zou willen leren kennen.

Pfff.. ik had mezelf bij het uitmaken met mn ex voorgenomen om me niet in problematische situaties te storten en alleen te gaan voor 'graag of niet', en wat gebeurt er ...
Balen dat je nog niks van je date hebt gehoord, ik duim voor je . Hou ons op de hoogte hoor!
Hee meiden,

Piekerien, ik kan me wel even voorstellen dat je in de zenuwen zit. Moeilijk he, om te bedenken wat het beste is. Ik zou waarschijnlijk precies hetzelfde als jij hebben gehandeld. ik zit nog steeds te duimen voor je hoor.

Diana, jeetje, ook zo'n ingewikkelde situatie. Als je hem leuk vind, tja, waarom niet gewoon vragen of ie zin heeft om nog een keer af te spreken. Even z'n reactie afwachten. Als ie nee zegt weet je ook gelijk waar je aan toe bent, en als ie ja zegt, met hem afspreken en zien hoe het dan gaat?
Hey Piekerien,

Al iets gehoord? Waarschijnlijk niet, anders had je het waarschijnlijk allang hier gepost :(.

Ik ben er trouwens uit, ik ga hem donderdag een smsje sturen! Waarom donderdag? Voelt gewoon goed en denk dat ik het dan wel aan kan als blijkt dat ie echt niet wil (nu nog niet...).
Hey lieverds,

Gisterenavond heeft hij me gebeld! Uit zichzelf...Het was wel een telefoongesprekje van 7 minuten, dus niet erg lang. Was wel leuk!

Alleen het volgende vind ik dan wel weer raar. Hij zei dat hij me nog even zou bellen laat in de avond. Ik zei: Kijk maar, ik zou het leuk vinden als je me belt....Nu heeft hij dus niet meer gebeld

En vanochtend heb ik hem een goeiemorgen smsje gestuurd en daar heb ik ook niets op gehoord.

Pfff nou ben ik weer aan het twijfelen, snif snif
Oeh en Diana!

You go for it girl....Wat heb je te verliezen? Niets, dus gewoon doen. Waarom niet vandaag? Anders zit je tot donderdag te tobben, hahaha....

Doe nu maar gewoon. Doen, doen, doen!

Ik hoor het wel

x
Piekerien, jij was toch degene die stoer zei: "Kijk maar... " In mijn ogen is het dan niet zo raar dat hij gisteravond niet heeft gebeld. Misschien zei hij gisteravond dat hij die avond nog eens zou bellen omdat hij dacht dat jij het (ook) graag wilde, maar als jij dan lauw reageert kan hij net zo goed een andere keer bellen. Toch?

(Ik ben trouw meelezeres van dit topic. Zo leuk, al die ontluikende liefdes!)
Ik hou het toch maar even op donderdag . Als ik vandaag van hem zou horen dat ie me niet meer wil zien zou m'n dag echt verpest zijn en ik denk dat ik donderdag al wel weer een beetje afstand heb genomen, vandaar. Heel eerlijk gezegd zegt m'n gevoel dat ie me niet meer wil zien hoor, anders had ie zelf al wat kunnen sturen of bellen, want hij wist dat ik best nog wel een keer met m zou willen afspreken. Maar goed, nooit geschoten is altijd mis en ik heb graag duidelijkheid. Zucht... draai steeds de hele avond voor mezelf opnieuw af en alle dingen die ie zei, krijg echt steeds kriebels in m'n buik ervan .

En Piekerien, zou gewoon nog even afwachten hoor! Hij heeft je in ieder geval wel gebeld en denk dat wat pink zegt ook wel klopt. Kan me trouwens heel goed voorstellen dat je dat zei, is eigenlijk precies hetzelfde als wat ik tegen 'die van mij' heb gezegd. Je wil toch niet te happig overkomen he.
Heb mijn antwoord. Alleen vrienden, that's it.

Bah, baal er wel van
Wat een eikel zeg LG !!! (is soms wel even lekker he schelden)

Ik moet nu de deur uit, dus reageer later uitgebreider en misschien wat genuanceerder )
@londongirl: Jeetje, wat een sukkel! Vind het echt balen voor je...Maar, je hebt nu wel duidelijkheid.

Het zal nog eventjes rottig zijn, maar daarna raap je je zelf weer op en dan komt er een geweldige man voorbij die jou helemaal geweldig vind en waar jij helemaal volledig verliefd op word, en hij op jou! Hele, hele dikke knuffel Piekerientje...

Potverdorie wat zijn mannen toch rare wezens...

Ik heb mijn Date een email gestuurd vanochtend. Daar heb ik heel direct ingezet dat ik genoten heb van ons weekend en dat ik hem uitnodig voor een "over doen" weekend....Beetje luchtig geschreven, en ik probeerde er niet mijn onzekerheid in te laten zien.

Heb er wel ingezet dat ik vind dat eerlijkheid het langste duurt, en dat ik er begrip voor heb, mocht hij onze gevoelens niet willen onderzoeken.

Ben benieuwd wat ik hier op terug krijg. Bah, nu heb ik weer spijt dat ik hem weer benader...Ben ik nu weer te happig misschien?

Ik snap het niet. Ik mag toch gerust laten zien dat ik iemand leuk vind?!

(ps: @Diana: leuk dat je me hebt toegevoegd :-))
Duidelijkheid is goed, maar dat neemt niet weg dat het nu even flink klote voelt. Dank je wel voro je dikke knuffel piek :-)

solidariteit is altijd erg fijn, haha.

Ik hoop voor je dat je date snel een email terugstuurd. Ik begrijp je wel hoor. Ik heb ook zo'n hekel aan het feit dat je blijkbaar niet mag laten zien dat je iemand leuk vind want dat schrikte ze af. Jeetje zeg, je zegt toch niet dat je morgen met hem wilt trouwen en 10 kinderen wil? Mara goed, blijkbaar werkt dat bij mannen gewoon anders. Misscien ben je wel net iets te happig geweest, maar aan de andere kant, je hebt wel al een heftig weekend gehad dus waarom niet? Ik wete het ook niet meid. ben nou niet bepaald een expert te noemen als het aankomt op de liefde, haha.

ik zou nu wel gewoon afwachten hoor, niet meer smsen of mailen totdat hij een atwoord geeft. Als ie nu ineens terugkrabbelt is het gewoon een dikke vette idioot die niet weet wat ie mist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven