Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
maandag 2 juli 2007 om 18:40
En ook probeerde ik hem te stimuleren om minder te roken(pakje per dag) en te drinken(8 biertjes per avond) maar ook dat viel niet goed.
Rare man. Even nagevraagd. Mijn ex zou het fijn hebben gevonden als ik hem stimuleerde een pakje sigaretten per dag en 8 biertjes per avond te doen. Hoewel hij het wat aan de karige kant vindt .
Rare man. Even nagevraagd. Mijn ex zou het fijn hebben gevonden als ik hem stimuleerde een pakje sigaretten per dag en 8 biertjes per avond te doen. Hoewel hij het wat aan de karige kant vindt .
maandag 2 juli 2007 om 19:46
quote:
"Welke pas geworden moeder of vrouw herkent mij?"
En ik maar denken dat de anonimiteit dit forum zo leuk maakte...
En dan nog iets: een pas geworden moeder snap ik wel, maar een pas geworden vrouw? Dat ben ik verdikkeme al bijna 39 jaar! En een man die nog maar pas vrouw geworden is, is weer geen moeder tuuk
Schiet mij maar lek.....
En dan nog iets: een pas geworden moeder snap ik wel, maar een pas geworden vrouw? Dat ben ik verdikkeme al bijna 39 jaar! En een man die nog maar pas vrouw geworden is, is weer geen moeder tuuk
Schiet mij maar lek.....
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
maandag 2 juli 2007 om 20:00
quote:
quote: tjoelip reageerde
Schiet mij maar lek.....
Daarom staat er ook of, Setter
quote: tjoelip reageerde
Schiet mij maar lek.....
Daarom staat er ook of, Setter
donderdag 5 juli 2007 om 16:50
donderdag 5 juli 2007 om 17:22
Pedagoog? Sorry maar ik zie het verband niet echt met psychologe, iemand die de hele dag mensen haar voeten moet verzorgen. Tjonge, jonge zeg....
Ik geloof niet dat het een geintje was dus dit wordt de quote van de maand op het EAUSM-topic.
huh?
word ik weer niet serieus genomen ofzo? wat is het EAUSM?
*proest* , kijk eens bij de Van Dale online,
[fgcolor=#333399]hier[/fgcolor]
. Hahahahhahaha.
Wat wil je hiermee suggereren? Ik heb het net opgezocht en EAUSM komt helemaal niet voor in de DvD.
Dus.....???
oh that purrrrrrrrrfect feeling