Ergens sneeuw Nijmegen e.o.?

16-01-2016 22:24 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

We willen morgen graag ergens gaan wandelen. Het zou leuk zijn als het er een beetje wit is/sneeuwt. Hier ligt niks dus alles is mooi meegenomen. Al is het maar minimaal, geeft niet, dat is prima. Bij voorkeur in de omgeving van Nijmegen, net over de grens in de buurt van Kleve, noord-Limburg of in de buurt van Eindhoven.

Bij voorbaat dank!
Thanks allemaal! Hier ligt ook een heel dun laagje Nu maar snel naar buiten voor het smelt.
Ienieminie laagje wit inderdaad nu....
Volgens weer een online zal het ook maar bij een beetje sneeuw blijven...

http://m.weeronline.nl/Europa/Nederland ... en/4057641

GELUKKIG!!!
In sudwest Fryslan ligt en lits bitsje
Ook arnhem hier en idd, heel dun laagje sneeuw. Ik moest ven goed kijken, zo dun is het haha.

Zon staat wel hoog aan de hemel, mooi! Misschien een leuke tip: ga eens wandelen op de Posbank, nog nooit zo'n mooie natuur gezien, ik kan me daar echt ergens in het buitenland wanen...
Ik spreek toch geen Chinees?!
Nijmegen, dukenburg. Goede sneeuw laag hierzo
Posbank in inderdaad prachtig! Nog nooit met dit weer geweest, maar dat geeft vast weer een extra dimensie aan het landschap. Dukenburg dus wit, mooi! Bij de Haterdse vennen misschien ook wel wit? Misschien vanmiddag daar heen. Iemand toevallig in Berg en Dal/Heilig Land Stichting of Groesbeek geweest vandaag, ligt daar toevallig iets?
quote:drakenvlieg schreef op 17 januari 2016 @ 08:07:

Update uit Wijchen: er ligt een heel klein ieniemienie laagje poedersneeuw

Kijk toch handig dorpgenoot, dat wilde ik nog even komen melden.

De zon schijnt wel volop dus denk dat het echt maar even is maar profiteer ervan TO!
Ja inderdaad, het is prachtig met die zon. Wij zijn vanmorgen al de bossen in geweest. Na de middagdut weer er op uit. Heerlijk.
En lief dat jullie updaten!
Delfzijl : Flink pak sneeuw.
Niet geschoten is altijd mis
Wat gaaf zeg. Helaas een beetje te ver voor ons, maar geniet er van.
Weet iemand of er in de omgeving Breda, Tilburg sneeuw ligt?
Geen sneeuw meer in het rijk van Nijmegen, maar wel fijn gewandeld bij de Duivelsberg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven