Uitgerekend September 2.0

16-01-2016 00:22 1482 berichten
Doorstart van "sept/okt 2016 uitgerekend"

Een schoon topic, met tabel, om helemaal vol te kletsen tot het (ein-de-lijk) september is!

Op weinig kwaaltjes, voorspoedige zwangerschappen en wolkjes van baby's

NAAMLEEFTIJD M/VKINDJE NRUITGEREKENDECHOtuttifrutti2016 32/29 1 8-09 Peanut7934/361&211-09 ann6527/25313-09reendje27/27114-09 cabriogo44/362 15-09 Helina13 30/32 1 16-09 muziekmeisje34/322&317-09 Crissy 30/33 1 18-09 Mikki_123292 18-09 Schaapje199128/24121-09 Chip33/32121-09Women1989122-09ineke120233/28222-09rozediamant128-09

Inloggegevens om gegevens aan te passen
anoniem_270861 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:28
6.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maak me echt zorgen ppff. Bloedverlies word weer veel erger was vanmiddag weg, maar is nog wel steeds bruin.
Carpe diem
Heb je pb gestuurd cherry

Kim, wat spannend en onzeker nog. 'Oud' bloed hoeft niet zorgelijk te zijn. Ik duim voor je!

Verder nog niet bijgelezen heb gister en vandaag gewerkt. Zo kindjes naar bed en dan uitgeteld op de bank
Wat een ellende Kim.... ik hoop echt voor je dat het allemaal goed komt!

Hou je het een beetje vol, Ann? Ik vind het al zwaar zonder kinderen, lijkt me best pittig als die ook nog energie vragen. wat voor werk doe je?
Ja ik hoop het ook
Carpe diem
Och Kim wat onzeker nu. Hoop dat het goed komt.

Helaas geen fb, dus daar kan ik niet aansluiten :(
Wat rot Kim, het hoeft niks te betekenen maar je wilt natuurlijk helemaal geen bloed zien!
Cherry ik ben een andere haha, heb je pb gestuurd ;)

Haha Ineke die stemmingswisselingen zijn herkenbaar! Ik had vandaag ook wat meer tijd aan me-time. Als m'n zoontje zo uit bad is ga ik er lekker in! 😄
Oh oeps ik liep een pagina achter. Sterkte Kim! Echt heel vervelend nu omdat je er niets mee kan. Als je je in een verder stadium zorgen maakt is daar altijd de vk die je kan bellen en ect extra keer hartje luisteren. Voor nu moet je rustig blijven en hopen dat het gauw stopt!
Vervelend Kim! :( snap je onzekerheid t is ook allemaal zo spannend!

Hopelijk lijkt her straks gewoon allemaal goed!

Ben vanmiddag ook maar ff lekker met m'n zoontje naar buiten in de sneeuw gegaan even frisse neus gehaald.

Nu ook op de bank in de chill modus!

Naar wie moet ik een mail sturen dat ok bij de facebookgroep wil?
Je kan mij een PB sturen met je fb naam dan voeg ik je toe
Ik sluit me aan bij de rest. Sterkte kim, hopelijk is het niets, maar maak je je zorgen, dan kun je echt gewoon je vk bellen, daar is ze ook voor! Wellicht kan ze je gerust stellen of extra controles doen...

Vanmiddag lukte het zoon niet om in z'n bed in slaap te vallen. Prima, ik heb dus 1,5 uur met slapend kind op me gelegen. ik begin toch wel te merken dat ik ietsje minder energie heb... Lijkt me met 2 kids wel echt pittig Ann!
Gedaan

Pff ja herken het muziekmeisje!

Vanavond ook maar lekker op tijd naar bed, deze week weer 4 dagen werken.

Maar ook wel lekker dan gaat de week lekker snel! Kan me niet snel genoeg gaan tot de eerste echo!
Hey Dames, Is er nog plek om mee te schrijven? Ik zit ook bij een ander topic maar daar is de helft al na 1 ronde zwanger (ik zelf ook) en de andere helft nog niet. Nu vind ik het een beetje lastig om mijn leuke zwangerschapsdingen daar te delen of juist even lekker klagen omdat het nog niet iedereen gelukt is. Vandaar dat ik even met jullie heb mee gelezen! Lijkt me een gezellig Ploegje.

Ben bijna 32 vriend is 31. Weet nu 5 dagen dat ik zwanger ben maar geloof het pas echt sinds 3 dagen. Uitgerekende datum staat nu op 20 september. Heb 3 maart mijn eerste echo.
Oh verdorie kim, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt!
Hopelijk houdt het bloeden snel op Kim. Wanneer heb je afspraak bij de verloskundige ? Als je je echt zorgen maakt kun je misschien toch bellen?

@chicky 3 maart echo duurt nog lang zeg. Ik hoop dat ik niet zo lang hoef te wachten. Hoeveel weken ben je dan zwanger op 03 maart?
Ik zit dan op 11,5 week. Maar ik lees hier inderdaad dat er meerdere dames zij die al veel eerder mogen. Dat wil ik ook Haha

Ik ga morgen gewoon eens even bellen met de vk!
Ik ga idd al heen als ik 8 weken ben.

Ze doen bij ons bij 8-9 weken een echo om te kijken of het een intacte zwangerschap is en een intake. En daarna met 10-14 weken een termijn echo om te kijken wanneer je precies uitgerekend bent.

Kim ik zou idd gewoon even de verloskundige bellen. Die helpt je verder. En meestal als het echt aan houdt dan doen ze wel een echo wat eerder.
Hoi chicky, jazeker, je bent welkom hoor, tik gezellig mee! 3 maart duurt nog wel heeel lang pfff

We zitten ook op facebook en whatsapp als groepje trouwens! Daar ben je ook van harte welkom!
Ik heb 11 februari wel een intake gesprek maar ze heeft niks over een echo gezegd die dag. Of ik heb het verkeerd gehoord/begrepen van de spanning! Haha

Ik las het van de FB en WhatsApp groepjes. Lijkt me beide wel leuk! Zal ff terug zoeken waar ik ook alweer een berichtje heen moet sturen!
Kan kloppen hoor van die echo want bij acht weken wordt 'ie nog niet vergoed maar sommige vk doen het wel. Kost niets extra bij mij in ieder geval

Whatsapp is marktplaatsgoedekoop@hotmail.nl, voor facebook mag je cherrryy een pb sturen :-)
Dat is inderdaad heel verschillend per vk. Bij ons doen ze pas tussen 10-12 weken de eerste echo. Intake is echt alleen gesprek en bloed afnemen.

Kim, hoe is het?
Welkom chicky zo dat duurt nog lang tot maart haha.

Ik ben net in slaap gevallen op de bank , wat ben ik moe vandaag zeg . Opzich nu weer goed , heel weinig tot geen bloed nu net.
Carpe diem
Ja mijn eerste kindje dus moet alles nog uitzoeken. Maar ga het wel even navragen want als ik wel die extra echo kan krijgen doe ik dat natuurlijk! Want net als jullie al zeggen maart duurt nog zooo lang Haha

Dan zal je je slaap nodig gehad hebben Kim. Balen van je bloeding maar ik zou me ook niet teveel zorgen maken. Naar als het je niet lekker zit gewoon bellen. Stress is ook niet goed voor je.

Aangemeld voor beide groepen hoor! :-D
Zo, druk weekend gehad en ben nu maar achter de pc gaan zitten om overal op te kunnen reageren. Haha! Sorry voor het lange verhaal.

Welkom aan de nieuwe dames!

@Draagzakken, ik draag zelf voornamelijk met doeken (zojuist weer eentje gekocht, verslaving ten top en nieuwe baby otw helpt ook niet mee. ). Maar voor mijn man hebben we ook een draagzak. Wij hebben nu een Tula voor onze dochter, maar zij is heel smal, dus ik vind de Tula eigenlijk niet zo mooi zitten bij ons. Dit weekend gekeken voor een Kokadi Flip. Die vond ik echt superlekker zitten en kan al vanaf maat 56, dus kan straks ook voor de nieuwe mini gebruikt worden. Bij m’n dochter hebben we ook een Marsupi gehad, is ook heel fijn, maar die werd erg snel te klein vond ik. Wij konden in ieder geval niet één op één van de Marsupi over naar de Tula, dus hebben tussendoor nog een HopTye gehad. Verder inderdaad Bondolino voor newborn en de Storchenwiege schijnt ook fijn te zijn vanaf de geboorte.

Draagdoeken zag ik hierboven Bykay langskomen. Ik heb er zelf nooit één gehad, maar ik geloof dat de meningen daar wel over verdeeld zijn. Ik zweer zelf bij Yaro, betaalbaar, leuke printjes en snel zacht.

@Misselijkheid, hier gelukkig nergens last van. Ik heb vooral de hele dag honger. Ojeeeee! Maar vervelend voor de dames die er heel veel last van hebben. Lijkt me erg naar als je amper iets kunt binnenhouden.

@MvM, bij mij werd vanuit de Verloskundigenpraktijk gevraagd of ze mijn gegevens mochten doorgeven aan MvM. Ik werd de volgende avond al gebeld. Ik heb morgenavond de afspraak staan, spannend, word het weer een stapje echter.

@Cabriogo, leuk dat hier meer dames zijn die lang borstvoeding geven of hebben gegeven. 19 maanden al, wat goed! Ik ben benieuwd of mijn dochter straks nog wil. Ik ben toen ze 3 maanden was weer 4 dagen gaan werken, dus heb altijd gekolfd op m’n werk. Aan het begin 3 keer per dag en toen ze 9 maanden was en het kolven onder werktijd voorbij was heb ik nog in m’n lunchpauze gekolfd. En met een jaar ben ik ook gestopt met de middagvoeding, dus ze krijgt nu alleen nog ’s avonds en ’s ochtends borstvoeding.

Ik wil straks ook minder gaan werken, maar ik weet niet of dat haalbaar is in mijn functie. Dus als ze daar niet in mee willen gaan, denk ik dat ik op zoek ga naar ander werk. Ik zou liever 3 dagen werken.

Ooooh en ik wil ook babykleertjes kopen! Zo cute ja! Maar ik wil eerst weten wat het wordt voordat ik begin in te slaan. Haha!

@Koud, ik heb het ook koud!! Zit as we speak met een dik vest aan en een dekentje over m’n benen achter de computer.

@Eekhoorn, wat naar dat je steeds bloed verliest. Kan me voorstellen dat dat je onzeker maakt!

@Kim, wat naar zeg, dat je steeds bruin bloed verliest. Ik hoop dat het bij jullie allemaal niks betekent en dat het snel weer over gaat.

@Voorkeur, ik zou heel graag nog een meisje erbij willen. Ik hou gewoon van meisjes, lekker tutten en rokjes en jurkjes kopen en zo. Haha, een jongetje zou ik wat meer moeten ingroeien denk ik, maar wie weet gaat dat welk makkelijker dan ik denk. Ik ben zo benieuwd!

Zo, ik hoop dat ik niemand ben vergeten. Zal me nu even aanmelden bij alle groepjes en zo.
Cherry, ik heb je een berichtje gestuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven