Kleding in de kast
zaterdag 16 januari 2016 om 21:29
Ik heb erg veel kleding, elke dag weer stress en gevecht wat ik aan moet trekken, kom altijd op het zelfde weer uit, erg zonde vind ik dat.
Ik hen een kleine kledingkast dus was mijn idee om alles uit te zoeken en bijvoorbeeld 10 setjes kleding te maken voor de hele week en de rest op zolder te leggen. Dat ik dat elke zondag avond om ga wisselen. Zodat ik verschillende dingen aanheb en ik me geen stress hoef te maken sochtens vroeg.
Is dit erg handig? Hoe doen jullie dat?
Mijn kleding moet goed matchen ook met sieraden, bril, tas en schoenen.
Ik hen een kleine kledingkast dus was mijn idee om alles uit te zoeken en bijvoorbeeld 10 setjes kleding te maken voor de hele week en de rest op zolder te leggen. Dat ik dat elke zondag avond om ga wisselen. Zodat ik verschillende dingen aanheb en ik me geen stress hoef te maken sochtens vroeg.
Is dit erg handig? Hoe doen jullie dat?
Mijn kleding moet goed matchen ook met sieraden, bril, tas en schoenen.
zondag 17 januari 2016 om 08:43
quote:Paekzwart schreef op 17 januari 2016 @ 01:00:
Omwisselen van tas gaat handig met de tas in tas. Een opbergvakjestas wat in een tas past. Dan verplaats je in 1x al je spullen en zitten ze altijd op dezelfde plek:
Ik vind 'n gewone normaal formaat schoudertas met ritsjes en vakjes veel praktischer dan zo'n lelijke boodschappentas waar je zelf nog zo'n vakjesding in moet hangen.
Omwisselen van tas gaat handig met de tas in tas. Een opbergvakjestas wat in een tas past. Dan verplaats je in 1x al je spullen en zitten ze altijd op dezelfde plek:
Ik vind 'n gewone normaal formaat schoudertas met ritsjes en vakjes veel praktischer dan zo'n lelijke boodschappentas waar je zelf nog zo'n vakjesding in moet hangen.
Shoot first, ask questions later!
zondag 17 januari 2016 om 08:58
Ik heb in mijn kast een zomer gedeelte en een winter gedeelte. In het middelste gedeelte hangen mn broeken, standaard long sleeves. Als ik veel tijd heb in het weekend pas ik verschillende combinaties die ik naar het werk aan kan. Er zijn ook vrouwen die foto's van de combinaties maken. En ik leg s'avonds mn kleding klaar. Dus no stress!
Carpe Diem!
zondag 17 januari 2016 om 22:42
quote:Zonnetje_van_de_dag schreef op 17 januari 2016 @ 08:36:
[...]
Wouw maar 5 setjes, word je niet heel erg simpel van steeds hetzelfde?
Ik heb het over "standaard" setjes die ik op dit moment hanteer, dat betekent niet dat ik niet nog net ietsjes meer kleding heb. Waarbij ik sommige dingen dan ook weer combineer En ja het zou leuk zijn als ik heel veel goede en fijne setjes had met de kwaliteit die ik graag draag en geschikt zijn voor de gelegenheden waar ik moet zijn.
Koop jij ze voor mij?
[...]
Wouw maar 5 setjes, word je niet heel erg simpel van steeds hetzelfde?
Ik heb het over "standaard" setjes die ik op dit moment hanteer, dat betekent niet dat ik niet nog net ietsjes meer kleding heb. Waarbij ik sommige dingen dan ook weer combineer En ja het zou leuk zijn als ik heel veel goede en fijne setjes had met de kwaliteit die ik graag draag en geschikt zijn voor de gelegenheden waar ik moet zijn.
Koop jij ze voor mij?
zondag 17 januari 2016 om 22:43
zondag 17 januari 2016 om 22:44
quote:redbuIIetje schreef op 17 januari 2016 @ 08:43:
[...]
Ik vind 'n gewone normaal formaat schoudertas met ritsjes en vakjes veel praktischer dan zo'n lelijke boodschappentas waar je zelf nog zo'n vakjesding in moet hangen.Die kleine tasjes passen ook in leuke schoudertassen. Vaak zijn ze niet zo heel groot. Verder werd ik niet goed van verschillende vakken in verschillende tassen en vond nooit meer wat terug. Zeker nadat ik ooit een tas had met wel 15 ritsen en vakjes.
[...]
Ik vind 'n gewone normaal formaat schoudertas met ritsjes en vakjes veel praktischer dan zo'n lelijke boodschappentas waar je zelf nog zo'n vakjesding in moet hangen.Die kleine tasjes passen ook in leuke schoudertassen. Vaak zijn ze niet zo heel groot. Verder werd ik niet goed van verschillende vakken in verschillende tassen en vond nooit meer wat terug. Zeker nadat ik ooit een tas had met wel 15 ritsen en vakjes.
zondag 17 januari 2016 om 23:04
zondag 17 januari 2016 om 23:46
Ha ja, dat valt te overzien. Hier sjouw ik vaak vanalles mee. Zakdoekjes, vrouwendingenvoorbepaaldeperiodesindemaand, handschoenen, opladers, flossdraad, ragertjes, lipbalsem, benodigdheden voor lenzen of bril, kauwgom, soms een tomtom als ik die niet in de auto wil laten liggen, extra tasje voor onverwachte boodschappen, parapluutje bij regen, usb-stick, papieren die ik meeneem, spullen die van het ene huis naar het andere moeten, haarborsteltje, wax, vette crème voor handen in de winter, nagelknippertje, water als ik ergens langer heen moet in de buitenlucht of meerijd voor langere ritten met een ander etc. etc.
Nou kán ik wel daadwerkelijk ook zonder handtas weg en als ik uitga neem ik alleen een pinpas mee, wat kleingeld, id, 1 sleutel en 3 zakdoekjes en oh ja lipbalsem en lensspul. Dus het is niet dat ik altijd een overlevingskit meesleur...
Nou kán ik wel daadwerkelijk ook zonder handtas weg en als ik uitga neem ik alleen een pinpas mee, wat kleingeld, id, 1 sleutel en 3 zakdoekjes en oh ja lipbalsem en lensspul. Dus het is niet dat ik altijd een overlevingskit meesleur...
maandag 18 januari 2016 om 05:26
quote:Paekzwart schreef op 17 januari 2016 @ 22:44:
[...]
Die kleine tasjes passen ook in leuke schoudertassen. Vaak zijn ze niet zo heel groot. Verder werd ik niet goed van verschillende vakken in verschillende tassen en vond nooit meer wat terug. Zeker nadat ik ooit een tas had met wel 15 ritsen en vakjes.Daar zoek ik mijn tas dus ook gewoon op uit. Ik heb 2 voorvakjes, goed voor mijn auto- en huissleutels. Een ritsje achter waar m'n paspoort in zit en 'n middenvak voor mijn portemonnee.
[...]
Die kleine tasjes passen ook in leuke schoudertassen. Vaak zijn ze niet zo heel groot. Verder werd ik niet goed van verschillende vakken in verschillende tassen en vond nooit meer wat terug. Zeker nadat ik ooit een tas had met wel 15 ritsen en vakjes.Daar zoek ik mijn tas dus ook gewoon op uit. Ik heb 2 voorvakjes, goed voor mijn auto- en huissleutels. Een ritsje achter waar m'n paspoort in zit en 'n middenvak voor mijn portemonnee.
Shoot first, ask questions later!
maandag 18 januari 2016 om 07:46
Ik had altijd veel tassen maar sinds ik een hele fijne mooie (dure) tas heb aangeschaft in een neutrale kleur bleef de rest maar liggen stof te happen. Ik als voormalig tassenfreak loop nu dus al 4 jaar met dezelfde handtas. Heerlijk, nooit meer spullen vergeten
Paekzwart, wat herkenbaar die overlevingskit ik heb dat dus moeten dimmen omdat m'n tas niet heel groot is. En een nagelknipper? Gatver dat doe ik echt thuis hoor ieuwww dat geluid, ik hoorde het mijn vorige buurman altijd doen in zijn tuin, ging ik weer bijna over m'n nek. Dat geknip hoorde ik door de gesloten achterdeur heen.
Paekzwart, wat herkenbaar die overlevingskit ik heb dat dus moeten dimmen omdat m'n tas niet heel groot is. En een nagelknipper? Gatver dat doe ik echt thuis hoor ieuwww dat geluid, ik hoorde het mijn vorige buurman altijd doen in zijn tuin, ging ik weer bijna over m'n nek. Dat geknip hoorde ik door de gesloten achterdeur heen.
dinsdag 19 januari 2016 om 20:14
Een nagelknipper... iew dat klinkt vies zoals je het zegt over je buurman in de tuin... maar heel af en toe krijg je bij het verplaatsen van spullen of zo een haaknagel en dat scheurt anders verder in als je daar niets aan doet... Dus vooral nodig als ik veel dingen moet gaan verplaatsen... Ja op alles voorbereid... ahum.
En een tas met 15 vakken... echt nooit meer! Het leek wel de bermuda driehoek...
En een tas met 15 vakken... echt nooit meer! Het leek wel de bermuda driehoek...