Uitgerekend eind augustus / begin september 2016
zondag 20 december 2015 om 15:40
| Naam | Kindje | Geboren | Geslacht | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|
| Eenhoornn | Derde | 1 augustus 2016 | Jongen! | Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden |
| Meme86 | Eerste | 23 augustus 2016 | Meisje! | |
| Suze27 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | |
| Zjuulz84 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | Baby 2 is onderweg! |
| Deadpool | Eerste | 29 augustus 2016 | Meisje! | |
| Cillr | Tweede | 31 augustus 2016 | Meisje! | |
| Thisisit | Eerste | .. augustus 2016 | Baby 2 is onderweg! |
|
| Bubje | Eerste | 6 september 2016 | Meisje! | |
| Fitzgerald | Eerste | 7 september 2016 | Jongen! | |
| Dootje2 | Tweede | Jongen! | ||
| Crazycatlady | Eerste | Jongen! |
Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
maandag 18 januari 2016 om 11:41
Nog steeds rustig. Ik heb goed geslapen, niet meer dat menstruatiekramp gevoel wat ik eigenlijk hiervoor elke dag wel had, niet meer misselijk, mijn eten smaakt weer normaal en op de zere tepels na voel ik me weer exact als voor de zwangerschap. Maar goed ik las dat als t een missed abortion is, het wel kan kloppen dat ik nog steeds zere tepels heb aangezien er dan nog hormoon in mijn bloed zit.
Mijn man vind dat ik overdrijf en die zegt 'bij de een verdwijnen de kwalen met 12 weken, bij jou met 9, mooi toch!' maar goed ik ga denk ik toch even bellen of ze kunnen luisteren voor een hartje want de eerstvolgende echo is pas nádat ik 160 euro heb betaald voor de combinatietest en ik zou het een beetje zonde geld vinden als ze er dan achter komen dat er iets is.
Dus ik bel de VK wel even als man naar zijn werk is dat lijkt me het beste. En dan overleg ik even.
Mijn man vind dat ik overdrijf en die zegt 'bij de een verdwijnen de kwalen met 12 weken, bij jou met 9, mooi toch!' maar goed ik ga denk ik toch even bellen of ze kunnen luisteren voor een hartje want de eerstvolgende echo is pas nádat ik 160 euro heb betaald voor de combinatietest en ik zou het een beetje zonde geld vinden als ze er dan achter komen dat er iets is.
Dus ik bel de VK wel even als man naar zijn werk is dat lijkt me het beste. En dan overleg ik even.
maandag 18 januari 2016 om 16:34
Hee meiden,
Weer even snel een update: vanmorgen echo gehad en alles was goed! Ik wordt nu geschat op 8 weken en 6 dagen en dat klopt helemaal met mijn eigen berekening. Alles zag er goed uit, dus we zijn helemaal blij! Vanavond komt iemand van moeders voor moeders en dan woensdag alweer de intake bij de verloskundige. Wat gaat dat allemaal snel!
Verder nog steeds weinig klachten, alleen nog steeds erg moe en af en toe een vol gevoel. Maar ik mag dus zeker niet klagen!
@chuck: goed dat je gemaild hebt, hopelijk kun je snel terecht. Het plotselinge gebrek aan kwaaltjes zou mij ook onzeker maken, maar ieder lichaam reageert natuurlijk ook weer anders, dus misschien heeft je man gelijk en ben jij gewoon sneller van de ergste klachten af. Ik duim voor je!
@bloempje: fijn dat alles goed was! En super dat ze je goed blijven controleren!
@suze: wat rot dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk knap je snel op!
Weer even snel een update: vanmorgen echo gehad en alles was goed! Ik wordt nu geschat op 8 weken en 6 dagen en dat klopt helemaal met mijn eigen berekening. Alles zag er goed uit, dus we zijn helemaal blij! Vanavond komt iemand van moeders voor moeders en dan woensdag alweer de intake bij de verloskundige. Wat gaat dat allemaal snel!
Verder nog steeds weinig klachten, alleen nog steeds erg moe en af en toe een vol gevoel. Maar ik mag dus zeker niet klagen!
@chuck: goed dat je gemaild hebt, hopelijk kun je snel terecht. Het plotselinge gebrek aan kwaaltjes zou mij ook onzeker maken, maar ieder lichaam reageert natuurlijk ook weer anders, dus misschien heeft je man gelijk en ben jij gewoon sneller van de ergste klachten af. Ik duim voor je!
@bloempje: fijn dat alles goed was! En super dat ze je goed blijven controleren!
@suze: wat rot dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk knap je snel op!
maandag 18 januari 2016 om 16:38
@bloem fijn dat ze het goed in de gaten houden, voor jezelf ook gerust stellend..
Ik zelf krijg vanavond gelukkig weer een echo, heb gebeld en echt uitgelegd dat ik bang ben dat ik niet meer zwanger ben. ( voel me niet meer zwanger ) heb ook enorme stress in mijn relatie helaas.... Maar als vanavond echo goed is dan hoop ik ook lekker te kunnen genieten.. Want hoor morgen 9 weken te zijn, en vanuit daar is de kans op miskraam zeer klein als ik op internet lees. Hebben jullie ook moment dat je gewoon even depri voelt van de angst dat je de baby kan verliezen?
@ wolkje en snowflake.. Ben benieuwd hoe bij jullie de echo is gegaan:)
Ik zelf krijg vanavond gelukkig weer een echo, heb gebeld en echt uitgelegd dat ik bang ben dat ik niet meer zwanger ben. ( voel me niet meer zwanger ) heb ook enorme stress in mijn relatie helaas.... Maar als vanavond echo goed is dan hoop ik ook lekker te kunnen genieten.. Want hoor morgen 9 weken te zijn, en vanuit daar is de kans op miskraam zeer klein als ik op internet lees. Hebben jullie ook moment dat je gewoon even depri voelt van de angst dat je de baby kan verliezen?
@ wolkje en snowflake.. Ben benieuwd hoe bij jullie de echo is gegaan:)
maandag 18 januari 2016 om 17:14
@marie-Louise: wat vervelend dat je je zo onzeker voelt! Ik had dat vooral in het begin heel erg, ook door het gebrek aan zwangerschapsklachten en licht bloedverlies. Maar na de eerste echo had ik een heel goed gevoel erover en dat gevoel dat het goed zit heb ik tot vanmorgen gehad. Vanmorgen was ik toch weer nerveus, maar na de tweede goede echo is dat onzekere gevoel weer weg. Maar die onzekerheid zal vast nog vaak bij mij, waarschijnlijk bij ons allemaal terug komen. Ik duim voor jou en Chuck dat alles goed zit en jullie bezorgdheid weggenomen kan worden!
Ik forum trouwens ook mobiel en het is erg lastig teruglezen / reageren. Sorry dat ik dus niet altijd op iedereen reageer, ik kan alle reacties niet onthouden (zwangerschapsdementie?? )
Ik forum trouwens ook mobiel en het is erg lastig teruglezen / reageren. Sorry dat ik dus niet altijd op iedereen reageer, ik kan alle reacties niet onthouden (zwangerschapsdementie?? )
maandag 18 januari 2016 om 18:36
Bij mij ook af en toe onzeker. Ik moet echt nog een poosje wachten voor m'n echo maar zou er niet gerust door worden als ik nu een echo zou krijgen. Wil echt een goeie echo bij 10+ welen. Dus helaas herkenbaar.
Helaas hier wel kwaaltjes maar ik gebruik het medicijn tegen misselijkheid. Gisteren had ik in de avond een buik van wel 5 maanden. Zeer opgeblazen maar was blij toen ik vanmorgen zag dat het weggezakt was. Kon ook prima m'n broek aan vandaag. Nu wordt ie wel weer steeds meer opgeblazen.
Helaas hier wel kwaaltjes maar ik gebruik het medicijn tegen misselijkheid. Gisteren had ik in de avond een buik van wel 5 maanden. Zeer opgeblazen maar was blij toen ik vanmorgen zag dat het weggezakt was. Kon ook prima m'n broek aan vandaag. Nu wordt ie wel weer steeds meer opgeblazen.
maandag 18 januari 2016 om 19:18
@suze: ja zou graag in de tabel willen! Welke gegevens wil je dan hebben?
@Wolkje, fijn dat alles goed was!
@marie-Louise; laat je weten hoe de echo was?
@psycho; helpen de medicijnen tegen de misselijkheid?
Hier gaat het best goed, nog steeds moe en 's ochtends misselijk maar verder nergens last van. Blijf het ook wel spannend vinden, zeker na die bloeding, maar vooralsnog gaat het allemaal goed! Ruim 8 weken zwanger nu!
@Wolkje, fijn dat alles goed was!
@marie-Louise; laat je weten hoe de echo was?
@psycho; helpen de medicijnen tegen de misselijkheid?
Hier gaat het best goed, nog steeds moe en 's ochtends misselijk maar verder nergens last van. Blijf het ook wel spannend vinden, zeker na die bloeding, maar vooralsnog gaat het allemaal goed! Ruim 8 weken zwanger nu!
Alles komt goed, het kan alleen even duren
maandag 18 januari 2016 om 19:33
Hoi dames, fijn, alle goede echo's! Dames die onzeker zijn: knuffel! Snap jullie helemaal. Het blijft gewoon een onzekere tijd.
Hier alles goed, gelukkig niet meer zo misselijk als week geleden. Zoooo blij mee. Wel hele dag weeïg gevoel en heel moe. Dus heb er op zich wel vertrouwen in dat het nog goed gaat. Nog 4 nachtjes slapen: vrijdag eerste echo
Hier alles goed, gelukkig niet meer zo misselijk als week geleden. Zoooo blij mee. Wel hele dag weeïg gevoel en heel moe. Dus heb er op zich wel vertrouwen in dat het nog goed gaat. Nog 4 nachtjes slapen: vrijdag eerste echo
maandag 18 januari 2016 om 20:36
De echo was helemaal goed!!!!:)
Ben vandaag of morgen 9 weken, maar krijg volgende week dinsdag termijn echo dan weten we het helemaal zeker..
Het was al helemaal aan het bewegen met zijn/haar armpjes en beentjes.. Heel mooi om te zien. Voel me nu helemaal gelukkig. De verloskundige heeft me ook helemaal gerustgesteld dat de kans dat het nog misgaat echt minimaal is.. Kans van 5% !!! Nou vannacht lekker na dromen(a)
En psycho: respect voor jou dat je kan wachten. Ik kon dat echt niet, werd helemaal gek. Hoelang nog voor de termijn echo?
Ben vandaag of morgen 9 weken, maar krijg volgende week dinsdag termijn echo dan weten we het helemaal zeker..
Het was al helemaal aan het bewegen met zijn/haar armpjes en beentjes.. Heel mooi om te zien. Voel me nu helemaal gelukkig. De verloskundige heeft me ook helemaal gerustgesteld dat de kans dat het nog misgaat echt minimaal is.. Kans van 5% !!! Nou vannacht lekker na dromen(a)
En psycho: respect voor jou dat je kan wachten. Ik kon dat echt niet, werd helemaal gek. Hoelang nog voor de termijn echo?
maandag 18 januari 2016 om 21:43