Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Probeer het dan uit via een pretecho zoals bloempje zei? Vond het een heel goed advies.
Moeten ze wel ff reageren op mijn mail.
Ja je hebt veel pret echo's van 25 euro maar die zijn vaak tot 9 weken... Dus moet je snel zijn haha..
Vervelend dat ze niet reageren Chuck!

Hoe is het met jou Suze? Voel je je vandaag beter dan gisteren?

Fijn dat er weer goede echo's waren!

Vanmorgen bijna m'n collega vermoord. Fijn hoor die hormonen
Anders toch maar even bellen Chuck! Heb je meteen reactie.

Marie, fijn dat de echo goed was!

Zus, haha! Rustaaaaaaaag.

Wolkje jeeeeeeh voor de goede echo!

Hier al wat beter vandaag gelukkig! Alleen veel snot maar dat overleven we wel weer.

Mijn man kreeg een app-Tip: Tuurlijk schatje.

Voor alle aankomende papa's. Hij is wel grappig 😊
Fijn dat je echo goed was, Marie! Wat lijkt me dat leuk om te zien. :-)

Ik ben sinds vorige week misselijk met vlagen. Het is nog niet zo erg dat ik moet overgeven, maar ik eet wel slecht. Vooral van vlees moet ik totaal niks hebben op het moment. Het is echt rampzalig wat ik eet met het avondeten. 's Middags heb ik dan weer zin in alles wat ongezond is. Verder zijn mijn borsten gevoeliger geworden. Ik blijf stug op mijn buik slapen, maar merk wel dat ik ze voorzichtig neer moet leggen. Nog geen buikje hier!
Haha werd net gebeld waar ik bleef. Hadden ze me ingepland zonder terug te mailen. Dus nu mag ik morgen om 9:00.
Lastig met eten he Bubje, ik heb er ook een rare relatie mee gekregen.

Omdat ik constant een vieze smaak in mijn mond heb, smaakt al m'n eten raar. Zo vreemd wat er allemaal gebeurd met je lichaam..

Chuck wat fijn! Morgen heb je meer zekerheid. Zo zie je maar! Hoe voel je je vandaag?

Zjuulz, leeftijden van jullie, hoeveelste kindje, wanneer heb je de volgende afspraak/echo? Heb je al een hartje horen kloppen? Ennnn wanneer uitgerekend 😊

Hier nog steeds blehh. Wel wat beter dan gister. Steeds als ik me weer "goed" voel, heb ik weer kots neigingen. Echt apart. Rustig aan dus!
Morgen weer wat echo's op de planning, fijn! Duim voor jullie dames!
Ja ik voel me goed. Te verdacht goed na de weken vol kwalen en idd die vieze smaak. We gaan het meemaken morgen.
Fijn Chuck dat je morgen terecht kunt!

@Suze; Mijn leeftijd is 32 en die van mijn man 29. Het is ons 1e kindje. Volgende echo is 29 januari, dan is ook de intake bij de verloskundige. Hoop dan ook het hartje te horen, we hebben het de afgelopen keer al wel zien kloppen uitgerekende datum is 26 augustus.
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Chuck wat fijn dat je morgen mag komen. Ik hoop zo dat alles goed is!

Hier gisteravond weer dezelfde pijn als vorige keer voor de bloeding. En jawel hoor, weer een helderrode bloeding met mega veel kramp. Het deed zoveel pijn dat ik op een gegeven moment zelfs dacht, kom er dan maar uit dan stopt de pijn. Gelukkig stopte de pijn na een paar uur. Bloeding is vanaf vanochtend bruinig van kleur. Ik was natuurlijk weer erg van streek en heb vannacht de afdeling verloskunde gebeld. Ik mocht vanochtend bellen voor een afspraak voor vandaag. Ik kreeg toen een afspraak om 14.30. En het hartje doet het nog steeds! Wel zit er een grote bloeding naast en onder mn vruchtzakje dus is het wel spannend dat deze de vruchtzak niet meeneemt als het bloed naar buiten gaat. Van mijn gyn mag ik alles doen, maar ik lees veel op internet dat vrouwen wordt geadviseerd rustig aan te doen en niet te tillen en te sporten. Zo kan de bloeding rustig oplossen.

Emotioneel trek ik het slecht. Vorige zwangerschap had ik ook een bloeding naast de vruchtzak, waar een deel van naar buiten kwam en nu dus weer twee grote bloedingen binnen een week. Heb mij ziek gemeld voor de rest van de week. Het idee om weer een bloeding op het werk te krijgen trek ik echt niet. Daarbij heb ik drie dagen gerust en stopte de bloeding. Gisteren hele dag in de weer geweest en weer een bloeding, dus ik geloof toch wel dat rust iets goeds doet. Nou zo ver weer mijn update, het blijft allemaal erg spannend dus.
Ow wat heftig Bloempje Ik ga heeeel hard voor je duimen dat alles goed komt.
*Breekt even in*

Bloempje, wat vervelend van je bloedingen. Voor mij herkenbaar! Begon bij mij rond 13 weken. Ik wil je adviseren om inderdaad zoveel mogelijk 'plat' te gaan, zodat je lichaam de tijd krijgt de hematomen op te nemen. Mijn verloskundige adviseerde dit in eerste instantie niet maar nadat de bloedingen bleven komen toch wel. In andere landen zijn ze veel strenger mbt hematomen. Ik denk dat het bij mij wel geholpen heeft. Rond 18 weken kreeg ik weer een echo en mijn hematoom bleek zo goed als verdwenen.. Nu inmiddels 20 weken zwanger, en geen bloedingen meer gehad.

Wens je veel sterkte in deze spannende tijd! Het is gewoon echt niet leuk, maar probeer positief te zijn en gewoon echt je rust te pakken. In slechts enkele gevallen gaat het fout, en deze lees je juist op internet.

*Breekt weer uit..*
Ach lieveel bloem
Heftig bloempje! Ik duim ook voor je dat alles goed blijft gaan! Deze spanning kun je missen als kiespijn...

Pavo: leuk dat je even een hart onder de riem komt steken. Hopelijk stelt het bloempje toch een klein beetje gerust!
Bah Bloempje, ik had gehoopt dat het weg zou blijven. Verstandig dat je vrij hebt genomen. Aan jezelf denken nu! Sterkte meid!
Pavo wat lief dat je je verhaal met mij komt delen. Ik heb zelf ook het gevoel dat rusten positief bijdraagt. Ik ga deze week niet werken en misschien volgende week ook wel niet. Bedankt voor je positieve verhaal, ik hoop dat ik hier over een aantal weken ook over mag spreken!
Oh lieve Bloempje wat duim ik voor jou dat het goed gaat!!
Dank je wel Saar
sterkte bloem, ik volg je topics en duim heel hard voor je. Mooi dat de hartactie steeds goed is, dat geeft gelukkig hoop! Rust lekker uit, beter nu te veel dan achteraf spijt krijgen dat je er niet alles aan gedaan hebt voor je gevoel.
Oh bloem wat ga ik voor je duimen! En doe vooral waar jij je goed bij voelt!
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Ik duim voor je bloempje

Hier niks bijzonders. Het begint moeilijk te worden om niks te vertellen haha. Heb zin in over twee weken, dan de echo!
@bloem.. Ahh dat meen je niet:(:(

Heel veel sterkte, en lekker rusten. Gelukkig dat de baby nog in orde is, gaat allemaal vast goed komen. Over ruim half jaar zitten we hier met z'n allen trots over onze kindjes te praten en kunnen we na lachen over alle spanningen die we hadden.:)
Ik duim voor je bloempje

Ik wil even laten weten dat ik vandaag een echo heb laten maken en dat er een heel mooi kloppend hartje te zien is! Ik heb de echo eigenlijk pas 4 februari maar ik hield het niet meer van de spanning! Bij een echo praktijk hier in de buurt maken ze echo's vanaf 8 weken. Ik durfde het eigenlijk niet omdat het uitwendige echo's zijn en het dan natuurlijk niet altijd te zien in maar gelukkig kwam er gelijk een minimensje met kloppend hartje in beeld :heart:nu

uitgerekende datum is nu 27-8

Nu proberen om eindelijk te genieten..😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven