Ok en nu?

20-10-2008 16:05 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het volgende berichtje kwam op mijn man zijn email binnen;

* verwijderd *

Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken hoor, kijk vaak mijn man zijn email na omdat hij zijn werk niet op zijn email kan kijken en hij is bezig met sollicitaties vandaar.

Dit is toch niet zo maar een email van een vriendin toch???

Ik word hier een beetje misselijk van en weet het ff niet meer.

Kunnen jullie even jullie ongezouten mening geven?

Wat moet ik hier mee??
quote:zusenzo schreef op 20 oktober 2008 @ 16:16:

Ben ik dan niet verkeerd bezig als ze wel gewoon vrienden blijken te zijn?

Ik ga ervan uit dat het een echt mailtje is iig.

Aarggg echt vervelend, ik vertrouw hem blindelings en dan nu dit...Ik zal wel een ouderwets tiepje zijn ofzo, maar als jullie elkaar blindelings kunnen vertrouwen, dan kan je dit toch gewoon ff met hem bespreken, zonder moeilijk doen, sneakyigheden (3 x letterwaarde!) e.d.?
quote:babado schreef op 20 oktober 2008 @ 16:18:

Als ze gewoon vrienden zijn mag je volgens mij ook wat zeggen van de kusjes, knuffeltjes en ik mis jou zo's.

maar hoe zit het nou met het e-mailadres?

Hoe bedoel je??

Het is gewoon een e-mail adres en zij staat met foto en al op facebook en stuurt het berichtjes enzo...(die kan ik niet meer terug lezen geloof ik maar ik zie dat ze hem meerdere malen gepoked heeft, wat dat ook mag zijn)

btw ik ben niet van plan haar te mailen hoor!
okay! ik dacht dat er twijfel over was of het Spam was, ik krijg ook wel eens van dat soort mailtjes, van meisjes die op me wachten om te chatten enzo... Maar dit lijkt me duidelijke zaak!

stuur de mail even door naar jezelf, voordat je man m weggooit

en wakker worden
Lijkt erg op Spam! word meestal op zo'n manier geschreven dat je er zo intrapt.. maar zou het toch aan je man vragen anders blijf je het je afvragen.
Vast niets om je druk over te maken. Als hij echt iets met haar gedaan heeft of van plan zou zijn had hij wel een ander mailadres aangemaakt. Je kunt te makkelijk bij zijn mailadres. Ik denk dat het of een foutje van haar is, of gewoon spam!
Ok stom toch verder gekeken op zijn facebook kom ik dit berichtje tegen, aan hem gericht:

*verwijderd*

Andere dame en hij is het weekend met een vriend naar het buitenland geweest om een vriend te bezoeken.
Zit hier te trillen van woede......
kun je bij haar facebookprofiel?
Lijkt mij inderdaad spam. Je man weet toch dat jij zijn email leest? Zo dom zou hij dan toch niet zijn.....
Poked = is iemand een duwtje geven. (Een vraag om aandacht)

Als jij in zijn facebook kunt, kun je ook zijn verstuurde berichten kijken. Verder kun je op haar naam zoeken en kijken of hij haar geblokkeerd heeft of niet.

Als hij nieuws bijhoudt in Facebook kun je ook precies kijken wanneer hij haar heeft geaccepteerd. (Tenzij hij het gewist heeft)

Maar nog maals, vraag het hem gewoon. Altijd beter dan voor miss marple spelen.
Nou blijkbaar wel.....
Ongelofelijk zeg, als dit waar is : exit?
quote:zusenzo schreef op 20 oktober 2008 @ 16:35:

Ok stom toch verder gekeken op zijn facebook kom ik dit berichtje tegen, aan hem gericht:

Hmm What can i say Miss you!! It was very nice to meet you:) Fast to Whright i now But ya you are in my mind......:) Love Sofie!!

Andere dame en hij is het weekend met een vriend naar het buitenland geweest om een vriend te bezoeken.Ik zou heel snel met je man gaan praten. Wij kunnen hier van alles van maken en ik weet zeker dat jij hier nu ook een hoop van maakt in je hoofd. Maar hij weet hoe het zit en ik denk dat een beetje opheldering nu wel handig is!
Waarschijnlijk gewist... maar ik houd nu op met miss Marple spelen en hij mag met een verdomd goed excuus gaan komen.
Ja makkelijk gezegd die exit, met twee kinderen en 10 jaar huwelijk, laat ik nog maar niet zo ver denken en eerst idd met hem praten.

Hij zal er vast een verklaring voor hebben maar of ik die geloof nu is een tweede.
om maar even verder te gaan met miss marple praktijken, misschien die vriend(en) contacten om eea na te vragen?
quote:zusenzo schreef op 20 oktober 2008 @ 16:40:

Ja makkelijk gezegd die exit, met twee kinderen en 10 jaar huwelijk, laat ik nog maar niet zo ver denken en eerst idd met hem praten.

Hij zal er vast een verklaring voor hebben maar of ik die geloof nu is een tweede.Jee, ik snap het als je nu kookt van woede. Ik hoop heel erg dat er een goede verklaring is. Lijkt me ook moeilijk om hem niet op te bellen en hem direct te confronteren, ik zou op mijn handjes moeten zitten Succes/sterkte iig
Precies, wacht het maar rustig af. Ga vanavond met hem praten, exit is wel erg snel, je weet niet eens hoe het zit. Sterkte ermee.
quote:zusenzo schreef op 20 oktober 2008 @ 16:40:

Hij zal er vast een verklaring voor hebben maar of ik die geloof nu is een tweede.

Misschien nog héél even door gaan in dat blinde vertrouwen van kort geleden. Echt, als het straks allemaal simpel verklaarbaar blijkt te zijn, heb je spijt dat je je nu vanalles in je hoofd haalt.

En als het wel fout zit, heb je nog alle gelegenheid om héél boos te worden.

Hoe dan ook: sterkte. Ik snap dat je je nu niet heel toppie voelt.
Ik zit nu behoorlijk op mijn handjes, herfstvakantie en zo.....kinderen thuis.....

Teigetje, ik heb hem bij die vrienden thuis op gebelt van het weekend dus hij is daar wel geweest.
Heel veel sterkte.
Phhh denk je je leven op orde te hebben zeg......
Da's schrikken ja! Ik sluit me bij Rider aan... afwachten nog maar.
Knuffel voor Zusenzo

Wat zal jij een naar onderbuikgevoel hebben... bah...
Peas on earth!
Fair. Dat doe je ook niet 1, 2 a 3. Weet niet hoe ik zou reageren in zo'n situatie. Zeker niet met kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven