Ok en nu?

20-10-2008 16:05 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het volgende berichtje kwam op mijn man zijn email binnen;

* verwijderd *

Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken hoor, kijk vaak mijn man zijn email na omdat hij zijn werk niet op zijn email kan kijken en hij is bezig met sollicitaties vandaar.

Dit is toch niet zo maar een email van een vriendin toch???

Ik word hier een beetje misselijk van en weet het ff niet meer.

Kunnen jullie even jullie ongezouten mening geven?

Wat moet ik hier mee??
Jullie horen het nog wel ga nu maar ff koken, heeft meneer zijn prakje straks .......

Goh dat laxeermiddel in de kast is ineens erg aantrekkelijk, .....

Nee hoor.
Sterkte ZusenZo, ik sta niet graag in je schoenen.
Komt ie wel thuis vanavond?

Leef met je mee, zou me ook ellendig voelen...
Hè getver, wat een kutsituatie.

Hopelijk heb je snel duidelijkheid Zus, kan me voorstellen dat je echt verbijsterd bent. De berichtjes zijn toch wel erg persoonlijk naar je man gericht.. Pff.

Succes joh, sterkte.
Hey, rustig aan zusenzo! Probeer je zelf wat af te leiden, even koken en met je kids spelen! Lijkt me erg vervelende situatie waar je in zit veel sterkte.
He bah meid. Wat een vervelende ontdekking. Maar ondanks dat het aan hem gericht lijkt te zijn blijft bij mij toch nog steeds het spamidee hangen.

Het enige feit waaraan je het kunt koppelen is dat je man dit weekend in het buitenland zat. Ik neem aan dat je de datum van het tweede berichtje kunt linken aan dit bezoek?

Hou je vertrouwen nog even vast en praat met hem.

Heel veel succes.
Dank jullie !!

Ik ga geen rare dingen doen hoor, maar is erg verleidelijk.....

Ik wacht tot de kinderen slapen en ga dan eens rustig met hem zitten, maar ben bang dat hij direct boos wordt dat ik zijn facebook heb zitten snuffelen enzo...

Zo makkelijk om de bal direct terug te kaatsen nml en daar heeft hij nogal een handje van.

Nou we zien wel.
Je moet maar zo denken, het zal hem niet om het intellect gaan gezien de kwaliteit van hun engels...

OT: bel of spreek hem maar doe het nu.
Evidenza, ze heeft het berichtje naar hem gestuurd n.a.v dat weekendje en heeft het zelf over bepaalde activiteiten die zij gedaan hebben dat weekend, dat heeft ze geschreven op de pagina van zijn vriend naar wie die is geweest.

Erg eng allemaal.
BM ik ga hem nu niet bellen op zijn werk ( + kinderen thuis) en hem tijd geven om zich in te dekken .
zusenzo laat je niet van het onderwerp afleiden. Zoals de rest ook zegt: rustig over praten. Dat jij snuffelt in zijn facebook heeft een reden. Ben het er ook niet mee eens maar jij treft dat mailtje aan en je gaat je van alles afvragen. Nogmaals; stick to the subject en vraag hem hetzelfde te doen! Heel veel sterkte!
quote:zusenzo schreef op 20 oktober 2008 @ 17:00:

dat hij direct boos wordt dat ik zijn facebook heb zitten snuffelen enzo...

Zo makkelijk om de bal direct terug te kaatsen nml en daar heeft hij nogal een handje van.

Nou we zien wel.

Je hebt een mail gelezen, en daar had je goede redenen voor, waar hij het mee eens is, toch? vervolgens zie je een mail die verrekt veel weg heeft van nogal gerichte spam, dus dat heb je even uitgezocht. Niets mis mee. Je hebt je druk gemaakt, advies gevraagd, en dat advies volg je op: gewoon, rustig bespreken, zonder hem aan een kruisverhoor te onderwerpen. Nog steeds niets voor hem om boos over te worden.

Ik ken je man niet, dus misschien generaliseer ik volkomen ten onrechte, maar als jij hem gewoon, zonder beschuldigingen, vraagt om uitleg, en hij wordt onredelijk boos, dan heb je imho je antwoord. En dan heb je geen positief antwoord.
quote:zusenzo schreef op 20 oktober 2008 @ 17:00:

Dank jullie !!

Ik ga geen rare dingen doen hoor, maar is erg verleidelijk.....

Ik wacht tot de kinderen slapen en ga dan eens rustig met hem zitten, maar ben bang dat hij direct boos wordt dat ik zijn facebook heb zitten snuffelen enzo...

Nou we zien wel.Als hij boos wordt dat je hebt gesnuffeld dan zou ik gewoon zeggen "daar heb je een punt en daar gaan we het straks ook zeker over hebben. Maar nu wil ik graag eerst even horen wat je te zeggen hebt".
Eerlijk gezegd vind ik facebook nogal nep... Het berichtje is in het engels, dus hoeveel kans maakt ze nou helemaal?

Je kunt er eens naar vragen hoor, maar denk dat je een wegwuivend antwoord zult krijgen. Zou er niet teveel achter zoeken

(ook nog slecht engels ook trouwens :D)
quote:zusenzo schreef op 20 oktober 2008 @ 17:01:

Evidenza, ze heeft het berichtje naar hem gestuurd n.a.v dat weekendje en heeft het zelf over bepaalde activiteiten die zij gedaan hebben dat weekend, dat heeft ze geschreven op de pagina van zijn vriend naar wie die is geweest.

Erg eng allemaal.

Maar het kan toch dat ze erbij was omdat ze een vriendin is van die vriend? En wellicht hebben ze wat geflirt en wil zij het contact onderhouden. Of kan je eruit opmaken dat er duidelijk meer aan de hand is?

Heeft je man je niet verteld over de mensen die hij ontmoet heeft?
oh ik had tussenliggende pagina's niet gelezen. Ze hebben elkaar dus blijkbaar ontmoet. Tja, alsnog vind ik dat er heel veel van dat soort taal (miss you's en love you's etc) voor komt op facebook.... schijnt gebruikelijk te zijn??

Maar er naar vragen bij je man zou ik wel doen Dan weet je in ieder geval hoe het zit.
Mijn man spreekt engels omdat hun in het buitenland wonen.

En nee hij heeft niks verteld over het weekend, ging gisteren vroeg naar bed omdat hij zo moe was.....
Ik denk ook spam. Zou toch nog even verder snuffelen, want de kans lijkt me best groot dat je als je deze dame onderzoekt, je bij zo'n commerciële sekssite vol Tatjana's die willen emigreren uitkomt, en dat je man iets te snel een contact heeft geaccepteerd, en haar eruit heeft gemikt toen hij wist wat het was.

Ook niet leuk, maar als het zo zit kun je je misschien een huwelijkscrisis besparen.

Sterkte!
Maarre.. in het berichtje staat wel dat hij haar heeft gedeleted.. Dat zegt natuurlijk wel iets? Hij wil geen contact meer met haar, of zij verwacht teveel..OF hij is bang dat iets uitkomt. Maarja ik ga je niet ongerust zitten maken. Hoe laat is hij straks thuis??
Alba heeft een pagina vergeten te lezen, en de clou gemist...

Sorry!

Toch veel sterkte
quote:sweetcandy schreef op 20 oktober 2008 @ 17:13:

Maarre.. in het berichtje staat wel dat hij haar heeft gedeleted.. Dat zegt natuurlijk wel iets? Hij wil geen contact meer met haar, of zij verwacht teveel..OF hij is bang dat iets uitkomt. Maarja ik ga je niet ongerust zitten maken. Hoe laat is hij straks thuis??Hij heeft één dame gedeleted, maar heeft ook een berichtje van een andere dame.
Mss hebben ze elkaar idd gewoon ontmoet, en een gezellige avond gehad, zoals jij en ik dat mss ook gehad zouden kunnen hebben. En heeft zij daar veel meer achter gezocht, en hem opgezocht op FB, en is hem gaan spammen, en had hij daar geen behoefte aan en heeft haar verwijderd????

Ik snap dat je nu in alle staten bent, en kan je ook weinig advies geven, behalve dit gesprek aangaan en afwachten wat er uitkomt.

Wil je wel even sterkte wensen!
Precies Zus, laat alles even bezinken. Nu niet imulsief gaan handelen. Jouw plan vind ik heel erg krachtig: vanavond in een rustig moment de tijd nemen om het gesprek aan te gaan.

Knap hoor!
Tja weet je 1 dame, ok, maar twee.....

En die laatste ...... ik vertrouw het gewoon niet.
Met moeite hoor Kym, hoop het vol te houden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven