Mode & Beauty alle pijlers

Bruidsmeiden kleding

18-01-2016 17:22 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi, ik ga aankomende zomer trouwen en we hebben 3 bruidsmeiden 2 van 10 jaar en een van 15 jaar. Die van 10 zitten nog in een kindermaat maar die van 15 niet meer. Ik wil ze t liefst alle 3 t zelfde aan doen, maar dat moeten we even kijken of het dan niet te kinderachtig word of juist te volwassen. Iemand enig idee waar ik kan kijken? Liefst omgeving Eindhoven
First things first, je staat op de verkeerde peiler haha;)

Ik zou ze juist allemaal iets anders laten dragen maar wel dezelfde kleur en stof soort (kijk eens naar say yes to the dress bridesmaids voor ideeen op tlc!!
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Eh, ben je familie van de TO van een half jaartje geleden?

Ik ga eens even zoeken. Nieuwe nick en wazige viva-zoekfunctie, maar volgens mij ging het om precies dezelfde leeftijden.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Als je het in een fysieke winkel niet kunt vinden: bij next verkopen ze online bruidsmeisjeskleding. Veel van hun meisjeskleding kun je krijgen in voor meisjes van 3 tot 16 jaar.

(Ceylon, volgens mij heb je gelijk!)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Google stuk?

Lolly Pop in Eindhoven.
quote:Ceylon schreef op 18 januari 2016 @ 17:39:

Ik ga eens even zoeken. Nieuwe nick en wazige viva-zoekfunctie, maar volgens mij ging het om precies dezelfde leeftijden. diegene die een topic opende over matching outfits voor moeder en dochter en toen iedereen daar commentaar op had bleek het opeens om 2 bruidsmeiden te gaan?
quote:karzou schreef op 18 januari 2016 @ 17:55:

[...]

diegene die een topic opende over matching outfits voor moeder en dochter en toen iedereen daar commentaar op had bleek het opeens om 2 bruidsmeiden te gaan?

Ja, die. Maar ik ben recent van nick gewisseld, kan hem niet vinden. Een hoop commentaar maar ook een hoop links. En drie bruidsmeisjes, waarvan 2 van tien en eentje van vijftien.

Edit. Gevonden. Zelfde TO, begin december. Dus ik stel voor, TO, dat je je eigen topic even terug zoekt. Dat is gemakkelijk. Bovenin staat VIVA. Daaronder home, forum enzovoorts. Ga met je muis naar forum, vind je start, nieuwe topics enzovoorts. Klik op start. Nu krijg je een scherm met links, oa jouw topics, reacties en nog wat. Neem topics of reacties, zoveel heb je er niet. Vind je al je eigen topics terug.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Nog veel makkelijker: klik op het loepje onder/naast je naam.

Of als je mobiel forumt: op het V teken naast je naam.

Maar blijkbaar waren alle antwoorden niet goed genoeg, dat je nu al topic nummer (minstens) 3 over opent?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Of haar zaak word steeds niet genoemd?
Bruidsmeiden jurken waar?
Bruidsmeiden ....?
quote:Goede-Fee schreef op 18 januari 2016 @ 18:12:

Of haar zaak word steeds niet genoemd?😅
quote:Goede-Fee schreef op 18 januari 2016 @ 18:12:

Of haar zaak word steeds niet genoemd?Dan zou ik zelf per topic wat varieren in leeftijden. Of zou ze echt alleen kleding voor tieners verkopen?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:himalaya schreef op 18 januari 2016 @ 18:10:

Nog veel makkelijker: klik op het loepje onder/naast je naam.

Of als je mobiel forumt: op het V teken naast je naam.

Maar blijkbaar waren alle antwoorden niet goed genoeg, dat je nu al topic nummer (minstens) 3 over opent?Dit is idd nr 4.
quote:Ceylon schreef op 18 januari 2016 @ 17:39:

Ik ga eens even zoeken. Nieuwe nick en wazige viva-zoekfunctie, maar volgens mij ging het om precies dezelfde leeftijden.Nee denk het niet haha! Wij hebben pas sinds december besloten om te gaan trouwen. Wel heel toevallig!
Hahaha, lees je de rest van de reacties niet? Het gaat over jezelf!
quote:Annemiekeven schreef op 19 januari 2016 @ 01:14:

[...]

Nee denk het niet haha! Wij hebben pas sinds december besloten om te gaan trouwen. Wel heel toevallig!
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 24-12-2017 14:51
96.00% gewijzigd
Verander dan tenminste van nick als je gaat ontkennen dat jij die to bent

Ach, wijsheid komt met de jaren he...
quote:Annemiekeven schreef op 19 januari 2016 @ 01:14:

[...]

Nee denk het niet haha! Wij hebben pas sinds december besloten om te gaan trouwen. Wel heel toevallig!Denk het wel haha! Of heb je een gaatje in je hoofd en ben je je eerdere topics vergeten?
quote:Star schreef op 19 januari 2016 @ 10:13:

[...]

Denk het wel haha! Of heb je een gaatje in je hoofd en ben je je eerdere topics vergeten?

Nou, google voor de grap eens op haar nick.

@ Annemiek; als je nick je echte naam is, is dat niet het allerverstandigst.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven