Romantisch weekend in Nederland
maandag 20 oktober 2008 om 18:22
Misschien kun je eens hier kijken. Wellicht staat hier iets bij. Ik wil zelf ook een romantisch weekendje boeken begin volgend jaar en ga dan zeker via deze site wat boeken. Ik twijfel alleen tussen Nederland en Frankijk. Wil het liefste naar Frankrijk, maar is de eerste keer dat ons meisje dan uit logeren gaat dus wil wel snel weer bij mijn schoonouders kunnen zijn indien nodig.
maandag 20 oktober 2008 om 19:15
Hoe kom je daar nu bij Sharry? Is niet zo hoor.
Maar weekendjeweg.nl is inderdaad de plek voor dit soort dingen. En mocht je toch iets meer ruimte in je budget kunnen vinden: in Limburg is wel een aantal romantische kasteelhotelletjes, zelf ga ik binnenkort ook naar zo een, twee nachten voor rond de 300 euro. En wat ik net tegenkwam: [url=http://www.hotelcadeau.nl...tpYCFRqH1Qodn3AzLQ]linkje[/url]
Maar weekendjeweg.nl is inderdaad de plek voor dit soort dingen. En mocht je toch iets meer ruimte in je budget kunnen vinden: in Limburg is wel een aantal romantische kasteelhotelletjes, zelf ga ik binnenkort ook naar zo een, twee nachten voor rond de 300 euro. En wat ik net tegenkwam: [url=http://www.hotelcadeau.nl...tpYCFRqH1Qodn3AzLQ]linkje[/url]
maandag 20 oktober 2008 om 19:27
Bij van der Valk hebben ze hotels met jaccuzi / sauna / kingsize bedden / etc. op de kamer...
www.valk.com
o.a. hotel Akersloot en Wieringermeer, maar volgens mij wel meer hotels. Hebben wij een keer gedaan en was helemaal te gek!!!
www.valk.com
o.a. hotel Akersloot en Wieringermeer, maar volgens mij wel meer hotels. Hebben wij een keer gedaan en was helemaal te gek!!!
maandag 20 oktober 2008 om 19:41
Ik ben een paar keer in Maastricht geweest en vond de hotels daar behoorlijk aan de prijs. Daar betaalde ik toch snel 200 euro voor 2 personen 2 nachten. Ik was in Groningen waar ik 2x in een hotel heb geslapen goedkoper uit, maar dat is mijn belevenis. Met een leuke aanbieding kan het ook andersom zijn. Ik hoop dat je in iedergeval een leuk hotel gaat vinden.
maandag 20 oktober 2008 om 20:33
http://www.weekendesk.nl/...us=2xirk7kbhhdiio&lang=nl
heb charmeweekend geselecteerd, kan ook iets anders zijn natuurlijk!
heb charmeweekend geselecteerd, kan ook iets anders zijn natuurlijk!
dinsdag 21 oktober 2008 om 09:37
Ik heb een paar maanden geleden iets geboekt via www.kasteelovernachtingen.nl, het was waanzinnig. Echt wel een aanrader hoor!! We sliepen in een hemelbed, het was echt een sprookje!!
dinsdag 21 oktober 2008 om 11:24
dinsdag 21 oktober 2008 om 13:23
www.weekendjeweg.nl
www.nachtjeweg.nl
Helemaal als je een beetje lastminute boekt (heb je natuurlijk wel wat minder keus) is het echt niet duur!
www.nachtjeweg.nl
Helemaal als je een beetje lastminute boekt (heb je natuurlijk wel wat minder keus) is het echt niet duur!
dinsdag 21 oktober 2008 om 16:27
www.hotelspecials.nl
Allerlei soorten hotelarrangementen, heb er goede ervaringen mee. Allerlei verschillende prijsklassen: van alleen een overnachting tot een uitgebreid pakket.
www.puurenkuur.nl
spa arrangementen, eveneens goede ervaringen.
Komend weekend een arrangement geregeld via www.kasteelovernachtingen.nl in Frankrijk. Ik ben benieuwd. Is een Champagne arrangement. Ben verzot op bubbels!!!
Allerlei soorten hotelarrangementen, heb er goede ervaringen mee. Allerlei verschillende prijsklassen: van alleen een overnachting tot een uitgebreid pakket.
www.puurenkuur.nl
spa arrangementen, eveneens goede ervaringen.
Komend weekend een arrangement geregeld via www.kasteelovernachtingen.nl in Frankrijk. Ik ben benieuwd. Is een Champagne arrangement. Ben verzot op bubbels!!!
zondag 26 oktober 2008 om 14:22
dinsdag 16 september 2014 om 21:23