Uitgerekend September 2.0

16-01-2016 00:22 1482 berichten
Doorstart van "sept/okt 2016 uitgerekend"

Een schoon topic, met tabel, om helemaal vol te kletsen tot het (ein-de-lijk) september is!

Op weinig kwaaltjes, voorspoedige zwangerschappen en wolkjes van baby's

NAAMLEEFTIJD M/VKINDJE NRUITGEREKENDECHOtuttifrutti2016 32/29 1 8-09 Peanut7934/361&211-09 ann6527/25313-09reendje27/27114-09 cabriogo44/362 15-09 Helina13 30/32 1 16-09 muziekmeisje34/322&317-09 Crissy 30/33 1 18-09 Mikki_123292 18-09 Schaapje199128/24121-09 Chip33/32121-09Women1989122-09ineke120233/28222-09rozediamant128-09

Inloggegevens om gegevens aan te passen
anoniem_270861 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:28
6.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, kraamhulp, onze vorige at onze kasten leeg dus ik ga ergens anders heen. Serieus, echt schandalig. Ik had onwijs veel fruit gehaald vlak voor de bevalling, ook meerdere bakken kersen en aardbeien, en na drie dagen was alles op. Chips uit blik gehaald. Maar de druppel was toch wel de brie en gerookte zalm die ze open had gemaakt (!!!). Uiteindelijk heeft ze het wel vergoed. Daar was ik dan weer assertief genoeg voor. Oh en haar collega wilde vervolgens frauderen met de uren om die vergoedinhmg terug te krijgen. Niet gedaan en aangegeven bij de nza.
theemetmelk opzich voel ik me wel oké, de afgelopen dagen heb ik alleen maar op bed gelegen en was ik erg down. Vandaag weer lekker op pad geweest en het huisje gesopt dus gaat wel beter. Alleen baal ik ontzettend dat het zo onzeker is maargoed dat heeft iedereen nu.

women het was best wel onverwacht en op een hele rare manier gegaan. Maar er komt wel weer iets moois op mn pad. Gewoon positief blijven.

Wat fijn dat jij meteen mocht komen!

ineke ik hoor vaak wel dat je bij een 2e inderdaad meer opgeblazen bent.

Ook lekker op bed tv kijken toch.

Wat erg cabriogo! Haha zoiets heb ik nog nooit gehoord , wat schandalig zeg.

Snap dat je die dan niet meer wilt.
Carpe diem
Bamboebeer wat vervelend! Hopelijk komt er snel iets nieuws op zijn pad en kunnen jullie weer volop genieten.

Ineke, hier precies zo! Wij hadden ook een zzp'er. Zij vertelde dat ze ongeveer 2 gezinnen per maand inplant.. en daar word ik nu dus nerveus van. Maar goed, volgende week donderdag is ze de eerste die het hoort
Zou iemand mij kunnen helpen met het invullen van de lijst?

Leeftijd : 30 (ik) 31 (man)

2e kindje

UD 19-9-2016 (eigen berekening)

Eerste afspraak vk 08-02
Ik heb nu ook last van rood bloedverlies best wel veel, en buikpijn.

Dus ben bang dat het nu wel echt mis is
Carpe diem
Ach lieve Kim

Sterkte
Oh nee kim!
Ineke, cabriogo, benieuwd of je het nu sneller ziet. Hier nog geen buik in ieder geval.

Eekhoorn, wat zonde dat bv niet lukte terwijl je wel wilde! Kraamzorg die er wel verstand van heeft is dan wel een goed idee. Ik ben achteraf veel te lang blijven wissel voeden, zoals Kraamzorg me had gedrild de eerste dagen. Duurde een ruime maand tot ik doorhad dat daar die enorme overproductie vandaan kwam. Beetje jammer, gelukkig wel op te lossen...
Ohjee Kim :( als je het niet vertrouwd aub gewoon bellen. Zolang in onzekerheid zitten is ook niks. Hoeveel weken ben je nu?
Kim, heb je een nummer van de vk dat je kunt bellen? Of anders morgen?
Ik ben nu 5 weken en 2 dagen.
Carpe diem
Yep bij een tweede krijg je vaak sneller een buikje omdat je buikspieren al zijn uitgerekt (komt nooit meer goed! 😁)

En ik weet niet meer wie het vroeg, maar ja ik werk, fulltime en dat gaat prima!
Oh ik haf de laatste pagina gemist..

Wat rot Kim dikke knuffel voor jou!
Hmm oke ben benieuwd hoe snel m'n buik zich gaat vorderen t zijn nu alleen nog darmen natuurlijk. En m'n vorige zwangerschap is natuurlijk ook nog maar 9 maanden geleden 🙈 Haha

Ohh Kim!! Knuffel! Morgen mss even bellen... Hoeft niks te betekenen. Ik heb een collega die is zwanger nu zo n 15 weken had ook rond de 6-7 weken bloedverlies, extra controles gehad en nu bleek dat ze mss een miskraam van 1 embryo heeft gehad en dus zwanger was van een tweeling.... Ook heftig.

Maar wil er mee zeggen dat het zo veel kanten op kan gaan.

Ik denk aan je.

Ik werk nu 28 uur en m'n zoontje gaat maar opvang en oma s. Ben benieuwd of ze straks op 2 willen passen! Ik hoop het kan ik iig 28 u blijven werken. En anders is het btje uitrekenen wat het goedkoopste is qua meer opvang, minder werken etc.
Ik had in mijn vorige zwangerschap ook best heftig bloedverlies en kramp met 6 weken, was ervan overtuigd dat het mis was maar niet dus. Het is echt 50-50. Als het bloeden binnen een paar dagen ophoudt, kun je een echo vragen. Die kreeg ik toen met 7 weken. Desnoods bij een andere vk of je huisarts.
Ach Kim, wat naar zeg.

Ik zou ook wel weer dezelfde kraamverzorgster willen. Maar zij doet maar 1 gezin per maand, dus ben benieuwd of dat gaat lukken.

Wat aso Cabriogo dat jouw kraamverzorgster alle kasten leeg at. Die van ons nam gewoon alles zelf mee, terwijl wij haar aanboden dat ze gewoon fruit of brood mocht pakken als ze wilde.

Hier nog niks te zien, maar volgens mij hou ik wel vocht vast. Vanmorgen een kilo zwaarder dan eergister. Haha. Ik heb wel extra honger, maar zoveel meer eet ik nou ook weer niet.
Kim, heftig.. morgen gewoon even bellen voor duidelijkheid hoor! Veel sterkte
Ik had het verhaal aangevuld want het was nog erger:

Oh ja, kraamhulp, onze vorige at onze kasten leeg dus ik ga ergens anders heen. Serieus, echt schandalig. Ik had onwijs veel fruit gehaald vlak voor de bevalling, ook meerdere bakken kersen en aardbeien, en na drie dagen was alles op. Chips uit blik gehaald. Maar de druppel was toch wel de brie en gerookte zalm die ze open had gemaakt (!!!). Uiteindelijk heeft ze het wel vergoed. Daar was ik dan weer assertief genoeg voor. Oh en haar collega wilde vervolgens frauderen met de uren om die vergoedinhmg terug te krijgen. En mijn medicatie voor ontsteking weigerde ze te halen als ik niet wilde frauderen met extra uren. Niet gedaan en aangegeven bij de nza. En haar mijn huis uitgeschopt. Zes dagen na de bevalling, geen probleem, ik ben geen weerloos meisje, opzouten.
Ze dacht zeker, die ligt zwak en ziek in bed, die doet wel wat ik wil, nou ik heb haar mooi mijn huis uitgegooid.

Kim, wat rot voor je, bah bah bah.
Wauw eekhoorn, fulltime werken met twee kinderen? Dat zou ik zelf niet willen eigenlijk. Was de eerste anderhalf jaar thuis. Maandje 36 u pw week gewerkt. Ga nu 2,5 dag werken zodat ik lekker veel bij mijn aapje kan zijn. Ben wel blij dat het gelukt is want is wel een goede job.

Kim hoe is het nu?
Kim, wat rot nu ook rood bloedverlies. Hoe is het nu?

Cabriogo, wat schandalig van die kraamhulp!! Groot gelijk dat je haar eruit gezet heb, dat kan je niet maken. Hoe durft ze!

Ik had bij vorige zwangerschappen geen mega buik. Dus ben benieuwd deze keer. Was ook niet zoveel aangelomen, 10 en 7 kg.

Ik werk 24 uur, onregelmatige diensten. Gaat prima. We hebben een gastouder die bij ons aan huis komt, ideaal.
Wat erg cabriogo !

Dat er zulke mensen bestaan zeg verschrikkelijk.

Met mij gaat het wel goed, gisteravond enorm slecht in slaap kunnen komen door mn rug en liezen.

Vanmorgen een klein beetje bruin bloedverlies. Dus ik ben benieuwd hoe de dag verder verloopt.
Carpe diem
Blijft spannend Kim! Maar kalm aan.

Ann kan je zo'n gastouder aan huis gewoon via een gastouderbureau regelen? Wij werken allebij onregelmatig dus dat lijkt me ideaal een gastouder die aan huis komt.
Ja kan je zo regelen via een gastouderbureau.

Ik ben namelijk zelf ook gastouder geweest haha.
Carpe diem
Zooo cabriogo wat een verhaal, wat goed dat je haar eruit hebt gesmeten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven