Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Jaaaaaa eindelijk is het 20 januari! Big day today, helaas pas vanavond om 19u =( zenuwachtiiig!

Balen ikbenik, hoop dat het wegtrekt idd!

Welkom Mathilde! Ik heb nu al moeite met iedereen uit elkaar houden dus excuses als ik weer mensen door elkaar gooi hoor!

Ik heb dat ook hoor snel buiten adem en moe. Ben in de klas ook heel laag in mn energie, kinderen moeten altijd naar mij toe komen enzo in plaats van andersom haha en vaak zittend uitleggen. Niet t beste maarja ik word nog steeds zo snel duizelig en van bordschrijven krijg ik binnen de kortste keren verzuurde armen.

Hiltje hoe was t bij jou?
Per aspera ad astra.
Juf succes vanavond! Spannend!
Dankje Elsa! Jij vrijdag toch? Spanneeend!
Per aspera ad astra.
Missd. Ik krijg meer klachten met het looptempo. Kan het soms niet meer bij houden. En dan ben ik nog niet eens 30 weken of langer zwanger. Heel frustrerend.

Mathilde. Welkom!

Juf. Heel veel plezier vanavond! Had jij een voorgevoel voor het geslacht?

Ik ben ik. Succes vandaag met de misselijkheid!

Ik heb de baby gevoeld! Zo bijzonder :D

Volgens mij heb ik op iedereen gereageerd. Sorry als ik iemnd gemist heb. Zit op m'n telefoon te typen en dat werkt voor geen meter..
Rikz ja ik dacht echt een jongetje, maar sinds een week of 2 ben ik overtuigd van een meisje. Als ik aan de baby denk dan denk ik ook niet "baby" maar (onze meisjesnaam).. Maar k heb geen voorkeur hoor, dat scheelt. Vriend ook niet echt. Hij zegt heeeeul kleine voorkeur (hij zegt altijd 51% tegen 49%) jongetje. Dus t maakt ons niet echt uit =)

Kan t me voorstellen van t looptempo hoor! Je hebt gewoon minder energie natuurlijk. Wat bijzonder dat je de baby gevoeld hebt!
Per aspera ad astra.
Oeh leuk rikz!

Heel bijzonder, ik volgens mij ook sinds zondag, zo apart!

Ja juf ik vrijdag! Aftellen!!!

Weet je wat grappig is, dat wij elkaar allemaal wel kunnen tegenkomen op de 9maanden beurs maar dan niet doorhebben dat het iemand uit ons forum groepje is
Ik heb 9feb pas 20weken echo en geslachtsbepaling haha. Bedankt alvast😂.

dat is inderdaad wel grappig elsa haha.

Wat gaaf Rikz wat voelde je dan? Volgens mij voel ik nog helemaal nikss
Ik ben eigenlijk wel beneiuwd naar buikfoto's!! Niet zozeer blote buik maar bedoel het bolletje wat we nu heben! Of durven de meesten nog steeds geen fotos te plaatsen?
Niks te zien
Juf. Je gevoel gaat alle kanten op dus haha. Ben benieuwd! Maak je het hier ook bekend?

Hiltje. Een soort van aaibeweging in m'n buik. Had het er met de vk over en die bevestigde dat het de baby was. Ik dacht dat het vast m'n darmen waren, ondanks dat die heel anders voelen. De vk zei wel dat de baby echt niet aait, maar eerder stompt haha.

MisseD. Ik heb al wel een buikje die ik niet van mezelf heb zeg maar. Hoe plaats je hier foto's? Even kijken of het me lukt.
Ja ik ook misseD! Mijne is nog niet zolang gelede. Plaats er volgende week wel 1.

Rikz ha ha, oke ik heb ook zo n zin om het te voelen normaal bij de eerste toch pas met 20 weken bij de eerste? Ben nu 17...
Volgens mij ligt het ook een beetje aan waar de placenta ligt.
Wij hebben 19 feb de 20 weken echo. Gelukkig om half 9 al! Geen hele dag wachten hihi
MEISJE MEISJE MEISJE MEISJE MEISJE MEISJE MEISJE MEISJE MEISJE MEISJE !!

Needless to say, ik ben heeeeeul blij!
Per aspera ad astra.
Hahaha wat leuk!! Shoppennn!!!

Gefeliciteerd. 50/50 nu
Gefeliciteerd Juf!!!
Het 2e meisje!!!!!!

Van harte juf!!!! Super!!!!

Ik heb vandaag hele schattige meisjes kleertjes gekocht!! En kleine snoezige witte schoentjes!!! En sokjes met een kant randje!!! Vind het fantastisch!!!!
He meiden, ben al een tijdje niet zo actief meer en wilde even zeggen dat ik helemaal stop met het forum. Merk dat ik met heel veel dingen toch wat anders in elkaar steek, en dan maakt het forum mij op sommige momenten heel onzeker en op andere momenten een beetje chagerijnig. Dus eigenlijk word ik nooit echt blij van het forum! Klinkt beetje zwaar misschien hoor, maar het is gewoon niks voor mij gebleken. Dus haal me maar uit de tabel, dan is er ook weer plek voor nieuwe mensen!

Heel veel plezier en succes allemaal met de rest vn de zwangerschap!

En juf, gefeliciteerd :-)
Missed ik plaats hier geen foto's, misschien voor de liefhebbers een whatsapp groep voor foto's?

Gefeliciteerd juf!! Leuk een meisje, denk altijd meteen aan mijn dochter haha
Oh wat jammer zeg pris!! Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling! Hopelijk horen we nog van je tegen het einde van de zwangerschap hoe het gaat. Jammer hoor dat je gaat!

Ik vind het juist gezellig. Mijn vriendinnen etc wil ik niet met teveel baby gedoe opzadelen, dus hier kan ik lekker vrijuit kletsen haha
Ik voel de baby steeds duidelijker, zo leuk! Bij mij zat de baarmoeder nog 3cm onder de navel.
Jammer dat je het zo ervaart pris.

Ik ben juist suoer blij met forum! Haha lekker mn ei kwijt, al vind het soms wel lastig om alles bij te houden en om op werkelijk iedereen te reageren!

Ik ben voor een whatsapp groep of een geheime pagina op Facebook. Leuk met fotos etc!

Wat onwijs leuk een meisje!!!! Gefeliciteerd juf!!!
Facebook wilde bijna niemand toen ik het eerder vroeg, whatsapp heeft iedereen wel!

Ik zal de groep aanmaken, ik Pb je voor je nummer! Iedereen die in de whatsapp groep wil stuur even je nummer in een persoonlijk bericht!
Ik kan geen pb sturen, dit moet je eerst aanzetten bij instellingen en dan aanvinken dat anderen je een bericht mogen sturen.
Ik kan het wel ontvangen geloof ik! Ik heb jouw inmddels ene pb gestuurd. Heb je m ontvangen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven