Welke wasmachine aanschaffen?
dinsdag 19 januari 2016 om 13:00
Hai allen,
Gisteravond heeft mijn wasmachine de geest gegeven.
We hebben een Marynen CMF Florijn 1400 en die heeft heeft het wonder boven wonder 10 jaar gedaan zonder ooit problemen.
Nu dacht ik heel leuk dezelfde (omdat hij zo goed beviel) aan te schaffen maar Marynen is er helaas niet meer.
Nu heb ik flink zitten googlen en er is zooooo verschrikkelijk veel keus dat ik door de bomen het bos niet meer zie en dus niet weet voor welke wasmachine we nu moeten gaan kiezen.
Gezinssamenstelling is 2 volwassenen en 2 kleine kinderen, het budget gaat tot ongeveer 400/ 500 euro...
Is er iemand met een beetje meer verstand/ervaringen van wasmachines en die de gouden tip voor mij heeft??
Gisteravond heeft mijn wasmachine de geest gegeven.
We hebben een Marynen CMF Florijn 1400 en die heeft heeft het wonder boven wonder 10 jaar gedaan zonder ooit problemen.
Nu dacht ik heel leuk dezelfde (omdat hij zo goed beviel) aan te schaffen maar Marynen is er helaas niet meer.
Nu heb ik flink zitten googlen en er is zooooo verschrikkelijk veel keus dat ik door de bomen het bos niet meer zie en dus niet weet voor welke wasmachine we nu moeten gaan kiezen.
Gezinssamenstelling is 2 volwassenen en 2 kleine kinderen, het budget gaat tot ongeveer 400/ 500 euro...
Is er iemand met een beetje meer verstand/ervaringen van wasmachines en die de gouden tip voor mij heeft??
dinsdag 19 januari 2016 om 17:06
quote:Naadje32 schreef op 19 januari 2016 @ 16:28:
Van het weekend ging ook hier wasmachine kapot. Indesit en heeft bijna 9 jaar gewerkt. Nu hebben we een Samsung economie bubble en werkt prima!! Makkelijk te bedienen ook.
Besteld bij cooblue. Zondagochtend besteld, maandag geleverd.
Heb in vorig huis een AEG lavamat gehad en ook daar was ik zeer tevreden over.
Heb even gekeken en vindt de Samsung economie bubble ook wel aantrekkelijk.
Bedankt!
Van het weekend ging ook hier wasmachine kapot. Indesit en heeft bijna 9 jaar gewerkt. Nu hebben we een Samsung economie bubble en werkt prima!! Makkelijk te bedienen ook.
Besteld bij cooblue. Zondagochtend besteld, maandag geleverd.
Heb in vorig huis een AEG lavamat gehad en ook daar was ik zeer tevreden over.
Heb even gekeken en vindt de Samsung economie bubble ook wel aantrekkelijk.
Bedankt!
woensdag 20 januari 2016 om 11:41
quote:Noopes schreef op 19 januari 2016 @ 16:34:
Wij hebben 7 jaar een Siemens gehad en vorige maand weer een siemens gekocht. Blijkt dat 6-7 wasjes per week errug veel is (we werden in 3 winkels met grote ogen aangekeken). Over Siemens zijn we heel tevreden en we hopen dat deze langer meegaat, op dit model zit 10 jaar motorgarantie. Prijs is wel hoger dan het budget van TO.Gemiddeld schijnt zo'n 220 per week te zijn. (http://www.besteproduct.n ... verzicht_plus_bespaartips)
Dat is ruim 4 per week. Voor een groot gezin of een aantal actieve sporters vind ik 6-7 dan niet heel vreemd.
Wij hebben 7 jaar een Siemens gehad en vorige maand weer een siemens gekocht. Blijkt dat 6-7 wasjes per week errug veel is (we werden in 3 winkels met grote ogen aangekeken). Over Siemens zijn we heel tevreden en we hopen dat deze langer meegaat, op dit model zit 10 jaar motorgarantie. Prijs is wel hoger dan het budget van TO.Gemiddeld schijnt zo'n 220 per week te zijn. (http://www.besteproduct.n ... verzicht_plus_bespaartips)
Dat is ruim 4 per week. Voor een groot gezin of een aantal actieve sporters vind ik 6-7 dan niet heel vreemd.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
woensdag 20 januari 2016 om 12:08
Ik heb nu een Bosch, super ding, maar was wel 800 euro. Hiervoor een zanussi van nog geen 400 euro, was ook een super ding. Deed het altijd perfect. Is 10 jaar meegegaan. Prima voor die prijs nooit iets aan kapot gegaan. Gekocht toen ik uit huis ging. Het schijnt wel voor de wasmachines een meer dan prima merk te zijn. Miele heeft de naam, maar is niet meer de Miele zoals vroeger. Daarom bewust hier niet voor gegaan, maar voor een Bosch.