Wanneer pak jij wc papier?

20-01-2016 23:34 68 berichten
Door een gezelschapsspel met rare vragen die je moet beantwoorden....

Wanneer pak jij je wc papier als je op de wc zit?

Pak je gelijk voordat je bent begonnen al je papier, en wacht je geduldig af tot je klaar bent?

Of alles gedaan en dan pas je papier pakken?
Grappige vraag. Terwijl ik bezig ben.
Gewoon even wachten tot ik klaar ben geloof ik. Zoiets gaat een beetje automatisch, zal er eens op letten.
Alle reacties Link kopieren
Ik veeg altijd eerst mijn gat af en dan pak ik wc-papier om mijn vingers schoon te maken en jij dan!!?
Tegen het einde. Vroeger was ik een vouwer, nu ben ik een vouw-propper geworden.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Nooit echt op gelet, ik denk op het moment dat ik neerplof. Van keukenpapier weet ik het wel, zodra ik een pan heb waar nog vetresten inzitten.
verba volant, scripta manent.
Ik wacht altijd eerst tot ik klaar ben met mijn behoefte. Daarnaa veeg ik het met wc papier en dan nog eens met water ik heb standaard een gieter in mijn wc.
Ligt eraan of ik mijn telefoon wel of niet bij me heb. Met telefoon: nadat ik klaar ben. Zonder telefoon: tijdens. Meestal dus nadat ik klaar ben.
Liever elitair dan een pauper!
Ik kijk eerst of er wc papier is, dan kijk ik om mij heen of voel ik even in de wc papier houder.

Afscheuren doe ik pas na de daad en ik ben een propper, kan ik veel meer druk zetten :P
Ik heb nooit begrepen waarom je zou proppen. Ik scheur het af als het nodig is, en vouw het eerst op.
Haha, ik begrijp vouwen niet, waarom zou je iets vouwen wat je vervolgens weer door de plee spoelt? teveel moeite :P
...
En dan moet de gene met antwoord toch een andere gekke vraag stellen bij dat spel?

Dus antwoord en dan weer een gekke vraag?
ik ben een vouwer, snap dat gebeuren met een prop niet.
Ik ben een vouwer en pak mijn papier terwijl ik plas of poep.
quote:Lampie1986 schreef op 21 januari 2016 @ 00:04:

En dan moet de gene met antwoord toch een andere gekke vraag stellen bij dat spel?

Dus antwoord en dan weer een gekke vraag?zou kunnen maar ik geloof niet dat to dat spel na wilde gaan doen hier maar gewoon beschreef hoe ze op deze, bijzondere, vraag kwam
Niet. Ik gebruik altijd de handdoeken van mijn huisgenoten.
Telefoon op de wc?
quote:Kalliope schreef op 20 januari 2016 @ 23:43:

Ligt eraan of ik mijn telefoon wel of niet bij me heb. Met telefoon: nadat ik klaar ben. Zonder telefoon: tijdens. Meestal dus nadat ik klaar ben. Oh ja, bij nader inzien dit inderdaad. Bij plassen dus vaak tijdens (duurt te kort, dus geen telefoon mee vaak) en bij poepen na.
quote:Gwenlian schreef op 21 januari 2016 @ 00:01:

Haha, ik begrijp vouwen niet, waarom zou je iets vouwen wat je vervolgens weer door de plee spoelt? teveel moeite :PVroeger was ik een propper, tegenwoordig een vouwer, maar als je vouwt kun je toch veel makkelijker vegen? Vind ik althans.
Wat een grappig topic. Wat een gekke vraag. Ik denk niet na bij dat soort dingen hoor. Zelfs als ik mijn best doe, zou ik het niet weten.

Ik denk vooral na op de wc eigenlijk. Zouden meer mensen moeten doen. Vindt iedereen altijd heel gek als ik dat zeg maar je telefoon gebruiken op de wc, dat vind ik vies. Dan komen er zeker weten poep-bacterien op je telefoon hoor. Getsie. Was je je telefoon dan ook als je klaar bent? Kun je beter even nadenken over je leven enzo. Niet over wc-papier, wie denkt daar nu over na?

O ja ttas, een gieter? Moet je dan niet heel gek doen om de boel schoon te krijgen. Ik zie het even niet voor me maar goed, misschien maar beter ook.
Haha zijn er echt nog mensen die een telefoon op de wc raar vinden?

Ik ben een uitsteller dus pak zo laat mogelijk.

Leuk topic!
.
Ik pas erna.. dan bepaal ik hoeveel papier ik pak. Bij goede poep weinig papier en bij plakpoep meer 😆
quote:Rue schreef op 21 januari 2016 @ 00:49:

[...]

Oh ja, bij nader inzien dit inderdaad. Bij plassen dus vaak tijdens (duurt te kort, dus geen telefoon mee vaak) en bij poepen na.Tijdens het plassen heb ik bijna altijd ook mijn telefoon mee. Papier pakken tijdens het plassen is voor mij een soort wanhoopsdaad voor als er echt niets anders is.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Marthe. schreef op 21 januari 2016 @ 01:21:

Haha zijn er echt nog mensen die een telefoon op de wc raar vinden?Zijn er nog mensen die de negentiger jaren hebben meegemaakt? Toen waren die dingen er nog niet he? Dus zo gek is het niet dat ik het raar vind, mijn halve leven bestonden er geen mobiele telefoons. En zeker niet eentje waarmee je continue met je vingers aan het beeld moet zitten. Aan je handen zitten bacterien als je jezelf af hebt geveegd en dat smeer je dan lekker over het hele beeld heen en weer. Maar gebruik jij je telefoon maar op de wc hoor. Ik sla over, raar he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven